quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond Ravenclaw altijd al cool, en toen ging ik me een keer aanmelden bij Pottermore en toen werd ik in Ravenclaw ingedeeld![]()
![]()
En afgelopen zomer bij perron 9 3/4 een foto gemaakt, en daar kun je een afdelingssjaal naar keuze om doen. Dat meisje probeerde iedereen Zwadderich aan te praten, en bijna iedereen koos Griffoendor natuurlijk. En toen was ik aan de beurt, en toen keek ze me aan en zei ze iets als 'Hmm, you're different... Ravenclaw?'![]()
Het moest zo zijn
quote:
De naam?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:39 schreef Nizno het volgende:
Wat is die hype eigenlijk van Dr Dre?
hmz, ja oke maar ist ook echt goed eigenlijk?quote:
ja duh daar heb je geen tijd voor de hunt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:40 schreef CherryLips het volgende:
Kak, zat nog te kijken of die camera's iets waren
Veel te duur voor wat ze bieden.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmz, ja oke maar ist ook echt goed eigenlijk?
oke een soort van Apple dus?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Veel te duur voor wat ze bieden.
snelle eterquote:
2 boterhammenquote:
tsssss prioriteiten stellen meneer bambinoquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:50 schreef bambino het volgende:
[..]
2 boterhammen
Geen zin (lees tijd, hunt jwz) om te koken
oke thanxquote:
Ook specifiek op zoek naar iets of dat niet?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:50 schreef Nattekat het volgende:
Voor het eerst deze Hunt kan ik meedoen
Box.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook specifiek op zoek naar iets of dat niet?
Ik heb de laatste twee hunts een box kunnen scoren, lukt me gewoon weerquote:
Het zal weer drukker zijn nu iedereen rond etenstijd mee kijkt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:02 schreef Nattekat het volgende:
Ligt het aan mij of is de site van ibood traag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |