Gewoon een grapjequote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
2 dagen terug waren het allemaal foto's.
Engels.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook.
Artikelen/websites, beetje wat klanten vragen.
Welke talen doe je
Omdat Ariana perfect is.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom zeik je Ariana niet een keer af?
ja maar je prijst de ene tiener de hemel in, en gaat dan de ander afzeiken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje ranten en afzeiken op z'n tijd, zoals laatst ook al met dat vloggen.
Wow, ik dacht dat het in KLB een kutsfeer was.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:46 schreef Elan het volgende:
Maandban voor fokker wat een kansloze teringmongool
Ook fokker? Zou FA pm'en. Te triestquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
2 dagen terug waren het allemaal foto's. Niet leuk.
Oh. Ik doe Engels, Pools.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Engels.
Een keer Duits maar dat kan ik alleen D-N.
Dat was raar jaquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ze kan wel goed aan donuts likken ja. Raar kind is het.
Valt meequote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wow, ik dacht dat het in KLB een kutsfeer was.
Nice, is wel een taal waar je niet zo veel concurrentie in hebt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh. Ik doe Engels, Pools.
N-E, P-E, E-P.
En simpele dingen wil ik nog wel eens P-N en E-N vertalen.
Toen zijn 18 is geworden is ze genomen door heel de cast van Victorious.quote:
Klopt. Markt veel minder verzadigd dan Engels/Nederlands.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nice, is wel een taal waar je niet zo veel concurrentie in hebt.
Dat was toch niet echt?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt mee
Fb posten is diep diep triest.
Daarvoor ook wel hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen zijn 18 is geworden is ze genomen door heel de cast van Victorious.
Dat is dus inclusief die ouwe met die baard.
Maar ook veel minder werk zeker.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Markt veel minder verzadigd dan Engels/Nederlands.
Jawelquote:
Ze schijnt sowieso wel beetje het hoertje van Hollywood te zijn al vaak gelezen jaquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen zijn 18 is geworden is ze genomen door heel de cast van Victorious.
Dat is dus inclusief die ouwe met die baard.
Lijkt mij ook ja, ik doe meestal vrij ingewikkelde artikelen want de eenvoudige dingen kunnen mensen zelf wel vertalen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Markt veel minder verzadigd dan Engels/Nederlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |