Hoe kun je iemand urenlang tegenkomen?quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik kom haar vrijwel dagelijks tegen in het echt,soms urenlang. Dus nee dat weet ze wel.
En daar al succes gehad?quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:07 schreef Deezertje het volgende:
De all ohello is eigenlijk precies dit: geen date maar wel elkaar ontmoeten en een drankje drinken.. Vanuit daar kan je vaker afspreken als t klikt.
Zelfde ruimte zitten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe kun je iemand urenlang tegenkomen?
De reden waarom ik ook zo'n 'hekel' heb aan mensen en stelletjes in een relatie is omdat het indirect een bevestiging is dat ze intimiteit hebben samen. En ik niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik zou eerst aan jezelf gaan werken in plaats van het doorgaan met daten. Als je niet aan jezelf werkt, dan is de kans op succes een stuk minder.
En dat ligt niet aan die anderen, dat ligt aan jou. Daar moet en kun JIJ iets aan doen, niemand anders.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De reden waarom ik ook zo'n 'hekel' heb aan mensen en stelletjes in een relatie is omdat het indirect een bevestiging is dat ze intimiteit hebben samen. En ik niet.
Een kamer van 2x2 of een zaal?quote:
Eigenlijk ben je wel op meerdere vlakken blijven steken in je basisschoolperiode, je gedraagt je echt als een heel naar kind wanneer niemand je gelijk geeft en je je zin niet krijgt. Je begon je topic goed, maar je laatste posts breng je op een hele vervelende toon. Gedraag je nou eens als een volwassen vent; neem je verantwoordelijk, doe eens wat minder infantiel en reageer eens op de adviezen waar tijd en moeite in is gestoken. Heb een beetje respect voor de mensen die met goede bedoelingen op je reageren. Clown.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De reden waarom ik ook zo'n 'hekel' heb aan mensen en stelletjes in een relatie is omdat het indirect een bevestiging is dat ze intimiteit hebben samen. En ik niet.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb meer behoefte aan intimiteit op dit moment. Gooi al jaren weg nu. En nee betaalde varianten begin ik niet aan. Dus ik moet doorgaan met daten wil het de kans daarop vergroten.
Dat is nou precies wat ik dacht. Ik denk dat Deezer zijn sociale leeftijd (veel) jonger is dan 25quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:24 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je wel op meerdere vlakken blijven steken in je basisschoolperiode, je gedraagt je echt als een heel naar kind wanneer niemand je gelijk geeft en je je zin niet krijgt. Je begon je topic goed, maar je laatste posts breng je op een hele vervelende toon. Gedraag je nou eens als een volwassen vent; neem je verantwoordelijk, doe eens wat minder infantiel en reageer eens op de adviezen waar tijd en moeite in is gestoken. Heb een beetje respect voor de mensen die met goede bedoelingen op je reageren. Clown.
Nope. Er wordt niets verwijderd.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:41 schreef Deezertje het volgende:
Misschien laat ik dit topic ook nog wel verwijderen. Kom niet echt goed over zeg maar
Wat had je dan verwacht??quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:41 schreef Deezertje het volgende:
Misschien laat ik dit topic ook nog wel verwijderen. Kom niet echt goed over zeg maar
Besef je wel hoe je overkomt als je steeds met iemand praat om alleen resultaat te halen. In feite heb je dan een masker op en ziet de ander niet hoe je daadwerkelijk bent.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het is toch een voltijd studie? Ik vind het een beetje raar om iemand vrijwilligerswerk op te dringen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:35 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Die paar uurtjes die hij aan zijn studie werkt en voor de rest maar luieren? Nee vind ik niet gezond voor iemand van zijn leeftijd. Hij kan zich prima nuttig maken voor andere mensen
Als iemand voltijd bezig is met een studie is het nog wat anders maar hij doet de hele dag niets behalve een paar uur aan zijn scriptie werken. En opdringen, tja wat is opdringen. Het is mijn mening dat als iemand de hele dag niets doet dat het niet gezond is en dat vrijwilligerswerk een prima manier is om sociale vaardigheden te oefenen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is toch een voltijd studie? Ik vind het een beetje raar om iemand vrijwilligerswerk op te dringen.
Eerder in dit topic zei Deez dat er wel banen waren in de zorg, maar waren te lachwekkend...quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:56 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Als iemand voltijd bezig is met een studie is het nog wat anders maar hij doet de hele dag niets behalve een paar uur aan zijn scriptie werken. En opdringen, tja wat is opdringen. Het is mijn mening dat als iemand de hele dag niets doet dat het niet gezond is en dat vrijwilligerswerk een prima manier is om sociale vaardigheden te oefenen.
En blijkbaar voel je je heel prettig in die situatie, want je onderneemt geen actie om het te veranderen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan zoek ik iets om me mee te vermaken. Als jij het goedvindt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:57 schreef gebakken-koekje het volgende:
Moet je maar eens zien als je de hele dag niets nuttigs te doen hebt hoe je gaat piekeren en vast zitten in gedachtes
Sterk punt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:00 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
En blijkbaar voel je je heel prettig in die situatie, want je onderneemt geen actie om het te veranderen.
Omdat hij zich er niet geschikt voor acht, toch? Zit wel wat in.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:00 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Eerder in dit topic zei Deez dat er wel banen waren in de zorg, maar waren te lachwekkend...
Ga maar rustig vanuit dat zoiets, onbetaald zelfs, wordt weggewuifd.
Die post heb ik gemist. Op mijn 'waarom' kreeg ik geen reactie.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat hij zich er niet geschikt voor acht, toch? Zit wel wat in.
Zo heb ik het geïnterpreteerd.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:01 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dit post heb ik gemist. Op mijn 'waarom' kreeg ik geen reactie.
Maar jij kan dat, jij hebt de geestelijke mogelijkheden om niet de hele dag naar anderen te lopen staren. Als iemand zoals Deezer de hele dag alleen bezig is met een ongezonde focus op relaties dan is het toch niet zo gek dat ik zeg ga iets doen. Jij zegt iets om je te vermaken, dat wil zeggen dat je daar voldoening uit haalt. Ik weet natuurlijk niet hoe jij sociaal in elkaar zit maar als iemand steeds zegt ik mis aansluiting, ik heb geen mensen om mijn heen, ik zou dat wel willen. Wat is er dan zo raar aan mijn voorstel om te gaan werken?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan zoek ik iets om me mee te vermaken. Als jij het goedvindt.
Dit is voorlopig de beste reactie in het topic.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:57 schreef gebakken-koekje het volgende:
Moet je maar eens zien als je de hele dag niets nuttigs te doen hebt hoe je gaat piekeren en vast zitten in gedachtes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |