abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6997926
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 00:05 schreef texelonia het volgende:
Jah erg jammer hoor
Maar om daar nou Judging Amy niet voor uit te zenden...
Schaam je! Je zou eens een boek kunnen gaan lezen ipv de tv maar weer aan te zetten. Lees bijvoorbeeld "Lotte, een Wertheriade" van Boudewijn Büch, dat is honderd keer mooier dan alle judging amy's bij elkaar. Doe wat met je leven, lees een boek.
een dag niet gehuild is een dag niet geleefd
  dinsdag 26 november 2002 @ 07:39:33 #202
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_6998451
Ik ga vandaag een ode aan de man brengen door heel veel interessant historische boeken e.d. mee te nemen naar college en daar wat over te vertellen.
Gek eigenlijk, zoals gister bij Barend & Van Dorp, hoe ze het zo over hem hadden. Het was alsof hij elk moment weer aan die tafel kon aanschuiven.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_7000643
http://www.gic.nl/VerlengdBericht.asp?ali=13564&katern=1
quote:
Stadjer pleit voor Boudewijn Büch-museum

De stad-Groningse publicist Bart de Glint pleit voor een Boudewijn Büch-museum aan de oost-zijde van de Grote Markt in Groningen.

Volgens hem zijn de inwoners van Groningen door de gemeente gevraagd ideeën te lanceren voor de oostzijde van de Grote Markt. Daarom is hij zelf met het idee van een Boudewijn Büch-museum op de proppen gekomen.

Volgens Bart de Glint is met Boudewijn Büch een groot mens heen gegaan. Zijn geweldige enthousiame en kennis zullen mij altijd bij blijven. Hij was één van mijn helden, absoluut! Aanstaande woensdag, 27 november 2003, zou hij nog een lezing geven in Groningen. Hij had veel met Groningen, moest ook altijd Groningen aandoen in zijn theater-tour!

Laten we ons nu inzetten om een Boudewijn Büch Museum te realiseren aan de Grote Markt Oostzijde te Groningen!! Echt, dat verdient Boudewijn als geen ander en zou de meest fantastische optie voor de nieuwe Oostzijde zijn. Een publiekstrekker van jewelste, waarin Boudewijns verzamel-`gekte` in volle bloei getoond kan worden. Dit verdient hij: tot in lengte van dagen!, aldus Bart de Glint.

Lijkt me niet echt een superplan
Dan liever in zijn eigen huis, maar hij heeft zelf gezegd: Ik haat het als mensen overal aan willen zitten...
pi_7002768
Buchje roeleerde bij Barend & van Dorp
pi_7003668
Alhoewel ik het een irritant miezertje vond, toch een gemis.. heeft menno al een reactie gegeven?
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  dinsdag 26 november 2002 @ 15:39:08 #206
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_7004049
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 02:08 schreef didina het volgende:
Schaam je! Je zou eens een boek kunnen gaan lezen ipv de tv maar weer aan te zetten. Lees bijvoorbeeld "Lotte, een Wertheriade" van Boudewijn Büch, dat is honderd keer mooier dan alle judging amy's bij elkaar. Doe wat met je leven, lees een boek.
Ik vind lezen hartstikke leuk, maar tv kijken soms ook. En ik kijk helemaal niet veel tv, op een paar vaste programma's na. En waarom zou alles altijd nuttig enzow moeten zijn wat je doet? Af en toe wat ontspanning is ook niet verkeerd hoor..
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
İDumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_7005361
Ontroerend familiebericht van z'n broer in de krant;

Dag allerliefste broer.
Dag schat van me!

"Boudy"

Wat ben ik trots op je!

(Menno)

pi_7006339
Even gekopieerd uit een gesloten topic...
quote:
Afscheid van Büch in West-Indisch Huis

HILVERSUM - Mensen kunnen donderdag van 10.30 tot 12.00 uur in het West-Indisch Huis in Amsterdam afscheid nemen van de zaterdag overleden schrijver, televisiemaker en verzamelaar Boudewijn Büch. Dat heeft E. Reijmerink, vriendin en manager van Büch, maandag in het tv-programma Barend & Van Dorp gezegd.

Na het afscheid in het West-Indisch Huis wordt Büch in stilte begraven. Wanneer en waar dat gebeurt, is nog niet bekend. Naast de gesloten kist, een wens van Büch zelf, komen in plaats van een condoleanceregister velletjes papier te liggen waarop mensen iets kunnen schrijven, aldus Reijmerink.

pi_7006376
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 16:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ontroerend familiebericht van z'n broer in de krant;

Dag allerliefste broer.
Dag schat van me!

"Boudy"

Wat ben ik trots op je!

(Menno)

Menno en Boudewijn hadden toch nauwelijks contact met elkaar? Ik meen gister gehoord te hebben bij BvD dat Boudewijn Büch sowieso alle familiebanden had doorgesneden, op contact met één broer na (en dat was niet Menno).
pi_7006423
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 18:15 schreef Kozzmic het volgende:

Menno en Boudewijn hadden toch nauwelijks contact met elkaar?

Dacht het ook. Begreep iig van die vrouw dat zij alles geregeld had en dat Menno "alles wel goed vond" wat zij wilde doen.
  dinsdag 26 november 2002 @ 18:20:12 #211
37546 CloudBox
In de wolken
pi_7006473
Menno en Boudewijn hadden wel contact, Boudewijn en Menno hadden geen contact met de rest van de fam.
  dinsdag 26 november 2002 @ 18:27:52 #212
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_7006616
Een pittig gesprek met... Boudewijn Büch

ik was wel even onder de indruk van zijn manier van vertellen en zijn jeugd. Hoevaak hij wel niet aan zelfmoord dacht en wat zijn vader hem aan heeft gedaan... ongelovelijk dat hij zoveel van die man hield..

RIP

Nothing is real and nothing to get hung about
  dinsdag 26 november 2002 @ 18:29:03 #213
37546 CloudBox
In de wolken
pi_7006634
Prettig
  dinsdag 26 november 2002 @ 18:32:08 #214
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_7006704
Prettig.