quote:
Op zaterdag 27 februari 2016 03:32 schreef JaJammerJan het volgende:Onzin video. Kindhuwelijken vinden veel mensen hedendaags niet normaal en dat is compleet begrijpelijk om duidelijke redenen. Deze abnormaliteit wordt ook duidelijk medegedeeld in de cultuur waarin wij opgroeien en deze kindhuwelijken komen daardoor ook amper nog voor.
Maar waarom moet dit dan maar verboden worden? Het is allereerst een zeer selecte groep en het gaat dus maar een klein deel van de bevolking aan. En dan is de 'schade' die zo'n kind ondervindt van zo'n kindhuwelijk zeer beperkt.
Je moet begrijpen dat zo'n kind opgroeit in een bepaalde familie met een bepaalde cultuur. Zo'n kindhuwelijk hoort daar dan bij en wordt als normaal gezien. Het is niet iets vreemds of geks en je wordt juist gek aangekeken door je eigen familie als je opeens onder invloed van buiten een andere gedachte over zo'n kindhuwelijk hebt. Ik snap als je dit als overheid niet toe wilt juichen, maar om het te gaan verbieden dat is echt absurd naar mijn mening.
Wij zijn allemaal zo blij hier in Nederland dat we homo(huwelijken) nu zo goed accepteren en respect hebben voor elkaars verschillen.
Dat is in het geval van kindhuwelijk ook op zijn plaats. Doe niet alsof het leven een of andere Hollywood film is en deze kinderen hun 'droomprins op het paard' door dit kindhuwelijk nooit zullen tegenkomen. Zo werkt de wereld nou eenmaal niet en ik geloof dat die mensen er veel gelukkiger op zullen worden als ze geaccepteerd worden in onze maatschappij.
Nee, gewoon nee. Punt uit.
Er is geen verschil met een taliban-mafklapper en een mormoon-leipo. Beiden zijn perverse hufters die hun pik in (zoveel mogelijk) kindjes willen steken en dat legitimeren adhv stupide sprookjes (al dan niet in boekvorm).
Feitelijk zijn het geeneens mannen, maar lafbekken die bang zijn van volwaardige, volwassen vrouwen. Ze zijn een verspilling van ruimte, zuurstof en genen.