Hahahahhaa.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was niet de enige. Ze gaan heus geen 8 toeristen oppakken
Uhm jawel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was niet de enige. Ze gaan heus geen 8 toeristen oppakken
die auto is waarschijnlijk toch gestolenquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zwitsers stemmen over uitzetten buitenlanders
Wow.
2 keer te hard rijden en het land uit.
Prima.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat Singapore het erg goed op orde heeft voor de hoeveelheid rotzooi omzich heen
En daardoor moet je een goed investeringsklimaat creeren als lokaal bestuur.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima.
Dat ligt alleen niet aan lokaal bestuur maar aan rijke expats die daar kantoor houden vanwege de unieke geografische ligging.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:11 schreef Mortaxx het volgende:
Zijn jullie inmiddels ook allemaal pro Trump?
Alsof jij late rgeen toyboy wilquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:13 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik vind die Trump wel eng, met zn chick die 30 jaar jonger is ofzo.
ben jij etsuquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:13 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Altijd al geweest.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:11 schreef Mortaxx het volgende:
Zijn jullie inmiddels ook allemaal pro Trump?
iedere man wil datquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:13 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
dat was etsu alquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:14 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nee, je grootste nachtmerrie.
Jij bent dan ook geen manquote:
Niet gelijk zo op je piemeltje getrapt zijnquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:15 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
wat zegt dat meer over jou fokkie
Klopt ook wel al is investeringsklimaat bijzaak imo.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En daardoor moet je een goed investeringsklimaat creeren als lokaal bestuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |