Je hersenen werken simpelweg niet snel genoeg om heel veel ongelukken te voorkomen.quote:
Maar geef je controle maar eens weg aan een computer die jenaar onnatuurlijke hoogte brengtquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je hersenen werken simpelweg niet snel genoeg om heel veel ongelukken te voorkomen.
Een computer die een vliegtuig in de lucht haalt is duizenden keren sneller.
Dat heb ik liever dan aan anderen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar geef je controle maar eens weg aan een computer die jenaar onnatuurlijke hoogte brengt
Ook dat doe je natuurlijk met een pilootquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik liever dan aan anderen.
Dat zijn er 2.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook dat doe je natuurlijk met een piloot
Dat noem ik dan geen band natuurlijk. Heb ook een oom die ik nog nooit gezien heb, denk niet dat het me veel zal doen als ik een keer hoor dat hij overleden is. Ik ken hem namelijk nietquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Ook veel neven/nichten die ik nog nooit of zelden heb gezien, maar ja, blijft familia he.
Gewoon familieband.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat noem ik dan geen band natuurlijk. Heb ook een oom die ik nog nooit gezien heb, denk niet dat het me veel zal doen als ik een keer hoor dat hij overleden is. Ik ken hem namelijk niet
Behalve als ze depressief zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zijn er 2.
Op een weg wel wat meer.
En piloten doen vrijwel alles op de computer.
En daarvan heb je er op een weg duizenden per rit, die allemaal depressief, een vlaag van verstandsverbijstering of niet kunnen rijden kunnen zijnquote:
Is zo, is zoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En daarvan heb je er op een weg duizenden per rit, die allemaal depressief, een vlaag van verstandsverbijstering of niet kunnen rijden kunnen zijn
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder is vliegen wel vooral enorm saai.
Oh van dat laatste heb ik geen last. Is toch op elk vliegveld het zelfde slechte eten, onvriendelijke personeel.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ook ja.
En je ziet veel minder van het uitzicht. Is ook gewoon een deel reisgenot vind ik.
Stress op vliegvelden verpest dat het alleen maar weer
Je moet het gewoon eens doen dan sanp je wel wat ik bedoelquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh van dat laatste heb ik geen last. Is toch op elk vliegveld het zelfde slechte eten, onvriendelijke personeel.
Wat?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet het gewoon eens doen dan sanp je wel wat ik bedoel
Treinen. Vooral de mooie routes dan.quote:
Gaat nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Treinen. Vooral de mooie routes dan.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Een keer ayuthaya - chiang mai in trein meegemaakt.
en een keer naar berlijn met trein.
walgelijk
was goedkoop toen, was toen 15 ofzoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]Vind het echt heel erg z`n charme hebben
hoezo ben je naar Berlijn met de trein gegaan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |