SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en we zijn lekker uit eten geweest. Dit doen we binnenkort wel nog een keer!Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en we zijn (net als DaD & baard dessert-loos vanwege de finale van wie is de mol) uit eten geweest
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
hahaha dit klinkt als mauwtje die de reep chocolade van papa ziet liggen nadat ze die eerder een keer gevonden had op de bijzettafel. Ik vond het verdacht stil ja.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:06 schreef kwakz0r het volgende:
Zo koop ik geen ontbijtkoek meer. Vind ik voor af en toe als koek-tussendoortje prima. De volkorenvariant zelfs, met of zonder boter.
Maar Melba weet t te vinden en piept en jankt net zo lang bij de kastdeur (en smijt al het andere wat je aanbiedt weg) tot hij koek heeft gegeten. Daar heb ik dus geen zin meer in voorlopig.
quote:Op zondag 6 maart 2016 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hahaha dit klinkt als mauwtje die de reep chocolade van papa ziet liggen nadat ze die eerder een keer gevonden had op de bijzettafel. Ik vond het verdacht stil ja.
De chocolade ligt tegenwoordig dus goed verstopt
Oh heel herkenbaar. Dat ie dan die keuken uit komt met een fles die wel half half lijkt aangemaakt. En dan vervolgens zeggen dat hij zo druk doetquote:Op zondag 6 maart 2016 19:25 schreef JufMariska het volgende:
Lucas krijgt 1x per dag een pietsiebeetje dixap, sm vanmiddag: 'óh, doe je maar zo weinig?? Hahahaaa!'
+1 en drinken... tja water is vanaf dag 1 een duivels product dus ze krijgt een heel klein beetje slimpie siroop met veel water en zolang ze dat goed drinkt, ga ik geen drama maken, ze heeft genoeg obstipatie gehadquote:Op zondag 6 maart 2016 19:39 schreef snoenk het volgende:
Nikki wat een heerlijke dag![]()
Dad en Jm ook een leuk weekend gehad, fijn!
Qua eten ben ik niet zo strikt![]()
O. Krijgt best veel ongezonde dingen te eten. Zo eten we eigenlijk elke woensdag kibbeling en heeft ze ook al best vaak een croissantje op.
Vandaag hadden we een brunch thuis en had ik oa brownie en broodje zalm gemaakt en ze had beide gekregen maar de voorkeur gaat dan toch uit naar de zalm. Dus ik maak me ook niet zo een zorgen dat ze zo alleen nog maar zoete dingen wilt eten.
Eigenlijk eet ze alles wat wij ook eten. Alleen het lekkers te snaaien bewaren we tot ze op bed ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |