Samequote:Op donderdag 25 februari 2016 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar ben ik sowieso nog nooit bang voor geweest.
In Noord Korea zul je dat ook niet zien.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon nog geen woordenwisseling tussen mensen daar gehoord, laat staan relletjes of echte misdrijven. Echt ongelooflijk. En ook om 3 uur snachts kan je de stad doorlopen zonder dat je bang hoeft te zijn ook maar aangeraakt te worden
Waarom zou je daar bang voor zijn? Ben je een beetje vent of niet?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:59 schreef Fok-it het volgende:
En ook om 3 uur snachts kan je de stad doorlopen zonder dat je bang hoeft te zijn ook maar aangeraakt te worden
Veel westerlingen kunnen er wel erg slecht aarden in singapore ja.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:02 schreef Elan het volgende:
[..]
In Noord Korea zul je dat ook niet zien.
Is toch niet reëel zo'n samenleving man.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Waarom zou je daar bang voor zijn? Ben je een beetje vent of niet?
Uberhaupt waarom je daar bang voor zou zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik zeg toch ook niet dat ik er bang voor ben?
Bangkok ook erg veilig, buiten het verkeer.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso met elke hoofdstad daar.
Al is Kuala Lumpur ook redelijk veilig
Blijkbaar wel. Anders zou een eenling allang een keer iets hebben geflikt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:02 schreef Elan het volgende:
[..]
In Noord Korea zul je dat ook niet zien.
Is toch niet reëel zo'n samenleving man.
Omdat ik niet in een soort door extreme overheid bemoeienis gereguleerd Utopia zou willen leven.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom vind jij singapore geen voorbeeld
heb me hier nog niet onveilig gevoeldquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Waarom zou je daar bang voor zijn? Ben je een beetje vent of niet?
Waar is hier nuquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb me hier nog niet onveilig gevoeld
In Azie willen mensen graag zo leven, wie ben ik dan om mijn mening bij hun op te dringen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:05 schreef Elan het volgende:
Eerlijk gezegd stel je me ook wat teleur als voorvechter van het liberalisme als je dit soort landen verheerlijkt.
Dan krijg je de doodstraf bij wijze van spreken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Anders zou een eenling allang een keer iets hebben geflikt.
Je hoeft er ook niet heen om het ze te gaan vertellen verder.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Azie willen mensen graag zo leven, wie ben ik dan om mijn mening bij hun op te dringen.
Ach wij leven in een verkapte oligarchie. Wie zijn wij om Azië te veroordelen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat ik niet in een soort door extreme overheid bemoeienis gereguleerd Utopia zou willen leven.
Eerlijk gezegd stel je me ook wat teleur als voorvechter van het liberalisme als je dit soort landen verheerlijkt.
Jeetje.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zwitsers stemmen over uitzetten buitenlanders
Wow.
2 keer te hard rijden en het land uit.
Mogen ze wat mij betreft bij elke burger doen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zwitsers stemmen over uitzetten buitenlanders
Wow.
2 keer te hard rijden en het land uit.
Ik vind gewoon dat Singapore het erg goed op orde heeft voor de hoeveelheid rotzooi omzich heenquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet heen om het ze te gaan vertellen verder.
was niet de enige. Ze gaan heus geen 8 toeristen oppakkenquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:06 schreef Fok-it het volgende:
Wel gewaagd dat je ging drinken op straat Mortaxx![]()
Houden ze 0 rekening met buitenlander of niet als zre je pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |