quote:Maakt niet uit, Shaggy makes the world go round.
Op zondag 24 november 2002 16:57 schreef Disorder het volgende:
Daar heeft ie een batterij producers voor.
Dat doet ie zelf niet. Hij hoeft alleen z'n, naar mijn mening, zeer vervelende stem te gebruiken.
quote:Ik vind hem juist een supergrappige stem hebben, op school doen we hem altijd na
Op zondag 24 november 2002 16:57 schreef Disorder het volgende:
Daar heeft ie een batterij producers voor.
Dat doet ie zelf niet. Hij hoeft alleen z'n, naar mijn mening, zeer vervelende stem te gebruiken.
quote:Shaggy is een held die niet begrepen wordt.
Op zondag 24 november 2002 17:01 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ik vind hem juist een supergrappige stem hebben, op school doen we hem altijd na
quote:Kopen niet, alhoewel het nummer eigenlijk best wel geld waard is.
Op zondag 24 november 2002 17:03 schreef MSXUser het volgende:
Het is een geinig nummer, da's ook alles. Ik zou het in ieder geval nooit kopen.
quote:Hij heeft echt zijn eigen stijl met die stem, echt lache
Op zondag 24 november 2002 17:01 schreef mrcool het volgende:[..]
Shaggy is een held die niet begrepen wordt.
quote:Ali G is ook wel lollig, maar lang niet zo lollig als Shaggy!
Op zondag 24 november 2002 17:09 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Hij heeft echt zijn eigen stijl met die stem, echt lache
Ook die clip met Ali-G, echt grappig
quote:Want Shaggy heeft meer stijl
Op zondag 24 november 2002 17:10 schreef mrcool het volgende:[..]
Ali G is ook wel lollig, maar lang niet zo lollig als Shaggy!
quote:Shaggy is gewoon DE man!
Op zondag 24 november 2002 17:13 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Want Shaggy heeft meer stijl
quote:HE Sexy lady, I like your flow
Op zondag 24 november 2002 17:16 schreef JesusThePimp het volgende:
Zo'n enorm zwoele stem heeft die man. En de beat van zijn nieuwe nummer swingt idd de pan uit
quote:
Op zondag 24 november 2002 16:56 schreef mrcool het volgende:
Hoe krijgt deze kerel het toch altijd weer voor elkaar om zo'n swingende, sexy beats te bouwen, nummer swingt hem gewoon de pan uit.
Ik vind het persoonlijk echt kut muziek.....
quote:Geloof je dat nau echt zelf?
Op zondag 24 november 2002 16:58 schreef mrcool het volgende:[..]
Maakt niet uit, Shaggy makes the world go round.
En die images van Shaggy en Ali G...is echt niet hun persoonlijkheid...die images zijn bedacht door producers etc. die geld willen verdienen...dat liedje is niet bedacht door Shaggy alleen ingezongen door Shaggy, daarna is zijn stem aangepast, zodat het niet meer vals klinkt en dan word het uitgebracht...eigenlijk word Shaggy dus gewoon gebruikt...maarja hij verdiend er ook geld aan...en zo gaat de wereld rond...
quote:Je kan het natuurlijk ook te serieus nemen he?
Op zondag 24 november 2002 17:47 schreef DooZjUh het volgende:[..]
Geloof je dat nau echt zelf?
En die images van Shaggy en Ali G...is echt niet hun persoonlijkheid...die images zijn bedacht door producers etc. die geld willen verdienen...dat liedje is niet bedacht door Shaggy alleen ingezongen door Shaggy, daarna is zijn stem aangepast, zodat het niet meer vals klinkt en dan word het uitgebracht...eigenlijk word Shaggy dus gewoon gebruikt...maarja hij verdiend er ook geld aan...en zo gaat de wereld rond...
quote:Is dat dat nummer waarvan die dude in Fear & Loathing In Las Vegas teringhard gaat trippen in dat bad?
Op zondag 24 november 2002 19:19 schreef LenL het volgende:
WEer een jatvoorbeeld, dat deuntje van sexy lady dee mij verdacht veel denken aan the jefferson airplane - white rabbit... van datzelfde nummer hebben de sugababes overload "gejat".
quote:ik kejnn die film niet, je kunt white rabbit zo van het internet plukken (op www.bol.com ofzo
Op zondag 24 november 2002 19:33 schreef mrcool het volgende:[..]
Is dat dat nummer waarvan die dude in Fear & Loathing In Las Vegas teringhard gaat trippen in dat bad?
quote:
Op zondag 24 november 2002 19:33 schreef mrcool het volgende:[..]
Is dat dat nummer waarvan die dude in Fear & Loathing In Las Vegas teringhard gaat trippen in dat bad?
justement
quote:En zo gaat het met elke ster
Op zondag 24 november 2002 17:47 schreef DooZjUh het volgende:[..]
Geloof je dat nau echt zelf?
quote:Zo, dat nummer is trippend!
Op maandag 25 november 2002 16:17 schreef Beau het volgende:[..]
justement
quote:De CD bedoel je?
Op maandag 25 november 2002 16:16 schreef LenL het volgende:[..]
ik kejnn die film niet, je kunt white rabbit zo van het internet plukken (op www.bol.com ofzo
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |