abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160222366
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 00:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ach joh, Bananenpap denkt dat ie het zelf beter weet maar ondertussen loopt ie ook de hele dag rond op FOK! en als ik vraag wat ie eigenlijk de rest van de dag doet wordt ie pislink :') Die geilt ook alleen maar op aandacht en dat ie het gevoel heeft met een vingertje te kunnen wijzen.
Hoe komt het dat je hier van je af weet te bijten terwijl je jezelf de rest van de dag niet lijkt te durven laten gelden? Kun je dit niet op de een of andere manier ombuigen en 'naar jezelf' bijten zodat je IRL meer 'aanwezig bent' (dan het observerende muurbloempje te zijn)?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  vrijdag 26 februari 2016 @ 08:12:14 #177
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160223306
Opruimslot. Voor straks.

En fiks opgeruimd weer open.

Ook hier is reageren niet verplicht.

[ Bericht 64% gewijzigd door Copycat op 26-02-2016 08:56:48 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 26 februari 2016 @ 08:54:04 #178
262 Re
Kiss & Swallow
pi_160223668
en wat opgeschoond... niets geen persoonlijke aanvallen, ook hier niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_160223971
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 02:21 schreef Koral het volgende:

[..]

Controle uit handen geven. Daar noem je eens wat. Welke randvoorwaarden moeten zijn 'ingevuld' voordat jij de controle deels uit handen zou geven en mee gaat in iemand anders zijn 'flow'?
Het is vooral rekening houden met anderen, je kind. Je moet daar overal aan denken. Die kan zelf nog niks he, eten drinken poepen etc. dus je moet totale controle daar op hebben anders overleefd ie het niet. Als het goed is helpt je vriendin daar wel deels bij, maar toch. Ik zal zeker niet snel aan kinderen beginnen, eerst ervaren hoe een relatie echt is en zorgen dat het zelf goed en langdurig klikt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 02:34 schreef Koral het volgende:

[..]

Hoe komt het dat je hier van je af weet te bijten terwijl je jezelf de rest van de dag niet lijkt te durven laten gelden? Kun je dit niet op de een of andere manier ombuigen en 'naar jezelf' bijten zodat je IRL meer 'aanwezig bent' (dan het observerende muurbloempje te zijn)?
Als het moet kan ik wel voor mezelf opkomen hoor, alleen dan moet de noodzaak er voor mij wel zien. Onrecht enzo. Mijn vader roept bijvoorbeeld elke dag dat hij op deze leeftijd allang wat voor elkaar had, aan het werk was, huisje had etc. Hij moet ook altijd roepen dat andere leeftijdsgenoten en oud-klasgenoten van mij veel verder zijn in hun leven, maar als ik dan vraag wie komt ie niet verder dan 1 naam en valt ie stil. Ook roept ie vaak dat ik een profiteur ben, gratis eet en slaap etc. Maar als ik dan eens terugroep dat ik best eens wat wil overmaken dan hoeft dat ook weer niet.. Ook smerige streken als 'wat wil je eten vanavond' en dan 's avonds thuiskomen en heel wat anders aantreffen wat ik niet lust (oh, plannen zijn gewijzigd) of vragen of ik nog wat nodig heb als ie naar de winkel gaat en dan thuiskomen zonder (helemaal vergeten!!) of net voor mijn neus gaan douchen waardoor ik weer een kwartier moet wachten etc. Hij wil vooral laten zien dat ie de baas is momenteel en dat hij o zo geweldig leven heeft. Voor hem telt succes en wat 'bereikt' hebben in je leven enorm. Lijkt me ook niet echt gezond. Hij moet ook altijd het laatste woord hebben, wat veel mensen hem niet in dank afnemen. Dit roept ie uiteraard alleen als mijn moeder niet thuis is :') Oh, en hij heeft het altijd maar over de verleden tijd. 'Ja, dat had je veel eerder moeten doen!!' Nou de woningmarkt is al jaren een drama, dus wachtlijsten ontkom je 1-2-3- niet zo aan, het zelfde als dat de banen niet voor het oprapen liggen.
pi_160223985
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 16:21 schreef Bananenpap het volgende:

Gelukkig dat tenminste één iemand er dan nog wat aan heeft. Voel je vrij om je eigen topic te maken en wat gerichter advies te krijgen hè! :)
Haha nee dank je, ik sta niet zo graag in de spotlight :-) Zelfs niet anoniem op een forum.

En om heel eerlijk te zijn weet ik dondersgoed hoe ik mijn progressie met grotere stappen kan vergroten maar ontbreekt het vaak aan de wil om het te doen, vooral als ik s'avonds na het werk lekker warm in me safezone zit. Het zit zo in me ritme om thuis te komen, te koken, eten en de vaat op te ruimen om dan rond 8 uur eindelijk op me bankje te ploffen. Ik ben nou eenmaal een gewoonte diertje :-)

En laten we eerlijk zijn, de enige die mij kan veranderen ben ikzelf, en dat is een erg moeilijke strugle.
pi_160224652
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 16:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Qua denken best hoog, want bijna hbo afgerond. Maar als je dat in de praktijk niet kan toepassen heb je niet zoveel aan dat papiertje wat bevestigd dat je hbo-niveau aankan. Qua sociaal dus stuk minder. Ben altijd op mezelf aangewezen en heb moeite met delen. Als iemand iets van 'mij' wilt (bijvoorbeeld eten) of leent/gebruikt zie ik dat als lastig punt, want ik koop en doe dingen om vooral zelf te gebruiken. Als ik 10 verpakkingen van mijn favoriete smaak koop vind ik het al lastig om er 1 af te geven, ook al heb ik er dan nog 9 en bijvoorbeeld in de aanbieding gekocht. Het is meer dat iemand dan iets van mij afpakt of wilt. Van die ongeschreven regels.

Zelfde als mensen die nep zijn, aardig doen tegen persoon A en zodra die persoon de hoek om is lekker roddelen tegen persoon B over persoon A. Heb dan het lef om dat gewoon direct tegen persoon A te doen. Mensen zijn soms heel achterbaks wat dat betreft, daar kan ik als autist ook niet tegen.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 16:20 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat moet er anders in de weg staan? Als ASS'er werkt de wereld nou eenmaal niet logisch. Veel draait om non-verbale communicatie en jezelf een beetje status toekennen of zoals net gezegd achterom meelullen met andere mensen, soort slachtveld / eigen hachje eerst. Autisten komen meestal als eerlijk en trouw over. Die zullen mensen niet belazeren of kunnen liegen. 80% van de Nederlanders is dat al niet, die zijn heel snel manipuleerbaar als er geld, status of een leukere partner kleeft.. Nederland is sowieso niet echt een sociaal land ondanks alle voorzieningen hoor. Draait vooralsnog om geld en wie het hardste schreeuwt.
Deze twee posts achter elkaar, hardop gelachen. Zelf alles voor jezelf willen houden en andere betichten van op status, geld gericht zijn en niet sociaal zijn.
quote:
2s.gif Op donderdag 25 februari 2016 23:49 schreef ToT het volgende:

[..]

Thanks! :D

Ja ach ik ben arbeidsongeschikt en heb een bescheiden inkomen. Ze weet dat er echt wel rijkere kerels zijn dan ik, en zoals ik al zei betaalt iemand al haar opleiding. :) Dus een andere man (getrouwd en met kinderen) onderhoudt haar, en toch gaat ze voor mij! *O*
Haha wtf dat jullie dat beiden leuk vinden, ik zou me vies voelen :') Ik hoop voor je dat je geen opstapje bent naar een andere man hier of een ticket naar Europa.
know'm sayin?
word? word.
pi_160224708
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als het moet kan ik wel voor mezelf opkomen hoor, alleen dan moet de noodzaak er voor mij wel zien. Onrecht enzo. Mijn vader roept bijvoorbeeld elke dag dat hij op deze leeftijd allang wat voor elkaar had, aan het werk was, huisje had etc. Hij moet ook altijd roepen dat andere leeftijdsgenoten en oud-klasgenoten van mij veel verder zijn in hun leven, maar als ik dan vraag wie komt ie niet verder dan 1 naam en valt ie stil. Ook roept ie vaak dat ik een profiteur ben, gratis eet en slaap etc. Maar als ik dan eens terugroep dat ik best eens wat wil overmaken dan hoeft dat ook weer niet.. Ook smerige streken als 'wat wil je eten vanavond' en dan 's avonds thuiskomen en heel wat anders aantreffen wat ik niet lust (oh, plannen zijn gewijzigd) of vragen of ik nog wat nodig heb als ie naar de winkel gaat en dan thuiskomen zonder (helemaal vergeten!!) of net voor mijn neus gaan douchen waardoor ik weer een kwartier moet wachten etc. Hij wil vooral laten zien dat ie de baas is momenteel en dat hij o zo geweldig leven heeft. Voor hem telt succes en wat 'bereikt' hebben in je leven enorm. Lijkt me ook niet echt gezond. Hij moet ook altijd het laatste woord hebben, wat veel mensen hem niet in dank afnemen. Dit roept ie uiteraard alleen als mijn moeder niet thuis is :') Oh, en hij heeft het altijd maar over de verleden tijd. 'Ja, dat had je veel eerder moeten doen!!' Nou de woningmarkt is al jaren een drama, dus wachtlijsten ontkom je 1-2-3- niet zo aan, het zelfde als dat de banen niet voor het oprapen liggen.
Haha serieus als je dat al als onrecht beschouwd. Denk je echt dat het allemaal één grootplan is om jou dwars te zitten? Als het je niet bevalt dan ga je toch?
Doe je wel eens wat in huis? Als je het eten niet lekker vindt, kun je zelf ook koken. Als je wat wilt hebben, kun je zelf ook boodschappen doen en vragen of zij nog wat nodig hebben.
Als je denkt dat anderen wel ouders hebben die helemaal leuk en perfect zijn, echt, vergeet het. Deal ermee.
know'm sayin?
word? word.
pi_160224729
Je kan ook gewoon op zoek gaan naar kamers of studio's, wat de meeste studenten ook doen na hun studie tenzij je genoeg verdient om alleen een huurwoning te bekostigen in de private sector. Ik heb het niet over typische studentenkamer, maar starters met woning die een huisgenoot zoeken.
pi_160225247
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:55 schreef alors het volgende:

[..]

[..]

Deze twee posts achter elkaar, hardop gelachen. Zelf alles voor jezelf willen houden en andere betichten van op status, geld gericht zijn en niet sociaal zijn.

[..]

Haha wtf dat jullie dat beiden leuk vinden, ik zou me vies voelen :') Ik hoop voor je dat je geen opstapje bent naar een andere man hier of een ticket naar Europa.
Nee die man bekostigt haar studie alleen daar.

Het verhaal maar ff achter een spoiler omdat dit topic van Deezer is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdere discussie er over is misschien handiger via DM/PM. :)
Zodra ik m'n eerste koffie op heb ga ik kijken of ik weer inhoudelijk op Deezer in kan gaan. ;)
pi_160225518
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 10:27 schreef ToT het volgende:

[..]

Nee die man bekostigt haar studie alleen daar.

Het verhaal maar ff achter een spoiler omdat dit topic van Deezer is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdere discussie er over is misschien handiger via DM/PM. :)
Zodra ik m'n eerste koffie op heb ga ik kijken of ik weer inhoudelijk op Deezer in kan gaan. ;)
Ah okay, dat is duidelijk :) Het kwam een beetje anders over.
know'm sayin?
word? word.
pi_160225745
Sponsoren is niet zo ongewoon elders. Het is reuzemakkelijk om de open deur in te trappen dat ze dan wel iets terug gedaan zou moeten hebben voor die sponsorship, maar dan ga je voorbij aan de goeie meisjestatus waardoor ze het misschien juist gesponsord krijgt. Omdat ze juist niet de hoer uithangt en maatschappelijk geëngageerd en alles is.
Dat de sponsor het niet eens is, is ook weer niet zo raar. Hij betaalt voor haar opleiding en beter komt die eerst af, voordat ze met iemand serieus aanlegt met allerlei potentiële gevolgen als kinderen baren en thuismoeder worden ofzo. Een relatie kan enorm afleiden, laat staan dat het gecompliceerd is door zo een lange afstand en de tegenpartij de verdere ontwikkeling misschien niet zo optimaal kan ondersteunen als hij graag zou zien. Daar hoeft helemaal geen jaloezie aan te pas te komen dat het jonge lekkertje er met een ander vandoor gaat..
pi_160226001
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 10:55 schreef Scary_Mary het volgende:
Sponsoren is niet zo ongewoon elders. Het is reuzemakkelijk om de open deur in te trappen dat ze dan wel iets terug gedaan zou moeten hebben voor die sponsorship, maar dan ga je voorbij aan de goeie meisjestatus waardoor ze het misschien juist gesponsord krijgt. Omdat ze juist niet de hoer uithangt en maatschappelijk geëngageerd en alles is.
Dat de sponsor het niet eens is, is ook weer niet zo raar. Hij betaalt voor haar opleiding en beter komt die eerst af, voordat ze met iemand serieus aanlegt met allerlei potentiële gevolgen als kinderen baren en thuismoeder worden ofzo. Een relatie kan enorm afleiden, laat staan dat het gecompliceerd is door zo een lange afstand en de tegenpartij de verdere ontwikkeling misschien niet zo optimaal kan ondersteunen als hij graag zou zien. Daar hoeft helemaal geen jaloezie aan te pas te komen dat het jonge lekkertje er met een ander vandoor gaat..
Nou nou nou, "jonge lekkertje" is ook niet bepaald respectvol taalgebruik zeg!

Verder maakt ze dit studiejaar wel af, alleen is het onduidelijk wat ze het komende jaar gaat doen.
pi_160226112
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 23:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zal ik er dan nog maar één uitgooien die waar is? Heel het leven draait om 'samen' zijn. Alles is (nog) ingericht op koppels. Baby's vormen een soort bekroning op je relatie want het 'product' wat jullie samen hebben gemaakt is immers het ultieme bewijs van twee mensen die van elkaar houden.
Ik zit nog ff de rest te lezen van het topic, maar wat een bullshit is dit...

Het leven is wat je er zelf van maakt, je houdt je veelste veel vast aan ideaalbeeldjes zoals in films.

En geloof me; als je een relatie hebt is dat snel veel minder ideaal dan je in je hoofd hebt zitten op dit moment.

Als ik op dit moment single zou raken, zou ik dat voor een aantal jaar blijven. Bewust.

Jouw beeld van de wereld "met een partner" is een gigantische fantasy utopie.
Lambo of Rekt
pi_160226320
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 11:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik zit nog ff de rest te lezen van het topic, maar wat een bullshit is dit...

Het leven is wat je er zelf van maakt, je houdt je veelste veel vast aan ideaalbeeldjes zoals in films.
Dat komt omdat bij Deezer alles een film is. Hij heeft geen sociale contacten, gaat zo nu en dan naar de bioscoop en verder maakt ie niks mee.
pi_160226446
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 00:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, en?

Status is alleen belangrijk als jij er belang aan hecht, hoor.

Maar ga je gang, een leven lang ongelukkig omdat je iets najaagt wat niet binnen jouw bereik ligt.
Zeer sterke reactie... Status is puur een egokwestie, ik poep erop.

quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 00:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En dan ga je wél gemotiveerd aan de slag? Ik denk het niet, hè.

Je ouders hebben je al een fiks ultimatum gesteld betreffende je afstuderen. Maar het is niet te merken dat je nu dat afstuderen tot je nummer één prioriteit hebt gemaakt.
Nee, aandacht vergaren op FOK is prio 1.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 00:29 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Als jij in je huidige toestand een vriendin krijgt is die relatie minstens net zo ongelijkwaardig als de relatie tussen een 41-jarige man en een nederige fillipijnse. Met jouw gebrek aan zelfvertrouwen en gebrek aan zelfacceptatie word je een onderdanig schoothondje van iedere vrouw die zo over je heen loopt.
En daar houden vrouwen niet van, dus zijn ze ook zo weer weg, binnen een maand. Mark my words, Deezer.

quote:
2s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 00:43 schreef ToT het volgende:

[..]

Joh de eerste paar keer met zoenen ramde ik mijn tong ook direct tegen de huig van de dame in kwestie. Werkte niet bepaald bevorderlijk voor de beginnende relatie, maar al doende leert men! _O-
Idd, dat hoor je normaal met andere lichaamsdelen te doen O-)

quote:
Hoe lame ook ToT... ik zou hier zeker rekening mee houden, laat het niet de boventoon voeren, maar houdt dit wel goed in je achterhoofd, je zal niet de eerste zijn. Want hoe goed ken jij haar situatie echt?

Ik zeg niet dat ze je belazert ofzo he, maar ik zou er wel rekening mee houden, zodat je niet een snoeiharde klap krijgt als het wél ineens zo blijkt te zijn. Voorlopig wijst het er niet op nee.
Lambo of Rekt
pi_160226588
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 11:06 schreef ToT het volgende:

[..]

Nou nou nou, "jonge lekkertje" is ook niet bepaald respectvol taalgebruik zeg!
Ik haak misschien iets te enthousiast in op een zekere suggestie, maar je snapt hopelijk zelf ook wel dat het instrumenteel bedoelt is..
pi_160226601
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 11:20 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Dat komt omdat bij Deezer alles een film is. Hij heeft geen sociale contacten, gaat zo nu en dan naar de bioscoop en verder maakt ie niks mee.
Tja heb er zelf ook last van gehad... Als je ergens naar verlangt dan maak je het al snel spectaculairder dan dat het is. Dat als een vrouw je zoent er weer unicorns zijn, er geen oorlog meer is en iedereen te eten heeft :-) Tot je een keer een vrouw zoent en denkt 'wtf gebeurde daar nou'
pi_160226807
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 11:32 schreef Kevin24 het volgende:
Tja heb er zelf ook last van gehad... Als je ergens naar verlangt dan maak je het al snel spectaculairder dan dat het is.
Dat komt omdat je in je hoofd een utopisch denkbeeld vormt.

In de criminologie en de daarop gebaseerde psychologie kom je het veel tegen, vrouwen die bij een man blijven terwijl hij haar als SHIT behandeld. Vooral gevangenis pen-vriendjes.

Eerst bouwen zij een utopisch denkbeeld op waarbij de vrouw dus het ideale plaatje in haar hoofd heeft van hoe zij wil dat hij zal zijn. Velen verklaren de vrouw voor gek dat zij bij "hem blijft" want ze wordt geslagen wtf?! In de praktijk ligt dat net ff wat anders... zo'n opgebouwd beeld is zeer sterk en erg moeilijk "uit je hoofd" te krijgen.

Het brein gelooft wat het ziet, en als zij als eerst die begripvolle man ziet, die onschuldig vast zit en hij "toch niet zo slecht is"... hij raakt de juiste snaren... Dan zit ze klem in haar eigen hoofd.

Waarom denk je dat ze zeggen dat eerste indruk belangrijk is? Dat is het beeld wat keihard vastgeroest blijft zitten in je hersenen.

Zo "gek" zijn die vrouwen dus niet om bij hen te blijven, het is pure psychologie.
Lambo of Rekt
pi_160226920
De werkelijkheid staat een stuk verder van je denkbeeld af dan je denkt (dan je denkt, hihi).

Das wat ik met bovenstaande post wil zeggen. Andersom werkt dat trouwens ook zo, met doemscenario's... daar zijn we ook goed in. We zoeken graag uitersten op.
Lambo of Rekt
pi_160227146
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:17 schreef Deezertje het volgende:

Niet helemaal zeker of je nu ook mij bedoelt, maar vind je dat ik jou gisteravond onrecht aandeed? Je moet gewoon begrijpen dat het op den duur een klein beetje frustrerend wordt dat wij hier goed bedoeld advies geven en daar 0,0 respons op krijgen. Dat de adviezen lastig zijn uit te voeren kan ik goed begrijpen, maar het zit hem in dat negeren en selectief reageren. Je reageert alleen op dingen die in je straatje passen en vaak geef je een heel irrelevant antwoord dat compleet haaks staat tegen wat er wordt bedoeld. Gisteren ging ik misschien ietwat te ver in mijn reactie, dat geef ik toe. Ik zal wel via dm's uitleggen waarom zodat deze post niet te offtopic wordt.

Als ik heel eerlijk ben vind ik dat je vader nog behoorlijk milt is. Aangezien je niet werkt neem ik aan dat je ouders je studie betalen, daar is niks mis mee, maar dan is het niet heel erg onterecht dat ze daar iets voor terug willen. In feite ben je natuurlijk ook gewoon een profiteur als je zelf helemaal niks voor de kost doet en ook de verantwoordelijkheid niet neemt om je papiertje te halen. Ik snap dat het met je autisme af en toe wat lastig is om met onverwachte situaties om te gaan en je zou met je ouders kunnen overleggen daar wat meer rekening mee te houden. Maar het is ook onrealistisch om te denken dat er een soort wereld voor jou wordt gecreëerd waarin er de hele tijd naar jou geschipperd wordt. Jij bent degene met een handicap en daar zal je mee leren om te gaan.

Ik kan er voor de rest niet zo goed over oordelen, maar uit je posts haal ik dat je ouders je veel laten aanmodderen. Zo vind ik het bijvoorbeeld best cru dat als jij moeite hebt met verandering en stappen ondernemen dat ze je daar niet in ondersteunen. Zo hadden mijn ouders al lang een lesauto geregeld en meegekeken voor een studio of studentenkamer. Zelfde geldt voor een bijbaantje, ik vind het schandalig dat je als 25-jarige geen enkele inkomsten hebt. Al was je wat borden af op een zaterdagmiddag. Dat er geen bijbanen voor jou zijn is echt complete bullshit en dat weet je, je zoekt gewoon niet.
pi_160227316
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 11:56 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Niet helemaal zeker of je nu ook mij bedoelt, maar vind je dat ik jou gisteravond onrecht aandeed? Je moet gewoon begrijpen dat het op den duur een klein beetje frustrerend wordt dat wij hier goed bedoeld advies geven en daar 0,0 respons op krijgen. Dat de adviezen lastig zijn uit te voeren kan ik goed begrijpen, maar het zit hem in dat negeren en selectief reageren. Je reageert alleen op dingen die in je straatje passen en vaak geef je een heel irrelevant antwoord dat compleet haaks staat tegen wat er wordt bedoeld. Gisteren ging ik misschien ietwat te ver in mijn reactie, dat geef ik toe. Ik zal wel via dm's uitleggen waarom zodat deze post niet te offtopic wordt.

Als ik heel eerlijk ben vind ik dat je vader nog behoorlijk milt is. Aangezien je niet werkt neem ik aan dat je ouders je studie betalen, daar is niks mis mee, maar dan is het niet heel erg onterecht dat ze daar iets voor terug willen. In feite ben je natuurlijk ook gewoon een profiteur als je zelf helemaal niks voor de kost doet en ook de verantwoordelijkheid niet neemt om je papiertje te halen. Ik snap dat het met je autisme af en toe wat lastig is om met onverwachte situaties om te gaan en je zou met je ouders kunnen overleggen daar wat meer rekening mee te houden. Maar het is ook onrealistisch om te denken dat er een soort wereld voor jou wordt gecreëerd waarin er de hele tijd naar jou geschipperd wordt. Jij bent degene met een handicap en daar zal je mee leren om te gaan.

Ik kan er voor de rest niet zo goed over oordelen, maar uit je posts haal ik dat je ouders je veel laten aanmodderen. Zo vind ik het bijvoorbeeld best cru dat als jij moeite hebt met verandering en stappen ondernemen dat ze je daar niet in ondersteunen. Zo hadden mijn ouders al lang een lesauto geregeld en meegekeken voor een studio of studentenkamer. Zelfde geldt voor een bijbaantje, ik vind het schandalig dat je als 25-jarige geen enkele inkomsten hebt. Al was je wat borden af op een zaterdagmiddag. Dat er geen bijbanen voor jou zijn is echt complete bullshit en dat weet je, je zoekt gewoon niet.
Ik betaal mijn studie zelf (2000 per jaar, geen stufi meer).
pi_160227414
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 11:56 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Er waren vacatures in de zorg en deze vond hij lachwekkend.
De rest was hij te oud/te duur, ietwat ik wel kan begrijpen.
pi_160227419
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 12:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik betaal mijn studie zelf (2000 per jaar, geen stufi meer).
En verder? Betaal je kostgeld? Wordt het niet eens tijd voor een bijbaan, al is het vakkenvullen in de supermarkt? Is er via de particuliere markt geen huurwoning te vinden ipv die eeuwig lange wachtlijsten? Ben je bezig met je rijbewijs?
pi_160227452
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 12:08 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Er waren vacatures in de zorg en deze vond hij lachwekkend.
De rest was hij te oud/te duur, ietwat ik wel kan begrijpen.
Het is zeker mogelijk om dan aan een bijbaan te komen. Desnoods begin je voor jezelf (heb ik ook gedaan). Ik ben ongeveer even oud als Deezer en heb welgeteld vier bijbaantjes, waarvan eentje als zelfstandige. Bullshit dus dat het niet kan. Je moet alleen niet in de supermarkt ofzo zoeken want daar vind je inderdaad niks.
pi_160227491
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 12:09 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Het is zeker mogelijk om dan aan een bijbaan te komen. Desnoods begin je voor jezelf (heb ik ook gedaan). Ik ben ongeveer even oud als Deezer en heb welgeteld vier bijbaantjes, waarvan eentje als zelfstandige. Bullshit dus dat het niet kan. Je moet alleen niet in de supermarkt ofzo zoeken want daar vind je inderdaad niks.
Jij verwacht dat Deezertje iets voor zichzelf kan beginnen/ondernemen terwijl hij amper z'n scriptie afkrijgt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')