Snap ik.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:28 schreef Nizno het volgende:
We zijn gezapt, wegens de arrogantie van die kinderen hoor ik naast me
Nou, dat dat in grote hoeveelheden aanwezig is valt niet te ontkennenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:28 schreef Nizno het volgende:
We zijn gezapt, wegens de arrogantie van die kinderen hoor ik naast me
We wilden sowieso eigenlijk al bed en breadkfast kijken, maar met dit soort k kindertjes is het makkelijker wegdrukken.quote:
Normaal gesproken is hij er binnen een paar minuten als je zn naam noemtquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:37 schreef BabeWatcher het volgende:
waar is Fylax ???? ze is fan van Ariana Grande
Vorige topicTT was zijn naam en daar reageerde hij niet eens opquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Normaal gesproken is hij er binnen een paar minuten als je zn naam noemt
ik heb hem vorige week proberen op te roepen door zijn naam in de tt te zetten.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Normaal gesproken is hij er binnen een paar minuten als je zn naam noemt
Summon Fylax!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik heb hem vorige week proberen op te roepen door zijn naam in de tt te zetten.
Ik denk niet dat het Elvisquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:39 schreef iBenny het volgende:
Net hadden we al iemand die elf is, nu een rendier en sneeuw... het is toch geen kerst jongens
Nou, die kleren maken het anders wel weer goed...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:40 schreef BabeWatcher het volgende:
Maaike lijkt dan weer jonger dan ze is.
Past wel bij het nummer.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:43 schreef hunter2011 het volgende:
Professional, wel een rare stijl van kleding voor een kind
DIVA!!!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:58 schreef Kroelo het volgende:
best een lief meiske maar die moeder...
dit iddquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:58 schreef Kroelo het volgende:
best een lief meiske maar die moeder...
dat is haar moederquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:00 schreef richolio het volgende:
Niet zo goed helaas. Vind ik altijd sneu als ze niet omdraaien
o, zij, ja, die ziet er niet verkeerd uitquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:01 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Die met dat witte aan toch niet?
Misschien familiebedrijf.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:05 schreef BabeWatcher het volgende:
werken er alleen maar kinderen bij dat hondenpension?
Hoeveel heliumballonnen zouden we nodig hebben?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:06 schreef Antaris het volgende:
Echt jammer dat niemand de moeite neemt om Jamai te kidnappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |