en veel nog een overstap ookquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zal vast wel een verschil zijn ja.
In UK veel vluchten naar India en Pakistan?quote:
zal vast meer dan nederland jaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In UK veel vluchten naar India en Pakistan?
Weet jij trouwens of je met een stempel uit Iran in je paspoort Israel inkomt?quote:
Is geen probleemquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet jij trouwens of je met een stempel uit Iran in je paspoort Israel inkomt?
Andersom lukt het niet namelijk
Apart wel dat ht andersom dan uitgesloten is. Amerika-Iran ookquote:
Amerika is sowieso moeilijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Apart wel dat ht andersom dan uitgesloten is. Amerika-Iran ook
Houden ze je gewoon een dagje op vliegveld jaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerika is sowieso moeilijk.
Mn neef kwam met business vanuit Bangkok naar NYC.
Maar had een stamp uit Pakistan in zn paspoort.
9 uur ondervraging.
Mwah, uurtje of 17.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
Tering lang trouwens Bangkok-NY pff. zal wel uurtje of 20 zijn
Ik wil zo weinig mogelijk vliegen volgend jaarquote:
Ga denk ik eht nooit meer niet meer vliegend naar vakantiequote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil zo weinig mogelijk vliegen volgend jaar
Heb toch de tijd
Je zit op een eiland dus dan maak je het jezelf sowieso al moeilijk hequote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga denk ik eht nooit meer niet meer vliegend naar vakantie
Airasia is gewoon prima hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik ben toch niet zo happig hoor met Airasia enzo.
Ja dat zegt bij mij niet zoveelquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Staan toch gewoon op de lijst van EU
vind die aziaatjes beter dan ryan air klote maatshcappijquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat zegt bij mij niet zoveel
Heb er al mee gevlogen hoor
Hoezo KLM?quote:
Die fokkers waar KLM city hopper mee vliegt zijn toch extreem kut.quote:
Oh weet niet, nooit klm gevlogenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die fokkers waar KLM city hopper mee vliegt zijn toch extreem kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |