quote:
Sorry. Ik moet echt al mijn best doen om anime mensjes te ontwijken irl.quote:
Komt morgen online.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:12 schreef jogy het volgende:
is er een live stream naar de hongerstaking?
Doe dan een subforum over het dagelijkse leven van Gerard Joling.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Sorry. Ik moet echt al mijn best doen om anime mensjes te ontwijken irl.
Beter een Rick & Morty Subforum
Jij zet anime dus opzij als 1 of ander subcategorie in een topic in een subforum? Anime hoort minstens een eigen subforum te hebben.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:14 schreef hugecooll het volgende:
Kan toch gewoon in TV / [Anime/manga] #529: Laten we het een keer over manga hebben... (of TV in het algemeen)
Uhu en dan zelf niet verder komen dan Narutoquote:Op woensdag 24 februari 2016 13:17 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Jij zet anime dus opzij als 1 of ander subcategorie in een topic in een subforum?
Cool. maar wordt het zo'n mieterige hongerstaking met vruchtensapjes of echt zo'n hardcore variant?quote:
Als ik alle animes moet opnoemen die ik ooit gezien heb, ben ik morgen nog bezig.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Uhu en dan zelf niet verder komen dan Naruto
quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:14 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Doe dan een subforum over het dagelijkse leven van Gerard Joling.
Elke ochtend fruit, middag een middelgrote maaltijd en in de avond een kop rijst, maar snacken doe ik niet voor deze hongerstaking.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Cool. maar wordt het zo'n mieterige hongerstaking met vruchtensapjes of echt zo'n hardcore variant?
hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:21 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Als ik alle animes moet opnoemen die ik ooit gezien heb, ben ik morgen nog bezig.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |