Hey sexy, is goed ik kom er aan gr grquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey lekker ding. Kom naar de kroeg van TARDIS. dan voer ik je dronken.
Machinist iig.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
Is btw nou die machinist of die bestuurder van de hoogwerker overleden?
Door wie?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ben vandaag pas geïntroduceerd eerlijk gezegd.
Lijkt me de machinistquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
Treurig. Zaten maar 5 mensen in die trein gelukkig...quote:
Wat is je mening hier over?quote:
Ja dat was volgens een ooggetuige, maar waren wsl alleen de mensen die er zelfstandig uit konden klimmen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Treurig. Zaten maar 5 mensen in die trein gelukkig...
Nou overal in het nieuws staat de machinist dus ik denk de bestuurder van de hoogwerker.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
Internet - Serious business.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sommigen nemen FOK! een tikkeltje te serieus
Voor mij is het mijn leven.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe bepaal jij wanneer iemand anders iets serieus neemt? Misschien neem je zelf FOK! wel te serieus als je daadwerkelijk denkt dat anderen het serieus nemen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Internet - Serious business.
quote:
Vellen van mijn pik getrokken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:52 schreef TARDIS. het volgende:
Heb negen maanden in een donker kamertje gelegen vorig jaar.
Dit wil ik ook wel weten. Misschien heeft 2Nutz goede tips op dit gebied.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:53 schreef Chai het volgende:
Frass hoe kan ik het beste bewijzen dat ik FOK! minder serieus neem dan mijn tegenstanders ? :s
gewoon heel mad gaan roepen dat je niet cared..quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:53 schreef Chai het volgende:
Frass hoe kan ik het beste bewijzen dat ik FOK! minder serieus neem dan mijn tegenstanders ? :s
*aai*quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb negen maanden in een donker kamertje gelegen vorig jaar.
Dit is het beste advies.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon heel mad gaan roepen dat je niet cared..
Maar waarom care ik dan of anderen denken of ik wel/niet care?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon heel mad gaan roepen dat je niet cared..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |