abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 maart 2016 @ 15:34:03 #76
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_160887424
hoe bouwen jullie de energie voorziening? ik krijg hem niet goed stabiel.
pi_160890271
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:34 schreef hiddit het volgende:
hoe bouwen jullie de energie voorziening? ik krijg hem niet goed stabiel.
Beginnen met 14 boilers per 10 steam engines en dat in losse modules. Dus niet 28 boilers achter elkaar met 20 engines er aan vast, dan krijg je gedonder met water doorvoer.
No amount of money ever bought a second of time.
  woensdag 23 maart 2016 @ 18:52:11 #78
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_160891525
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:34 schreef hiddit het volgende:
hoe bouwen jullie de energie voorziening? ik krijg hem niet goed stabiel.
Gewoon genoeg bouwen.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  woensdag 23 maart 2016 @ 18:56:06 #79
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_160891629
quote:
10s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:52 schreef Bart het volgende:

[..]

Gewoon genoeg bouwen.
vind dat ik al best wel wat heb staan maar blijkbaar niet genoeg zit nu op 584 energie opslag en 707 zonnepanelen
  woensdag 23 maart 2016 @ 19:00:01 #80
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_160891719
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:56 schreef hiddit het volgende:

[..]

vind dat ik al best wel wat heb staan maar blijkbaar niet genoeg zit nu op 584 energie opslag en 707 zonnepanelen
Je weet hoe je kunt zien wat je verbruik is?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  woensdag 23 maart 2016 @ 19:07:28 #81
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_160891922
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 19:00 schreef Bart het volgende:

[..]

Je weet hoe je kunt zien wat je verbruik is?
op een elektrischetijds paal klikken toch
  woensdag 23 maart 2016 @ 19:24:19 #82
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_160892435
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 19:07 schreef hiddit het volgende:

[..]

op een elektrischetijds paal klikken toch
:Y
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_160895141
Even een nieuwe smelterij gebouwd voor iron :)

pi_160895334
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:48 schreef Teeno het volgende:
Even een nieuwe smelterij gebouwd voor iron :)

[ afbeelding ]
waarom concrete eronder? voor de looks of is het ook nog nuttig?
pi_160895373
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:53 schreef mschol het volgende:

[..]

waarom concrete eronder? voor de looks of is het ook nog nuttig?
Voor de looks, je loopt 140% op concrete maar zovaak loop je ook niet tussen die furnaces door.
  Lieve Belg woensdag 23 maart 2016 @ 20:58:31 #86
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_160895550
Vergeet ook niet dat de pollution verder gaat als je concrete gebruikt als ondergrond.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_160895787
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2016 20:58 schreef Jump het volgende:
Vergeet ook niet dat de pollution verder gaat als je concrete gebruikt als ondergrond.
Boeiend :) ik speel op laffe peaceful mode. Voor de volgende map wil ik wat mods gaan proberen waaronder ook die om alien artifacts te craften. Vind dat aspect van het spel totaal niet belangrijk.
pi_160914228
Vanilla finished, nu op zoek naar wat leuke mods. Welke mods gebruiken jullie?

De devs mogen wel een beter hostingpakket nemen van hun steam-opbrengsten, 509 bandwidth limit exceeded op het forum -O-
Schijnt de hosting van bob te zijn.. juist de mods die ik wil
pi_160936455
Net weer een nieuwe vanilla begonnen, frequencies van de resources op very low gezet en de richness en size very high. Olievelden met 800% yield _O_
  vrijdag 25 maart 2016 @ 17:10:27 #90
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160936507
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 17:16 schreef Teeno het volgende:
Vanilla finished, nu op zoek naar wat leuke mods. Welke mods gebruiken jullie?

De devs mogen wel een beter hostingpakket nemen van hun steam-opbrengsten, 509 bandwidth limit exceeded op het forum -O-
Schijnt de hosting van bob te zijn.. juist de mods die ik wil
Op 1 april snel downloaden dan :P
pi_160936648
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:03 schreef Teeno het volgende:

[..]

Boeiend :) ik speel op laffe peaceful mode. Voor de volgende map wil ik wat mods gaan proberen waaronder ook die om alien artifacts te craften. Vind dat aspect van het spel totaal niet belangrijk.
Heb ik ook. Alhoewel ik het wel kicken vind om een volledig zelfvoorzienend defensie-systeem te hebben. Muren en gates die door bots worden gerepareerd, automatische wapens, etc.

Echter het deel waarbij je actief op jacht moet om nesten weg te werken vind ik niks. Zeker als je met enorme basissen exponentieel snel op zoek moet naar nieuwe outposts voor de aanvoer van grondstoffen.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 19:47:12 #92
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_160940055
Je moet toch sowieso actief op jacht naar nesten, je hebt die paarse shit nodig voor je research en modules.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_160942243
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 19:47 schreef Bart het volgende:
Je moet toch sowieso actief op jacht naar nesten, je hebt die paarse shit nodig voor je research en modules.
Daar heb je mods voor ;)
pi_160943481
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 20:50 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Daar heb je mods voor ;)
En anders wel wat trucjes, zeker op peaceful.

20 laser turrets eromheen zetten, solar panels ernaast, even die verbindende electricity pole ertussen en je kan artifacts gaan rapen :)
  vrijdag 25 maart 2016 @ 21:26:17 #95
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_160944019
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 21:14 schreef Teeno het volgende:

[..]

En anders wel wat trucjes, zeker op peaceful.

20 laser turrets eromheen zetten, solar panels ernaast, even die verbindende electricity pole ertussen en je kan artifacts gaan rapen :)
Ben je niet net zo lang bezig met het neer zetten en afbreken als het afschieten er van?
pi_160944681
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 21:26 schreef hiddit het volgende:

[..]

Ben je niet net zo lang bezig met het neer zetten en afbreken als het afschieten er van?
als je het zelf gaat afslachten wordt jezelf gemiddeld omgelegd
pi_160944705
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 21:26 schreef hiddit het volgende:

[..]

Ben je niet net zo lang bezig met het neer zetten en afbreken als het afschieten er van?
Blueprints ^O^ Alleen het plaatsen van de turrets doe je met de hand, de rest doen jouw robots in je portable roboport voor je.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 22:31:00 #98
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_160947115
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 21:41 schreef Teeno het volgende:

[..]

Blueprints ^O^ Alleen het plaatsen van de turrets doe je met de hand, de rest doen jouw robots in je portable roboport voor je.
Ahaa blueprints heb ik nog niet naar gekeken en miste het eigenlijk niet.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 13:46:25 #99
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_160956961
Van de recentste FFF:

Het slechte nieuws: het duurt nog wel even voordat we 0.13 kunnen verwachten ;(.
quote:
After some discussions, we decided that our goal of 0.13.0 release date is 1. June
Wat kunnen we dan in 0.13 verwachten? De highlights:
Tech tree
Additional train conditions
Turrets revisit - Minimised to flame thrower turret and fire system.
Better rail building
Achievements
Multiplayer matching server - more about it in future FFF
Better train management possibilities.
Modules in blueprints.
Power switch.
Blueprint book
Search field (recipes, technologies, filters, stations and maybe more)
Circuit network additions
Redo of the train graphics and fixing the train distances, so they are whole tiles and vertical and horizontal distances are the same.
Graphical gui redesign - one of the big things that just had to be done sooner or later, we will definitely talk about it in detail in the future FFF
Native mod portal integration
Resource generation overhaul.
The loader.

Maar daarnaast ook wat makkelijker gebruik van modules:


Veel sneller modules vervangen dus _O_.


En modules worden dus mee-gekopieerd in blueprints _O_.

En hier zat ik zelf al heel lang op te wachten:

Underground belts en pipes slepen, net als dat nu al kan bij elektriciteitsmasten _O_ _O_ _O_.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 15:20:01 #100
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_160958499
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 13:46 schreef Bart het volgende:
Van de recentste FFF:

Het slechte nieuws: het duurt nog wel even voordat we 0.13 kunnen verwachten ;(.

[..]

Wat kunnen we dan in 0.13 verwachten? De highlights:
Tech tree
Additional train conditions
Turrets revisit - Minimised to flame thrower turret and fire system.
Better rail building
Achievements
Multiplayer matching server - more about it in future FFF
Better train management possibilities.
Modules in blueprints.
Power switch.
Blueprint book
Search field (recipes, technologies, filters, stations and maybe more)
Circuit network additions
Redo of the train graphics and fixing the train distances, so they are whole tiles and vertical and horizontal distances are the same.
Graphical gui redesign - one of the big things that just had to be done sooner or later, we will definitely talk about it in detail in the future FFF
Native mod portal integration
Resource generation overhaul.
The loader.

Maar daarnaast ook wat makkelijker gebruik van modules:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel sneller modules vervangen dus _O_.

[ afbeelding ]
En modules worden dus mee-gekopieerd in blueprints _O_.


En hier zat ik zelf al heel lang op te wachten:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Underground belts en pipes slepen, net als dat nu al kan bij elektriciteitsmasten _O_ _O_ _O_.
een mooi vooruitzicht, alleen jammer wat het nog even duurt.


is er trouwens een mogelijkheid om bv transportbanden 1x te laten vervangen?

[ Bericht 2% gewijzigd door hiddit op 26-03-2016 15:29:55 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')