Jep, je moet gewoon http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ in de gaten houden, stuk overzichtelijkerquote:Op maandag 6 juni 2016 00:27 schreef -0- het volgende:
Weinig tijd deze dagen maar denk ga toch heel even kijken.
Wat is deze? Ibood doet het nauwelijks hier, zie alleen een titel en geen afbeelding o.i.d.
2 aanbiedingen tegelijk.
Nu wel.quote:Op maandag 6 juni 2016 00:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jep, je moet gewoon http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ in de gaten houden, stuk overzichtelijker
Al doet die het niet bij iedereen
Gaat nog altijd 2x zo snel als de vorige huntquote:Op maandag 6 juni 2016 00:30 schreef essnhills het volgende:
Je moet ook nooit iets zeggen over snelheid
quote:Op maandag 6 juni 2016 00:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat nog altijd 2x zo snel als de vorige hunt
Nog steeds een baggerding, maar dan aan de buitenkant zo goed als nieuwquote:Op maandag 6 juni 2016 00:35 schreef essnhills het volgende:
Refurbished as new..
Is dat niet het hele idee van reburbishen?
Nee joh, gewoon een beetje ducttape en weer in de verkoop ermeequote:Op maandag 6 juni 2016 00:35 schreef essnhills het volgende:
Refurbished as new..
Is dat niet het hele idee van reburbishen?
Ga maar halen, is een mooi moment voor een boxquote:Op maandag 6 juni 2016 00:36 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... tas ligt nog in m'n auto
Samen met de uitwerkingen van alle tussententamens
The box is mine.quote:Op maandag 6 juni 2016 00:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga maar halen, is een mooi moment voor een box
Ga maar ff halen jaquote:Op maandag 6 juni 2016 00:36 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... tas ligt nog in m'n auto
Samen met de uitwerkingen van alle tussententamens
Lees ze morgen wel nog even door terwijl ik ernaartoe gaquote:Op maandag 6 juni 2016 00:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga maar ff halen ja
dan komt er op allebei de pagina's een box![]()
![]()
LTDVK neemt de een, ik de ander
Pfff je doet niet eens een béétje je best om je tentamen voor te bereidenquote:Op maandag 6 juni 2016 00:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lees ze morgen wel nog even door terwijl ik ernaartoe ga
Geen box nu dusquote:Op maandag 6 juni 2016 00:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lees ze morgen wel nog even door terwijl ik ernaartoe ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |