abonnement Unibet Coolblue
pi_160168967
De zelfbevlekkingsshow met artiesten die vooral 3FM zelf erg goed vindt, gaat weer van start :')

quote:
De 12e editie van de 3FM Awards wordt groter dan ooit tevoren. 3FM-dj Frank van der Lende is een van de gezichten van het prijzenfeest.

Wat is je leukste 3FM Awards-herinnering?

Het leukste aan de 3FM Awards vind ik dat er serieus met muziek wordt omgegaan, maar dat er ook gein getrapt wordt. Ik herinner me een keer dat ik samen met Spike van Di-rect voor de radio deed alsof we een award hadden gestolen en die kapot hadden laten vallen. Het was gewoon een bord uit de keuken, maar wat hebben we gelachen!

Nederlandse awardshows zijn vaak een beetje ongemakkelijk. De 3FM Awards ook?

Ik vind van niet. Maar dj’s zijn natuurlijk wel goed in het creëren van ongemakkelijke momenten op podia. Rob Stenders had daar altijd wel een handje van door dingen onnodig lang te rekken, haha! Maar ik denk niet dat het ongemakkelijk wordt. We hebben goed naar shows als de MTV Awards en de halftime show bij de Super Bowl gekeken, en dat zijn natuurlijk altijd hele vette shows.
Wat een hi-la-ri-sche grap ook met Di-rect zeg !!!
  woensdag 24 februari 2016 @ 10:34:41 #2
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_160169807
Ze moeten er altijd wel even bij vertellen dat de 'bandjes' zijn ontdekt door 3FM.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_160169833
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 10:34 schreef Juicyhil het volgende:
Ze moeten er altijd wel even bij vertellen dat de 'bandjes' zijn ontdekt door 3FM.
vergeet de GEWELDIGE line up niet!
Chef’Special, Dazzled Sticks, De Staat, Diggy Dex, Fresku, HAEVN, Indian Askin, Jebroer, Kenny B, Kovacs, Lucas Hamming, Max Meser, Miss Montreal, Ronnie Flex en Lil’ Kleine, Sef, Son Mieux, The Brahms en The Common Linnets.
  woensdag 24 februari 2016 @ 10:39:40 #4
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_160169885
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 10:36 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

vergeet de GEWELDIGE line up niet!
Chef’Special, Dazzled Sticks, De Staat, Diggy Dex, Fresku, HAEVN, Indian Askin, Jebroer, Kenny B, Kovacs, Lucas Hamming, Max Meser, Miss Montreal, Ronnie Flex en Lil’ Kleine, Sef, Son Mieux, The Brahms en The Common Linnets.
wie?
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_160175685
:')
Moeten zij weten
pi_161005045
De zelfbevlekking is bijna begonnen
pi_161006679
Je weet nu al dat de presentatie slecht is.
pi_161008071
Wat verschrikkelijk weer. Ik haal de 5 minuten niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')