22 februari nominatie internetSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
knijpquote:
knijpquote:
Het eindeloze geblaat van crybaby gaat bij mij het ene oor in en het andere oor uit.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:29 schreef Koekiebakkie het volgende:
Bjorn:Je hoort wel eens van gasten wat over de andere inwoners maar dat gaat het ene oor in en andere uit.
Wat een idioot die Bjorn!
Als er 1 die dingen onthoud is het Bjorn en hij slaat je er later mee om de oren of hij zegt het tegen de andere bewoners.Heeft hij al heel vaak geflikt bij Cees.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:31 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Het eindeloze geblaat van crybaby gaat bij mij het ene oor in en het andere oor uit.
Wat mij vooral opviel is dat hij goed doorvraagt ook (net als Nicoline deed die hij een mooi mens vind), en dat ook bijvoorbeeld Cees daar wat van van zn stuk leek. Ze zijn daar gewoon niet meer gewend dat iemand oprecht geintreseerd kan zijn ofzo lijkt het, helemaal afgestompt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:23 schreef Ranah het volgende:
bronno is druk en aanwezig, praat graag maar kan ook goed luisteren
er zijn ook mensen die alleen maar praten..
zit vic er nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop