blues clues?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
deze task al 5 hard clues van blue dragons lol
Bizar hé, dacht eerst dat het aan Calcio lag..quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:02 schreef Tjacka het volgende:
grtd is dood ik moet nu al zelfs in klb posten
Lolquote:Op woensdag 24 februari 2016 09:02 schreef Tjacka het volgende:
grtd is dood ik moet nu al zelfs in klb posten
begrijpelijk dat het gebeurdquote:Op woensdag 24 februari 2016 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi Inso.
Wat denk jij over vigilantisme?
was gister bij arsenal, maar daar zijn de boys van vak410 nog ruige jongens bijquote:
het was bijna net zo erg als die club waar ze tegen moesten ja?quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was gister bij arsenal, maar daar zijn de boys van vak410 nog ruige jongens bij
ik denk dat het nog iets minder was dan bij barca.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het was bijna net zo erg als die club waar ze tegen moesten ja?
selfiestick hier, selfiestick daar
lijkt mij vreselijk om een keer heen te moetenquote:Op woensdag 24 februari 2016 12:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik denk dat het nog iets minder was dan bij barca.
maar ik kan me een voorstelling maken
Achja, jij gaat 2 wekelijks naar de arena.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lijkt mij vreselijk om een keer heen te moeten
ik zoek dan ook een reden om mijn seizoenskaart op te zeggenquote:Op woensdag 24 februari 2016 12:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Achja, jij gaat 2 wekelijks naar de arena.
patatbezorgenquote:Op woensdag 24 februari 2016 12:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zoek dan ook een reden om mijn seizoenskaart op te zeggen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |