abonnement Unibet Coolblue
pi_162980759
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 18:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Heel herkenbaar :P Ik wil binnenkort ook even wat gaan bestellen. Dan alleen nog een moment afwachten dat ik weer eens dronken ben of beneveld door andere middelen :+
Ja en stiekem diep van binnen vind ik het wel misschien toch wellicht een hééééél klein beetje aso om het zomaar te doen. Vooral die knallers die ik heb. Maar ja 10 supervlinder2 voor maar 10 euro. Dat is 1 euro per stuk :D En sowieso die kleine potjes van Jorge ben ik gek op. Die Mars en zo. Echt waar voor je geld. En ik heb wat nitraatmatten gehaald.

Oh wat een boefje ben ik ook

maar ja ik vind het leuker om gewoon af te steken rond oud en nieuw en zo of met kerst dan zomaar in de zomer :P
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_162980813
Die vuurwerktotaal die jullie posten hebben trouwens wel erg vaak vette shit. Ik vind het alleen zo duur. Echt 100 euro voor een minuutje vuurwerk. Er bestaat niet iets wat duurder is. Maar wel echt dikke cakeboxen, dikker heb je ze niet in NL

Hoe gaat dan dan want je bestelt het daar en dan krijg je het 3 dagen voor oud en nieuw via de post of?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_162980892
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 18:04 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Ja en stiekem diep van binnen vind ik het wel misschien toch wellicht een hééééél klein beetje aso om het zomaar te doen. Vooral die knallers die ik heb. Maar ja 10 supervlinder2 voor maar 10 euro. Dat is 1 euro per stuk :D En sowieso die kleine potjes van Jorge ben ik gek op. Die Mars en zo. Echt waar voor je geld. En ik heb wat nitraatmatten gehaald.

Oh wat een boefje ben ik ook

maar ja ik vind het leuker om gewoon af te steken rond oud en nieuw en zo of met kerst dan zomaar in de zomer :P
Pijlensetje, en af went toe eens een pijltje de lucht in jagen :P Ach ja, niet heel netjes maar dat is wel meer niet.

quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 18:07 schreef Baas_bas het volgende:
Die vuurwerktotaal die jullie posten hebben trouwens wel erg vaak vette shit. Ik vind het alleen zo duur. Echt 100 euro voor een minuutje vuurwerk. Er bestaat niet iets wat duurder is. Maar wel echt dikke cakeboxen, dikker heb je ze niet in NL

Hoe gaat dan dan want je bestelt het daar en dan krijg je het 3 dagen voor oud en nieuw via de post of?
Klopt is ook fucking duur. Daarom ga ik rond Oktober weer wat veilingen afspeuren. Pallet vol voor wat een dikke duit knaken, maar dan heb je wel wat.

Maar je kan inderdaad gewoon bestellen en dan wordt het thuis bezorgd.
pi_162980918
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 18:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Pijlensetje, en af went toe eens een pijltje de lucht in jagen :P Ach ja, niet heel netjes maar dat is wel meer niet.

[..]

Klopt is ook fucking duur. Daarom ga ik rond Oktober weer wat veilingen afspeuren. Pallet vol voor wat een dikke duit knaken, maar dan heb je wel wat.

Maar je kan inderdaad gewoon bestellen en dan wordt het thuis bezorgd.
en dat bezorgen ze dan 3 dagen van ter voren?

zou bang zijn dat die cakes naar de klote gaan als ze er zo mee lopen smijten
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_162980984
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 18:12 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

en dat bezorgen ze dan 3 dagen van ter voren?

zou bang zijn dat die cakes naar de klote gaan als ze er zo mee lopen smijten
Ik meende van wel. Maar kan me ook vergissen. Als je bijv. uit Polen besteld dan wordt er wel netjes mee omgegaan. Ik denk trouwens dat als het vuurwerk is, dat ze bij dat ophaal depot wel even aangeven dat het verstandig is niet met die dozen te gaan smijten. :+
pi_162981019
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 18:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Ik meende van wel. Maar kan me ook vergissen. Als je bijv. uit Polen besteld dan wordt er wel netjes mee omgegaan. Ik denk trouwens dat als het vuurwerk is, dat ze bij dat ophaal depot wel even aangeven dat het verstandig is niet met die dozen te gaan smijten. :+
Ik weet niet hoe dat gaat en of het met de normale pakketpost meegaat :P Want als ze niet weten wat erin zit reken er maar op dat ze lopen te smijten. Vaak zat gehad met potjes uit de winkel ook of gewoon zelf gedaan als je naar de klote bent dat je er mee hebt lopen schudden of stoten of ondersteboven houdt of zo en dat ze het dan niet meer goed doen
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_162985485
quote:
Als ik me niet vergis, is dat spul afkomstig uit een illegale fabriek ergens in het Oostblok. Dat label werd op eens veel besproken op sites zoals AVP, waar niet veel later het verboden werd er nog een topic over te openen aldaar. Dat is in die periode geweest dat Cobra's ook in eens overal opdoken.

Die units werden eerst verhandeld met een lading van 25gr PTS, maar later kwamen er ook varianten in omloop met wel 300gr flash :') Compleet van de zotte.

Er waren ook pijlen in omloop, waar het verhaal ging dat de motoren voor die pijlen in bulk zijn opgekocht bij een fabrikant van noodsignalen voor in de scheepvaart, en dat die dus niet geschikt waren om als vuurpijlmotor te fungeren.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 00:07:32 #58
445730 brillenmeisje
Draagt een bril
pi_162995410
Sinterklaas is nog niet eens in het land :{ :{ :{ :{ :{
pi_162997902
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 00:07 schreef brillenmeisje het volgende:
Sinterklaas is nog niet eens in het land :{ :{ :{ :{ :{
Und? pepernoten zijn ook hele jaar te koop
pi_162998878
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 20:22 schreef Faazz het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis, is dat spul afkomstig uit een illegale fabriek ergens in het Oostblok. Dat label werd op eens veel besproken op sites zoals AVP, waar niet veel later het verboden werd er nog een topic over te openen aldaar. Dat is in die periode geweest dat Cobra's ook in eens overal opdoken.

Die units werden eerst verhandeld met een lading van 25gr PTS, maar later kwamen er ook varianten in omloop met wel 300gr flash :') Compleet van de zotte.

Er waren ook pijlen in omloop, waar het verhaal ging dat de motoren voor die pijlen in bulk zijn opgekocht bij een fabrikant van noodsignalen voor in de scheepvaart, en dat die dus niet geschikt waren om als vuurpijlmotor te fungeren.
Dat zou me niks verbazen. Dit spul is levensgevaarlijk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 00:07 schreef brillenmeisje het volgende:
Sinterklaas is nog niet eens in het land :{ :{ :{ :{ :{
Omdat vuurwerk ook geen zwarte piet is :+
  dinsdag 14 juni 2016 @ 17:51:07 #61
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_163010158
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Dat zou me niks verbazen. Dit spul is levensgevaarlijk.

[..]

Omdat vuurwerk ook geen zwarte piet is :+
Levensgevaarlijk?

Het vuurwerk is netter en beter afgewerkt dan het Nederlandse consumenten vuurwerk. Daarnaast heeft het een betere en langere vertraging.
Als je er verantwoord mee omgaat, kan er niks gebeuren.
Een legale kanonslag die je in je neusgat laat ontploffen is ook gevaarlijk.
  woensdag 15 juni 2016 @ 16:30:31 #62
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_163035572
Goed topic.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 00:07 schreef brillenmeisje het volgende:
Sinterklaas is nog niet eens in het land :{ :{ :{ :{ :{
:')
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_163038217
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:51 schreef tja77 het volgende:

[..]

Levensgevaarlijk?

Het vuurwerk is netter en beter afgewerkt dan het Nederlandse consumenten vuurwerk. Daarnaast heeft het een betere en langere vertraging.
Als je er verantwoord mee omgaat, kan er niks gebeuren.
Een legale kanonslag die je in je neusgat laat ontploffen is ook gevaarlijk.
Mja, nee dus..

Het is levensgevaarlijk omdat 15 jarige zwakbegaafden ook via-via aan dat soort vuurwerk komt, dat die er voor het leven verminkt door raken, kan me 0.0 wat schelen, maar dat zijn ook degene die het onder tunneltjes gaan doen en midden in woonwijken, waardoor ook een ander dus evt letsel zou kunnen oplopen.

Met een "kanonslag" moeten ze erg hun best doen om iemand anders wat aan te doen.
pi_163039619
Een 15 jarige zwakbegaafde kan ook een mes uit de keuken halen en met vriendjes iemand neersteken. Gaan we nu alle messen verbieden?
pi_163039705
not this shit again
pi_163039717
Ok jongens dus wat gaan ze dit jaar flikken om ons plezier nog verder te bederven?

De tijden inkorten naar 10 uur 's avonds tot 2 uur 's nachts?

Want ja dit is Nederland, omdat sommige mensen er niet mee om kunnen gaan gaat de overheid het voor iedereen verpesten natuurlijk.
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163039976
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 19:09 schreef Baas_bas het volgende:
Ok jongens dus wat gaan ze dit jaar flikken om ons plezier nog verder te bederven?

De tijden inkorten naar 10 uur 's avonds tot 2 uur 's nachts?

Want ja dit is Nederland, omdat sommige mensen er niet mee om kunnen gaan gaat de overheid het voor iedereen verpesten natuurlijk.
Ik zou graag een tussenweg willen zien. Bijv stoken vanaf 14.00. Dat zou ik oprecht prima vinden.
pi_163039981
Mja ik steek toch niks meer af.
pi_163039990
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 19:18 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ik zou graag een tussenweg willen zien. Bijv stoken vanaf 14.00. Dat zou ik oprecht prima vinden.
het is al 1800 uur he? ze gaan het echt niet vervroegen
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163040010
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 19:19 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

het is al 1800 uur he? ze gaan het echt niet vervroegen
Ja dat weet ik dat vervroegen nooit gaat gebeuren, maar zou het wel willen.
  donderdag 16 juni 2016 @ 08:53:55 #71
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_163053884
Jeugd hier knalt gewoon vanaf een uurtje of 10:00. Lekker rotjes stoken, heeft niemand last van. Die ene dag in het jaar moet dat gewoon kunnen en geen haan die er naar kraait.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  donderdag 16 juni 2016 @ 09:42:44 #72
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_163054584
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 18:21 schreef Pap89 het volgende:

[..]

Mja, nee dus..

Het is levensgevaarlijk omdat 15 jarige zwakbegaafden ook via-via aan dat soort vuurwerk komt, dat die er voor het leven verminkt door raken, kan me 0.0 wat schelen, maar dat zijn ook degene die het onder tunneltjes gaan doen en midden in woonwijken, waardoor ook een ander dus evt letsel zou kunnen oplopen.

Met een "kanonslag" moeten ze erg hun best doen om iemand anders wat aan te doen.
Er zijn zoveel dingen levensgevaarlijk als je op die manier redeneert. Een keukenmes in verkeerde handen, een fles schoonmaakmiddel in de handen van een 2-jarige enz enz.
Het stuk vuurwerk is niet gevaarlijk, degene die er dom mee omgaat maakt het gevaarlijk. Maar dat geldt voor ontelbaar dingen.
Als het echt levensgevaarlijk zou zijn, dan zou het overal ter wereld verboden zijn. Je gaat als vuurwerkleverancier geen vuurwerk maken dat echt gevaarlijk is. Tevens zou de regering van het land waar het vuurwerk geproduceert en verkocht worden dan ook gewoon ingrijpen.

Tevens zijn er per jaarwisseling ONTZETTEND veel gewonden door legaal vuurwerk dat op een onverantwoorde manier wordt gebruikt.
  donderdag 16 juni 2016 @ 15:30:08 #73
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_163061599
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 09:42 schreef tja77 het volgende:

Tevens zijn er per jaarwisseling ONTZETTEND veel gewonden door legaal vuurwerk dat op een onverantwoorde manier wordt gebruikt.
Waarvan een groot deel geen vuurwerkbril draagt.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  donderdag 16 juni 2016 @ 15:55:18 #74
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_163062441
quote:
4s.gif Op donderdag 16 juni 2016 15:30 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Waarvan een groot deel geen vuurwerkbril draagt.
Dat ook, maar een vuurwerkbril zou bij normaal en verantwoord gedrag niet nodig hoeven zijn.
  donderdag 16 juni 2016 @ 16:04:03 #75
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_163062729
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 15:55 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dat ook, maar een vuurwerkbril zou bij normaal en verantwoord gedrag niet nodig hoeven zijn.
Maar voorkomt wel een berg ellende.
En ik praat uit ervaring.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')