kijk dan kun je dus ook wat extra kunnen gebruikenquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:40 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ja dat wel. voor de dashcam, kan 6 uur op aan materiaal
Oh ja. datquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:43 schreef Piger het volgende:
ouderwets is dat de website totaal niet stabiel is
en bij 6.30 gaat hij al dalenquote:
een kennis van me heeft zich zo'n dji phantom gekocht. dat is toch net iets serieuzer speelgoed :pquote:
Dat is handig. ik had 10 jaar geleden een quadcopter die stopte er gewoon mee, maakte niet uit hoe hoog die zatquote:
Oh ja handig, meteen besteld.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:38 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Tegen zombies, of voor de openhaard
Dan nog, waarom. Krijg meteen zo'n seriemoordenaars beeld erbijquote:
stadsmensenquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ja handig, meteen besteld.
[..]
Dan nog, waarom. Krijg meteen zo'n seriemoordenaars beeld erbij
ananasquote:
ga eens in een weekje CP doen, kun je zien da er ook iets als een haard bestaatquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ja handig, meteen besteld.
[..]
Dan nog, waarom. Krijg meteen zo'n seriemoordenaars beeld erbij
Ooooh jaaa Center Parcsquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga eens in een weekje CP doen, kun je zien da er ook iets als een haard bestaat
nou ja wij gaan in mei, alleen de vraag is of dat door kan gaan als ik de nieuwe baan krijg......quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:50 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ooooh jaaa Center Parcs![]()
![]()
Wanneer gaan we?
ik heb heul geen stopcontacten in hoekjesquote:
En een verzamelpakket gaat niet omdat ze op verschilende dagen worden opgestuurd.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:51 schreef Piger het volgende:
6 euro verzendkosten op dit soort producten werkt echt niet
Dan ben je toch op vakantie? Of zo heet dat dan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga eens in een weekje CP doen, kun je zien da er ook iets als een haard bestaat
Die komen hierna denk ikquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:52 schreef Piger het volgende:
[..]
geen aa batterijen om op te laden?
quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ja wij gaan in mei, alleen de vraag is of dat door kan gaan als ik de nieuwe baan krijg......
ja ja ja ja ja maar sommige mensen hebben zelfs een haard in hun WOONHUIS! ja echt!quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan ben je toch op vakantie? Of zo heet dat dan.
tis gewoon dubbelquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:53 schreef Melleyn het volgende:
[..]Dat zal wel jammer zijn dan. Als je niet kan gaan, niet dat je een nieuwe baan hebt
of sommige tuinieren gewoon een beetje met de botte bijlquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ja ja ja ja maar sommige mensen hebben zelfs een haard in hun WOONHUIS! ja echt!
Die hakken dan ook houtblokjes om in de haard te kunnen mikken
ja ik heb idd een koffiezetapparaat die daar van voor af best op lijkt. Kunnen 2 kopjes onder.quote:
dat dacht ik ook eerstquote:
ja, niemand wil zo'n ouderwets koffiezetapparaatquote:
Echtquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ja ja ja ja maar sommige mensen hebben zelfs een haard in hun WOONHUIS! ja echt!
Die hakken dan ook houtblokjes om in de haard te kunnen mikken
quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Echt
Er gaat een wereld open zeg.
lolquote:
krijg je er ook een buik bij?quote:Oriental Rug
De meeste mensen willen juist een stukje buik kwijtquote:
das ook waarquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
De meeste mensen willen juist een stukje buik kwijt
Hoiquote:
sportse!quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:01 schreef gianni61 het volgende:
ik geloof het wel voor vandaag, ik ga sporten
hahahahaquote:
quote:
Zet m opquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:01 schreef gianni61 het volgende:
ik geloof het wel voor vandaag, ik ga sporten
quote:
euh nee, je haalt de blokken in het groot en maakt ze zelf kleiner, das veul goedkoperderquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar tegenwoordig koop je die blokken toch kant en klaar. Bedoel het regent altijd hier, kan je in die kut regen die blokjes gaan hakken, vervolgens krijg je die bende niet aangestoken omdat die dingen te nat zijn.
Toen ik een openhaard had kocht ik voor 20 euro 3 hele omgezaagde bomen en dat is dan 5 kuub als je het zelf hakt en zaagt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar tegenwoordig koop je die blokken toch kant en klaar. Bedoel het regent altijd hier, kan je in die kut regen die blokjes gaan hakken, vervolgens krijg je die bende niet aangestoken omdat die dingen te nat zijn.
daarvoor heeft lief een senseoding die opwarmt en meteen er na de koffie zet. Dan kan ze in de tussentijd naar de wcquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:02 schreef GekkePoes het volgende:
Deze heeft wel een timer. handig om wakker te worden door de geur van verse koffie.
doe dat dan niet!quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:04 schreef essnhills het volgende:
Oeps, ik pleurde van schrik m'n telefoon weer eens op de grond
Daar kennen ze over het algemeen niet zo heel goed tegenquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:04 schreef essnhills het volgende:
Oeps, ik pleurde van schrik m'n telefoon weer eens op de grond
neequote:Op donderdag 25 februari 2016 20:04 schreef essnhills het volgende:
Ben ik trouwens de enige die, behalve champagne natuurlijk, niks ooit een champagnekleur vind hebben?
Sorryquote:
De mijne moet daar gewoon tegen kunnen hoor. En het was al minstens een week geleden!quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:04 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Daar kennen ze over het algemeen niet zo heel goed tegen
Champagne is toch gewoon goud?quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:04 schreef essnhills het volgende:
Ben ik trouwens de enige die, behalve champagne natuurlijk, niks ooit een champagnekleur vind hebben?
Champagne heeft iig NIET de kleur van deze parasolquote:
ja, maar deze heeft een zwengelquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:06 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Wordt lastig met een zwengel met een diameter van 2,7 meter
ohja, kan ik wat opladenquote:
Ik vind het echt ideaal, maar da's meer omdat ik lui ben. Kan ik op de bank lekker mn telefoon/controller opladen zonder op te hoeven staanquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:07 schreef robin007bond het volgende:
Zo'n powerbank hé, ik vind dat echt niet nodig... Zo'n dure niet in ieder geval.
Moet je powerbank wel binnen handbereik liggenquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:08 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik vind het echt ideaal, maar da's meer omdat ik lui ben. Kan ik op de bank lekker mn telefoon/controller opladen zonder op te hoeven staan
Dat is inderdaad lui.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:08 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik vind het echt ideaal, maar da's meer omdat ik lui ben. Kan ik op de bank lekker mn telefoon/controller opladen zonder op te hoeven staan
Ligt ie ook. En ik heb er 2quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet je powerbank wel binnen handbereik liggen
Eentje bij de bank en eentje bij je bed?quote:
wij ook, makkelijk voor de laptop ookquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lui.Wij lossen dat op door gewoon een stekkerdoos bij de bank te hebben.
Linkerkant en rechterkant bankquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eentje bij de bank en eentje bij je bed?
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
wij ook, makkelijk voor de laptop ook
Ik heb de laders gewoon in de wandcontactdoos zitten met het laadkabeltje bij de bank in handbereikquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:11 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ook een stekkerdoos bij m'n bed, voor m'n telefoon en de lamp. En tja, als hij daar toch ligt, kan m'n laptop er ook wel in
Er zat hier geen stopcontact bij mn bedquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:13 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik heb de laders gewoon in de wandcontactdoos zitten met het laadkabeltje bij de bank in handbereik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |