SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten zij weten
Je gaat toch niet bezweet je kleding in, kan je daarna gelijk alles in was doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vind 1 haartje op je borst al smerig
Ja maakt toch niet uit?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je gaat toch niet bezweet je kleding in, kan je daarna gelijk alles in was doen.
Je kan ook gewoon in je sportkleren even op de fiets naar huis en dan meteen douchen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je gaat toch niet bezweet je kleding in, kan je daarna gelijk alles in was doen.
Ja lekker in de winterquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:40 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon in je sportkleren even op de fiets naar huis en dan meteen douchen.
Loop niet in sportkleding over straat behalve als ik aan het hardlopen ben, ook niet in joggingbroek overigens.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:40 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon in je sportkleren even op de fiets naar huis en dan meteen douchen.
We kunnen beter een klachtenbrief over Ama haar sandwich verzinnen jaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een leuk onderwerp ook.
Ik al twee dagen niet. Damn!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:43 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik ben al 10 jaar niet in een bad geweest geloof ik
Ja, laten we dat doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We kunnen beter een klachtenbrief over Ama haar sandwich verzinnen ja
Daarom even half stijf maken voordat je gaat douchen toch.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:43 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Maarja, we weten allemaal dat Fok-it onzeker is om zijn penislengte en -omtrek, dus vandaar dat hij liever thuis doucht.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom even half stijf maken voordat je gaat douchen toch.
Allemaal even lachen jongens!!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:43 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Maarja, we weten allemaal dat Fok-it onzeker is om zijn penislengte en -omtrek, dus vandaar dat hij liever thuis doucht.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom even half stijf maken voordat je gaat douchen toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |