+ een huilende Indiaan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Enige wat ik me kan herinneren van Damien Rice concerten zijn die hordes huilende meisjes vooraan.
Dankje, eerste 3 kwart van set was heel tof. Alleen het einde vond ik wat minder. Al bij al toch leuk showtje!quote:Op maandag 29 februari 2016 18:57 schreef AgeEll het volgende:
De tour ziet er goed uit. Veel plezier indiaan
Toch nog Glasto?twitter:foofighters twitterde op woensdag 02-03-2016 om 06:56:57Official band announcement tomorrow night. Stay tuned. reageer retweet
Ze kappen d'r mee.quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Toch nog Glasto?twitter:foofighters twitterde op woensdag 02-03-2016 om 06:56:57Official band announcement tomorrow night. Stay tuned. reageer retweet
Alleen op Lowlandsquote:Op woensdag 2 maart 2016 12:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
De "oude" Dave kon er anders ook best wat van:
[ afbeelding ]
Nu is Dave wel het Alpha mannetje
Tjah, tis niet dat ze niet op zijn komen dagen ofzo, en het de eerste keer was dat de band in NL kwam, daarna nog Ziggo Dome gedaanquote:Op woensdag 2 maart 2016 13:09 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Zou lullig zijn voor veel pinkpopgangers
Dan is het alleen lullig voor Jan ;pquote:Op woensdag 2 maart 2016 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, tis niet dat ze niet op zijn komen dagen ofzo, en het de eerste keer was dat de band in NL kwam, daarna nog Ziggo Dome gedaan
Vandaag misschien toch wat tourdates waarvan 1 in NL?twitter:cncrtfr twitterde op zaterdag 12-03-2016 om 07:49:32Exclu : @radiohead jouera 2 soirs au @Zenith_Paris les 23 et 24 mai 2016. En vente vendredi prochain. reageer retweet
Is weer offline jaquote:Op maandag 14 maart 2016 15:39 schreef richolio het volgende:
Vet! Alleen die link werkt niet, klopt dat?
quote:RADIOHEAD VOOR TWEE CONCERTEN NAAR HEINEKEN MUSIC HALL IN AMSTERDAM
TICKETS WORDEN OP NAAM VERKOCHT
Op 20 en 21 mei komt Radiohead naar Nederland voor twee concerten in de Heineken Music Hall in Amsterdam. Het is voor de band de kickoff van een serie concerten die hun hele concertreeks - inclusief reeds aangekondigde festivals - voor 2016 compleet maakt. Kaarten voor deze concerten worden uitsluitend op naam verkocht. De voorverkoop start aanstaande vrijdag 18 maart om 10 uur.
Radiohead komt op 20 en 21 mei 2016 voor het eerst sinds vier jaar weer naar Nederland. De twee concerten in de Heineken Music Hall zijn onderdeel van een kleine reeks exclusieve concerten, die plaatsvinden naast de reeds aangekondigde festivaloptredens, waarin Radiohead enkel prominente concertzalen in slechts zes wereldsteden aandoet.
De nieuwe shows die vandaag aangekondigd zijn:
20 mei Amsterdam | Heineken Music Hall
21 mei Amsterdam | Heineken Music Hall
23 mei Paris | Le Zenith
24 mei Paris | Le Zenith
26 mei London | Roundhouse
27 mei London | Roundhouse
28 mei London | Roundhouse
26 juli New York | Madison Square Garden
27 juli New York | Madison Square Garden
4 aug Los Angeles | Shrine Auditorium
8 aug Los Angeles | Shrine Auditorium
3 oktober Mexico City | Palacio De Los Deportes
4 oktober Mexico City | Palacio De Los Deportes
Eerder is al aangekondigd dat Radiohead op de volgende festivals komt spelen:
1 juni Les Nuits Des Fourvieres | Lyon, France
3 juni Primavera Sound | Barcelona, Spain
17 juni Secret Solstice | Reyjkavik, Iceland
2 juli Openair St Gallen | Switzerland
8 juli Nos Alive Festival | Lisbon, Portugal
29-31 juli Osheaga Music And Arts Festival | Montreal, Canada
20 aug Summersonic Festival | Osaka, Japan
21 aug Summersonic Festival | Tokyo, Japan
11 sept Lollapalooza Festival | Berlin, Germany
Om de kans tot het doorverkopen van de tickets te minimaliseren zullen de tickets voor deze show op naam verkocht worden, met een maximum van 2 tickets per persoon. De tickets kunnen bij aanschaf beide op de naam van de kaartkoper worden gezet, of beide tickets kunnen op naam van de bezoekers worden gezet. (In het eerste geval moeten wel beide bezoekers samen langs de ticketcheck. De namen worden aan de deur gecontroleerd)
Radiohead
Vrijdag 20 mei 2016 | Heineken Music Hall - Amsterdam
Zaterdag 21 mei 2016 | Heineken Music Hall - Amsterdam
Aanvang 20.00 uur | Entree: ¤65,- (excl. servicekosten)
Morgenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Al weer terug van Miami? of moet je nog?
Werk vrijdag voor Armin & Snake, zaterdag overdag rustig 's avonds in de Icon voor Protocol en zondag voor A State of Trance (Deadmau5, Prydz, Armin) en Tchami. Maandag terug vliegenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nice wat ga je zoal checken? En doe maar een mooi verslagje plaatsen. Ben benieuwd.
Jaloers wel, al heb ik het meeste wel gezien van wat er allemaal staat. Lijkt me de ervaring toch uniek.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Werk vrijdag voor Armin & Snake, zaterdag overdag rustig 's avonds in de Icon voor Protocol en zondag voor A State of Trance (Deadmau5, Prydz, Armin) en Tchami. Maandag terug vliegen
Ohja de ervaring van Miami is volgens mij echt te gek. Voor mij ook een first timequote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jaloers wel, al heb ik het meeste wel gezien van wat er allemaal staat. Lijkt me de ervaring toch uniek.
Nice, heb wat Armin beelden voorbij zien komen hoor. Pracht podium hoor. Dat zit daar wel goed.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Je begrijpt, niet te doen hier.
Die met de hont in die clip? Ja leuk iddquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:43 schreef richolio het volgende:
Die nieuwe M83 single vind ik ook best tof.Ben benieuwd naar het album
Die met die hont is nog het leukst inderdaad, maar er is nu ook een nieuwe;quote:Op zondag 20 maart 2016 00:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die met de hont in die clip? Ja leuk idd. Al vrees ik dat ze Hurry Up, We're Dreaming niet gaan evenaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |