abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 27 februari 2016 @ 22:19:11 #76
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_160270211
Ik twijfel of ik de nieuwe games moet downloaden. Tien euro per stuk is namelijk best veel en voor mijn Pokédex hoef ik het niet te doen: heb daar FireRed voor. :{
pi_160273192
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:19 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik twijfel of ik de nieuwe games moet downloaden. Tien euro per stuk is namelijk best veel en voor mijn Pokédex hoef ik het niet te doen: heb daar FireRed voor. :{
Ik koop ze ook niet. Zoveel nostalgie heeft het nou ook weer niet.
pi_160278487
Haha idd. Gefeliciteerd met 20 jaar Pokemon, bedankt voor jullie steun. Hier, als blijk van waardering hebben we 20 jaar oude games beschikbaar gemaakt voor het dubbele wat NES en Gameboy titels normaal kosten in de virtual console.
pi_160278626
Vind de prijs prima voor wat je er voor krijgt vergeleken met de duur van andere VC spellen.
pi_160278841
Ik vind tien euro ook niet zo extreem duur, zeker niet als je je Pokémon kunt overzetten naar Pokébank voor Sun en Moon eind dit jaar. Ik heb trouwens gisteren Yellow gekocht.
pi_160280531
Geweldige video, heerlijk al die nostalgie en herinneringen in de OP. _O_
pi_160284621
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:52 schreef Bananenpap het volgende:
Ik vind tien euro ook niet zo extreem duur, zeker niet als je je Pokémon kunt overzetten naar Pokébank voor Sun en Moon eind dit jaar. Ik heb trouwens gisteren Yellow gekocht.
Dat is ook weer zo. Rood speel ik wel weer op mn gameboy. Yellow vanaf nu op de 3DS :')
  zondag 28 februari 2016 @ 16:24:07 #83
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_160287304
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:47 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik koop ze ook niet. Zoveel nostalgie heeft het nou ook weer niet.
Heb het sowieso vroeger al grijs gespeeld, zelfs de remake op de GBA. 8)7

quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:52 schreef Bananenpap het volgende:
Ik vind tien euro ook niet zo extreem duur, zeker niet als je je Pokémon kunt overzetten naar Pokébank voor Sun en Moon eind dit jaar. Ik heb trouwens gisteren Yellow gekocht.
Meh, er zitten geen Pokémon in die je in de latere spellen niet kan krijgen. Alle Legendaries kan je op de DS-games vangen. Mewtwo ook in X & Y. Alleen als je laatst de actie van Mew hebt gemist, kan je de glitch gebruiken. :)

quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:31 schreef Vermecelli het volgende:
Geweldige video, heerlijk al die nostalgie en herinneringen in de OP. _O_
Voor degenen die twijfelden aan #teamsquirtle heb ik een extra spoiler in de OP gezet. 8-) Tevens geeft jouw sig me ook nostalgische gevoelens. _O-
pi_160289151
Ik wil even 15 jaar terug in de tijd toen ik elke dag zorgeloos lekker Pokemon kon spelen ;( Wat een genot was dat
pi_160289662
quote:
10s.gif Op zondag 28 februari 2016 16:24 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Heb het sowieso vroeger al grijs gespeeld, zelfs de remake op de GBA. 8)7

Die heb ik ook. Maar dat was leuker, want daar kon je alle Pokémon in vangen. Plus de mechanics waren toen up-to-date. Nu is het gewoon dezelfde game als in 1998. Dat valt mij altijd tegen, net als al die meuk op Virtual Console. Speel ik tien minuten, raak het daarna nooit meer aan. Het is gewoon niet meer van deze tijd.
pi_160291182
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 17:37 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Die heb ik ook. Maar dat was leuker, want daar kon je alle Pokémon in vangen. Plus de mechanics waren toen up-to-date. Nu is het gewoon dezelfde game als in 1998. Dat valt mij altijd tegen, net als al die meuk op Virtual Console. Speel ik tien minuten, raak het daarna nooit meer aan. Het is gewoon niet meer van deze tijd.
Ik vind het eigenlijk wel tof dat er maar 151 Pokémon zijn, toen was het tenminste nog haalbaar om Pokémaster te worden. Zo ouderwets voelen de games trouwens helemaal niet aan. Aan de gameplay is vrij weinig veranderd in de afgelopen 20 jaar.
pi_160292896
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 18:34 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk wel tof dat er maar 151 Pokémon zijn, toen was het tenminste nog haalbaar om Pokémaster te worden. Zo ouderwets voelen de games trouwens helemaal niet aan. Aan de gameplay is vrij weinig veranderd in de afgelopen 20 jaar.
Ik vind het jammer dat je niet kunt breeden. Geen nieuwe types, geen EV's. Veel van de diepgang in Pokémon kwam pas later. Dat is wat de games leuk maakt. Ik vind allerlei features waar ik aan gewend ben geraakt die ineens ontbreken vervelend.

Ieder zijn ding, natuurlijk. Deze is alleen niet het mijne. Ik wacht op de nieuwe versies en speel misschien voor die tijd nog wat met ORAS :)
  zondag 28 februari 2016 @ 19:55:53 #88
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_160293450
h poke gevangen, de battle cry gaat al 20 minuten door gaat er iets fout ?
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zondag 28 februari 2016 @ 22:12:14 #89
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_160299122
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 17:37 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Die heb ik ook. Maar dat was leuker, want daar kon je alle Pokémon in vangen. Plus de mechanics waren toen up-to-date. Nu is het gewoon dezelfde game als in 1998. Dat valt mij altijd tegen, net als al die meuk op Virtual Console. Speel ik tien minuten, raak het daarna nooit meer aan. Het is gewoon niet meer van deze tijd.
Precies. De enige reden om het te kopen, is dan ook voor de heb. Maar dan bewaar ik m'n geld liever voor dit najaar. Heb het idee dat het hele bijzondere games worden (in het filmpje wordt "it all comes together" gezegd, dus hoop op een game met alle regio's). Mocht het zo zijn, dan koop ik ze allebei. :@

quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 18:34 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk wel tof dat er maar 151 Pokémon zijn, toen was het tenminste nog haalbaar om Pokémaster te worden. Zo ouderwets voelen de games trouwens helemaal niet aan. Aan de gameplay is vrij weinig veranderd in de afgelopen 20 jaar.
Meh, het moet juist niet makkelijk zijn om een Master te worden. :+
pi_160302388
Voor mij is het puur genieten want ik vond de eerste twee generaties sowieso de beste. Lekker ruilen met je matties op het schoolplein. Strategisch afspreken wie er voor Jolteon, Flareon of Vaporeon ging, wie het Helix of Dome-fosiel koos. Al die geruchten over Mew die onder die vrachtwagen zou zitten of wanneer je alle Pokémon had je een ticket zou krijgen voor de Orange Islands. :')

Vanaf Ruby en Saphire werd het voor mij wat minder. Sowieso interessert heel dat EV gedoe mij echt niks en wil ik gewoon al die beestjes verzamelen. Waar je dan nu opeens tien verschillende games voor nodig had en er allemaal van die event-Pokémon in werden gepleurd.

Ben nu bij Vermilion City en heb mij nog niet echt geďrriteerd aan al dat 'ouderwetse'. Sterker nog, ben al veel dingen tegen gekomen waarbij ik denk van 'oh, dat zat er toen ook al in'. Enige wat een beetje omslachtig werkt is dat je items al vrij snel vol raken en je die PC boxen zelf moet verwisselen. En dat je helemaal naar de stats van een Pokémon moet doorklikken om te zien hoeveel exp. hij nodig heeft voor het volgende level.

quote:
10s.gif Op zondag 28 februari 2016 22:12 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Heb het idee dat het hele bijzondere games worden (in het filmpje wordt "it all comes together" gezegd, dus hoop op een game met alle regio's). Mocht het zo zijn, dan koop ik ze allebei. :@
Ik denk dat dit meer terugslaat naar de compatibiliteit met eerdere generaties. Generaties 1,3,5 en 6 zijn straks via Poketransfer en Pokebank allemaal te linken met de 7e generatie. Ik verwacht dat ze Gold en Silver ook nog op de virtual console doen en in de toekomst een remake van Diamond en Pearl maken. Hiermee zijn alle generaties gelinkt.
  zondag 28 februari 2016 @ 23:37:54 #91
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_160302533
Ik ben zeker de enige Pokemon-gamer die gewoon de eindbaas wik verslaan en er dan klaar mee is? Breeden, ruilen, glitchen, niets van dat alles hier :D

Water starter, sterke elektrical Pokemon, een fighter en mijn team is klaar.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_160302732
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 23:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben zeker de enige Pokemon-gamer die gewoon de eindbaas wik verslaan en er dan klaar mee is? Breeden, ruilen, glitchen, niets van dat alles hier :D

Water starter, sterke elektrical Pokemon, een fighter en mijn team is klaar.
Ik heb dat ook wel hoor. Al wil ik heel soms nog wel eens breeden voor een goede nature :)

Zit nu te twijfelen of ik speciaal een 3DS (of 2DS?) ga aanschaffen voor de X/Y of Omega Ruby.
  maandag 29 februari 2016 @ 01:29:01 #93
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_160304110
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 23:31 schreef Bananenpap het volgende:
Voor mij is het puur genieten want ik vond de eerste twee generaties sowieso de beste. Lekker ruilen met je matties op het schoolplein. Strategisch afspreken wie er voor Jolteon, Flareon of Vaporeon ging, wie het Helix of Dome-fosiel koos. Al die geruchten over Mew die onder die vrachtwagen zou zitten of wanneer je alle Pokémon had je een ticket zou krijgen voor de Orange Islands. :')

Vanaf Ruby en Saphire werd het voor mij wat minder. Sowieso interessert heel dat EV gedoe mij echt niks en wil ik gewoon al die beestjes verzamelen. Waar je dan nu opeens tien verschillende games voor nodig had en er allemaal van die event-Pokémon in werden gepleurd.

Ben nu bij Vermilion City en heb mij nog niet echt geďrriteerd aan al dat 'ouderwetse'. Sterker nog, ben al veel dingen tegen gekomen waarbij ik denk van 'oh, dat zat er toen ook al in'. Enige wat een beetje omslachtig werkt is dat je items al vrij snel vol raken en je die PC boxen zelf moet verwisselen. En dat je helemaal naar de stats van een Pokémon moet doorklikken om te zien hoeveel exp. hij nodig heeft voor het volgende level.

[..]

Ik denk dat dit meer terugslaat naar de compatibiliteit met eerdere generaties. Generaties 1,3,5 en 6 zijn straks via Poketransfer en Pokebank allemaal te linken met de 7e generatie. Ik verwacht dat ze Gold en Silver ook nog op de virtual console doen en in de toekomst een remake van Diamond en Pearl maken. Hiermee zijn alle generaties gelinkt.
Die vrachtwagen! _O- Hoe vaak ik wel niet daar Strength heb gebruikt in de hoop dat Mew eruit zou kruipen. :') Zelfde met de tweede generatie: er ging een gerucht dat je 100 keer de Pokémon League moest uitspelen en dan zou Mew uit de oven kruipen, terwijl je mama een taart aan het bakken was. :')

Maar wat jij zegt zou ook wel kunnen kloppen, al hoop ik natuurlijk van niet. :@ Maar ik denk dat de komende games sowieso iets speciaals gaan krijgen met het oog op het jubileum. :)
  Redactie Games maandag 29 februari 2016 @ 07:58:56 #94
181272 crew  Noppie2000
pi_160306568
Het begint weer te kriebelen. Heb ergens Y en een 3DS nog liggen. Gekocht voor alleen die game maar niet eens uitgespeeld. :')

Misschien maar weer eens oppakken.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2016 08:08:24 ]
pi_160306930
Mensen hier nog de 2DS bundel aangeschaft dan?
Heb een 3DS XL maar vind die 2DS'en wel echt gaaf.. vooral de Yellow versie..

Keuzes keuzes, heb vroeger altijd Red doodgespeeld, maar vind het jammer dat Nintendo er voor heeft gekozen die op de Gameboy emulator te laten runnen ipv de GBC emulator (kan je tenminste nog kiezen uit kleurenschema's).
  Redactie Games maandag 29 februari 2016 @ 09:17:52 #97
181272 crew  Noppie2000
pi_160307048
quote:
7s.gif Op maandag 29 februari 2016 09:04 schreef R4m0n_46 het volgende:
Mensen hier nog de 2DS bundel aangeschaft dan?
Heb een 3DS XL maar vind die 2DS'en wel echt gaaf.. vooral de Yellow versie..

Keuzes keuzes, heb vroeger altijd Red doodgespeeld, maar vind het jammer dat Nintendo er voor heeft gekozen die op de Gameboy emulator te laten runnen ipv de GBC emulator (kan je tenminste nog kiezen uit kleurenschema's).
Ik! De gele gekocht, mijn 4e 3Ds-systeem :')
pi_160307974
¤98,- bij nedgame incl lader. Dat is dan weer niet zo duur
pi_160308048
quote:
10s.gif Op maandag 29 februari 2016 01:29 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Die vrachtwagen! _O- Hoe vaak ik wel niet daar Strength heb gebruikt in de hoop dat Mew eruit zou kruipen. :') Zelfde met de tweede generatie: er ging een gerucht dat je 100 keer de Pokémon League moest uitspelen en dan zou Mew uit de oven kruipen, terwijl je mama een taart aan het bakken was. :')

Maar wat jij zegt zou ook wel kunnen kloppen, al hoop ik natuurlijk van niet. :@ Maar ik denk dat de komende games sowieso iets speciaals gaan krijgen met het oog op het jubileum. :)
Dat waren nog de tijden dat je zo'n game zelf moest uitvogelen en de enige walkthrough waarmee je het moest doen was een boek die in de winkel lag.

Ik verwacht trouwens niet dat er meerdere regio's komen. In Gold en Silver had dat eigenlijk al weinig toegevoegde waarde vond ik. Kanto was ontzettend kaal. :*
pi_160308107
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 09:17 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ik! De gele gekocht, mijn 4e 3Ds-systeem :')
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 10:16 schreef Reintji het volgende:
¤98,- bij nedgame incl lader. Dat is dan weer niet zo duur
De Yellow editie toevallig daar net besteld! :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')