Komt vanzelf. En als je je zorgen maakt zou je ook eens tips aan een fysiotherapeut kunnen vragen. S.uze rolde met 7 maanden beide kanten goed op en met 8 maanden liep ze aan 2 handen de hele kamer door, met 9 maanden ging ze zichzelf optrekken tot staan, met 9,5 maand kroop ze en ging ze aan 1 hand lopen en met 10,5 maand liep ze los. Dus ook met traag rollen kun je snel zijnquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:45 schreef SaskiaR het volgende:
Dus... rollen is geen essentiële life skill
Dat zit in de naam hoor, denk ik! Ik kom net terug van het CB, 'mini' hier is bijna 12 weken en 8030 gram!!quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:08 schreef Aerenia het volgende:
Hier net terug van een controle bij de kinderarts (ivm stoppen met maagzuurremmer). De kleine meid van mij van amper 4 maanden weegt nu gewoon 8050 gram. Verklaart waarom ik steeds van die lamme armpjes heb na een rondje wiegen
Ik heb nu wel genoeg rompers voor de komende 2 jaar, hoop ikquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:35 schreef mousemicky het volgende:
O, en Saskia, mbt de rompers, misschien enkele maten proberen? De stretchrompers van de Hema vallen smaller, ik vind de H&M rompers iets groter/ breder vallen, en die zijn er gewoon in enkele maten. J heeft maat 80 H&M gedragen tot dat hij al ruim in 86/92 van de Hema zat. En duur zijn ze ook niet echt, vaak 2+1 gratis, of 3 voor ¤10 online.
De jouwes gaat dus nog harder!quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:30 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Dat zit in de naam hoor, denk ik! Ik kom net terug van het CB, 'mini' hier is bijna 12 weken en 8030 gram!!![]()
Ik houd ook niet van omrollenquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:45 schreef SaskiaR het volgende:
Dus... rollen is geen essentiële life skill
Ja, ze kunnen kruipen zonder omrollen. Ze kunnen ook per ongeluk omrollen en niet kruipen de komende tijd of juist welquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:35 schreef SaskiaR het volgende:
Ze is nu 6,5 maand. Maar ja, ze is idd wel erg goed in zitten, dus het varieert gewoon per kind. Maar de CB-arts legde er nogal de nadruk op dat ze moest rollen. Misschien leert ze ook wel kruipen zonder te rollen, want kruipen wil ze wel graag (ze kan zichzelf nu achteruit duwen op de gladde vloer, dat vindt ze maar gek).
sjaaltje is nodigquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:30 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Dat zit in de naam hoor, denk ik! Ik kom net terug van het CB, 'mini' hier is bijna 12 weken en 8030 gram!!![]()
Welkom Sicilia en LB![]()
Stinkpoep met stukjes bij StippelbabyWat een leukie <3 Dat sjaaltje! zo koddig
Jeetje Kazy, wat een schrik. Heftig zeg
Heftig sillie, lijkt me erg lastig om zulke zaken op je werk te laten. Hebben jullie misschien een vertrouwenspersoon in de organisatie waar je dit mee zou kunnen bespreken?
Niets om onzeker over te zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:42 schreef Sara82 het volgende:
@stippel: hier ook 1,5 uur max voor ie weer moe is...In de namiddag/avond soms enkel een hazenslaapje, maar als hij veel langer wakker is krijst ie alsof ze er een beentje afknippen, . Maar goed, elk kind is anders, soms word ik een beetje onzeker van dat lange wakker zijn van andere humpies. (Of ik hem niet te snel wegleg en hij wel genoeg wakker is om dingen te leren, zoiets)
Hier ook steers drie kwartier. Maar wel elke anderhalf uur. Als anderen oppassen kan meneer wel ineens twee uur slapen. Waaaaai is det?!quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:46 schreef pinquit het volgende:
Ik vind overdag slapen hier maar prut gaan. Maar goed, dat komt vast ooit goed. Het is steeds maximaal drie kwartier per keerkan ik zo weinig in doen. En alex wordt er ook niet echt gezelliger van
Ja dat is hier ook aan de orde van de dag. Ik wissel twee slabjes per dag af. Als de ene nat is gaat die op de verwarming en de andere aan. En dan van die extra dikke met fleece aan de andere kant. Heb ook al gedacht om ze zelf te maken van leuke stofjes. Wat leuk dat je vriendin die kan maken!quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:40 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
sjaaltje is nodigkwijlebakkes
gemaakt door een vriendinnetje van draagdoekenscraps
![]()
wist je dat een baby wel liefst 145 liter kwijl wegdruipt? O.o
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oost west, mij best.
Welk merk gebruik je? Ik vind bv pampers smaller/kleiner vallen dan kruidvat. En de pampers zijn daar momenteel in de aanbieding geloof ik.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:01 schreef Malteser het volgende:
Twix is twee uur wakker tussen zijn slaapjes. Dus afhankelijk van hoe laat hij zijn dag begint, slaapt hij 3 of 4 keer overdag. Slapen - 2 uur wakker - slapen - 2 uur wakker- slapen - enz.
Gewichten en kledingmaat laat ik maar even voor wat het is. Twix groeit momenteel namelijk niet en was net over op maat 62. Ik voorzie dat hij zijn kleding in deze maat ook weer zeer efficiënt gebruikt. Goed voor de portemonnee!
We zijn nu over op maat 3 luiers, omdat hij wat vaker een natte rug had. Maat 3 zit een stuk hoger, heel fijn! Maar nu lekt het voor bij zijn liezen. Heb al een ander merk geprobeerd, maar dat geeft hetzelfde probleem. Toch terug naar 2? Of iemand de gouden tip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |