Welke vond je kut dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:44 schreef H0D3NPYL het volgende:
Maak liever 1 goed topic ipv heel veel kutte topics
Artikel niet gelezen maar er bestaat inderdaad geen mocro mafia want de mafia is georganiseerd en die tuigbendes zijn dat zeker niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:48 schreef wenfer2 het volgende:
inb4: Joopgeilende gutmenschmaffiosi deadprez
Wat weet jij daar nou van?quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:29 schreef DexterMoltisanti het volgende:
[..]
Artikel niet gelezen maar er bestaat inderdaad geen mocro mafia want de mafia is georganiseerd en die tuigbendes zijn dat zeker niet.
vind je dit zelf niet een beetje kort door de bocht?quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:29 schreef DexterMoltisanti het volgende:
[..]
Artikel niet gelezen maar er bestaat inderdaad geen mocro mafia want de mafia is georganiseerd en die tuigbendes zijn dat zeker niet.
Dat zeker maar de stelling klopt wel toch?quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:59 schreef Biekuh het volgende:
[..]
vind je dit zelf niet een beetje kort door de bocht?
Als de nieuwsberichten hierover kloppen is er niet echt sprake van organisatie in die tuigbendes in tegenstelling tot de mafia.quote:
nou, als je iemand bij justitie of de politie hierover spreekt dan zullen ze denk ik zeggen dat die mocro maffia valt onder georganiseerde misdaad. dat die mocro maffia bij lange na niet zo goed georganiseerd is zoals de maffia dat was is wel correct ja. ik neem aan dat je met maffia doelt op de siciliaanse en amerikaanse in het verleden?quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:02 schreef DexterMoltisanti het volgende:
[..]
Dat zeker maar de stelling klopt wel toch?
Je hebt een punt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:06 schreef Biekuh het volgende:
[..]
nou, als je iemand bij justitie of de politie hierover spreekt dan zullen ze denk ik zeggen dat die mocro maffia valt onder georganiseerde misdaad. dat die mocro maffia bij lange na niet zo goed georganiseerd is zoals de maffia dat was is wel correct ja. ik neem aan dat je met maffia doelt op de siciliaanse en amerikaanse in het verleden?
ik moest de naam even opzoeken, maareh "why don't you go fuck yourself, tommy?"quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:13 schreef DexterMoltisanti het volgende:
[..]
Je hebt een punt.
Zegt m'n username je niets?
Anyway, had het inderdaad over de Siciliaanse en Italiaans-Amerikaanse mafia maar hetzelfde geldt uiteraard ook voor bijvoorbeeld de Japanse mafia.
Vanwaar de toevoeging 'in het verleden'?
Baas, referentie naar m'n referentie. Je hebt The Sopranos dus ook gekeken neem ik aan of alleen Goodfellas?quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:26 schreef Biekuh het volgende:
[..]
ik moest de naam even opzoeken, maareh "why don't you go fuck yourself, tommy?"
ik gebruikte de toevoeging "in het verleden" omdat zij in het verleden (tot pak 'm beet de jaren '80) machtiger zijn dan dat zij nu zijn (dankzij RICO, de opkomst van drugshandel e.d.). dat wil natuurlijk niet perse zeggen dat ze minder goed georganiseerd zijn. de instroom van italianen in de VS is natuurlijk ook veel lager waardoor de eis van bloedbanden niet ingewilligd kan worden, en wanneer men het woord maffia gebruikt dan bedoelt men vaak de siciliaanse of amerikaanse. vandaar.
ik heb the sopranos weleens gezien toen het op tv was. ik kan me niet herinneren dat hij er in speelt. maar the sopranos is wel fijn dan, staan er hele afleveringen op youtube, bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:33 schreef DexterMoltisanti het volgende:
[..]
Baas, referentie naar m'n referentie. Je hebt The Sopranos dus ook gekeken neem ik aan of alleen Goodfellas?
Laatste alinea is verder duidelijk.
Echt een top televisieserie serieus, ik raad het je zeker aan en al helemaal omdat je Goodfellas tof vond, er spelen heel wat acteurs van Goodfellas ook in The Sopranos. De serie wordt wel enigszins langzaam opgebouwd maar als je er eenmaal inzit wil je waarschijnlijk aflevering na aflevering kijkenquote:Op woensdag 24 februari 2016 01:40 schreef Biekuh het volgende:
[..]
ik heb the sopranos weleens gezien toen het op tv was. ik kan me niet herinneren dat hij er in speelt. maar the sopranos is wel fijn dan, staan er hele afleveringen op youtube, bijvoorbeeld?
Waarom vind je dat, niet helemaal mee eens btw, wat vond je van bijvoorbeeld Corrado Soprano en Tony Blundetto? Anthon Junior was op een gegeven moment wel enigszins irritant inderdaad.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:37 schreef MrSalazar het volgende:
Christopher Moltisanti. Grootste loser van die serie, na A.J.
Een gegeven moment? Dat meen je niet serieus mag ik hopen. Dat jong is van begin tot eind alleen maar irritant geweest. Die andere 2 waren absoluut geen losers. Corrado Soprano had z'n strepen verdiend en was geestelijk niet meer helemaal bij. Moltisanti was een zielige junk wiens gezag constant ondermijnd werd en uitgelachen werd door Blundetto die gewoon een OG was die jarenlang in de bak had gezeten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:49 schreef DexterMoltisanti het volgende:
[..]
Waarom vind je dat, niet helemaal mee eens btw, wat vond je van bijvoorbeeld Corrado Soprano en Tony Blundetto? Anthon Junior was op een gegeven moment wel enigszins irritant inderdaad.
Nouja in het begin kwam hij niet zoveel voor dus wellicht dat het daardoor komt. Vond Livia Soprano wel echt irritant, echt het The Sopranos equivalent van Howard's mom van TBBT.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:02 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Een gegeven moment? Dat meen je niet serieus mag ik hopen. Dat jong is van begin tot eind alleen maar irritant geweest. Die andere 2 waren absoluut geen losers. Corrado Soprano had z'n strepen verdiend en was geestelijk niet meer helemaal bij. Moltisanti was een zielige junk wiens gezag constant ondermijnd werd en uitgelachen werd door Blundetto die gewoon een OG was die jarenlang in de bak had gezeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |