m2quote:Op dinsdag 13 september 2016 08:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Die nieuwe Kings Of Leon vind ik best tof
quote:Op woensdag 14 september 2016 12:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Algemeen directeur Mojo stapt weer op na een maand of negen.
quote:Op woensdag 14 september 2016 12:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Algemeen directeur Mojo stapt weer op na een maand of negen.
Ik heb nog even getwijfeld, maar te karig idd qua line-up. En ben zaterdag in de Ziggo voor het 538 feest. (dijk van een line-up natuurlijk)quote:Op donderdag 15 september 2016 12:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Dit weekend even een kijkje nemen bij Breda Barst. Vind de line-up een beetje matig dit jaar, maar goed je moet toch wat.
DeWolff is natuurlijk weer wel ok.
Die van vorig jaar (538) vond ik stukken sterker.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb nog even getwijfeld, maar te karig idd qua line-up. En ben zaterdag in de Ziggo voor het 538 feest. (dijk van een line-up natuurlijk)
Nah, vond t echt zo'n hype dingetje. Lees wel dat KoL in pole position ligt voor wat headline-spots na hun show op Lollapolooza Berlijn afgelopen week.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik zie nu dat Tokyo Hotel in de paradiso staan.
Hadden die een aantal jaar geleden ook niet de potentie om huge te worden?
Goed ontvangen of wat bedoel je?quote:Op donderdag 15 september 2016 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah, vond t echt zo'n hype dingetje. Lees wel dat KoL in pole position ligt voor wat headline-spots na hun show op Lollapolooza Berlijn afgelopen week.
Goed ontvangen, ook door wat critici. En ongetwijfeld zullen wat boekers loeren op dit soort showtjes, toch beetje een testcase voor het volgende seizoen denk ik, zo'n one-off aan het einde van het huidige seizoen.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:37 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Goed ontvangen of wat bedoel je?
Tsja, veel mensen haten ze. Maar ik blijf het een enorm goede band vinden. Het is alleen vaak niet zo enthousiast als meeste andere headliners. Al hoeft dat van mij ook niet echt (dus weinig hey ho, en klap eens met die handen momentjes).quote:Op donderdag 15 september 2016 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goed ontvangen, ook door wat critici. En ongetwijfeld zullen wat boekers loeren op dit soort showtjes, toch beetje een testcase voor het volgende seizoen denk ik, zo'n one-off aan het einde van het huidige seizoen.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
De HMH gaat Afas Live heten per 1 januari.
http://www.afaslive.nl
Die site doet nog niks overigens.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
De HMH gaat Afas Live heten per 1 januari.
http://www.afaslive.nl
Aftelklokje.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die site doet nog niks overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |