Een zogenaamde ‘dislike’ knop, om aan te geven dat je iets niet leuk vindt, zit er niet tussen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
nice je kan nu negatief liken op FB.
even jouw foto zoekenquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
nice je kan nu negatief liken op FB.
Wat ga jij eigenlijk doen als je weer in nl bent mortie? Gelijk weer werken en sparen voor volgende reis?quote:
Dat was voor mij ook een tegenvaller.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een zogenaamde ‘dislike’ knop, om aan te geven dat je iets niet leuk vindt, zit er niet tussen.
Niet helemaal dus. Wel jammer
daar wil ik niet over nadenken 😅quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ga jij eigenlijk doen als je weer in nl bent mortie? Gelijk weer werken en sparen voor volgende reis?
doe zo'n 5 dagen cursus manquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
zo 21 rijlessen dat is 21 dagen niet drinken man man man
nah deze is via school hun betalen weetjequote:
Nou.. Dit is echt wat voor Sofquote:Het is bijna zover! Op dinsdag 8 maart organiseren wij een speciale Divergent Marathon in onze bioscopen, met de voorpremière van DIVERGENT SERIES: ALLEGIANT.
Pathe Arnhem heeft ook Divergent Marathon hoorquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou.. Dit is echt wat voor Sof
wat leuk, wil je hier meer over vertellen?quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik heb iets leuk ontdekt
je moet die krosant kopen van dirk en bij elke hap blazen dan gaan al die kruimels vliegen
en dan dat op iemand blazen
Dirk Duffeling?quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik heb iets leuk ontdekt
je moet die krosant kopen van dirk en bij elke hap blazen dan gaan al die kruimels vliegen
quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik heb iets leuk ontdekt
nou ik deed het net bij een meisje en ze bitch clapte mequote:Op woensdag 24 februari 2016 18:27 schreef Crip het volgende:
[..]
wat leuk, wil je hier meer over vertellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |