Hij had idd eerder openheid van zakken moeten geven.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:26 schreef Elfletterig het volgende:
Ik neem dit soort verhalen met een korreltje zout. De man is al meer dan 70 jaar dood en nu komen ineens dit soort verhalen pas naar buiten?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij had idd eerder openheid van zakken moeten geven.
Bij minder lengte wordt dat lucifertje dikker dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:27 schreef krokodil76 het volgende:
Gelukkig maakt lengte niet uit, het gaat er om wat hij er mee doet.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:25 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Dat is een van de pijlers waar het Nazi-Regime op was gebouwd, de mensen die direct onder Hitler stonden hadden heel veel individuele vrijheid.
Er zijn inderdaad ook nooit bewijzen gevonden dat Hitler direct een bevel heeft uitgevaardigd voor de holocaust. Historici zeggen hier nooit bewijzen voor gevonden te hebben, vermoed wordt ook dat hij dit niet of maar deels wist.
Putin, Sarkozy, Ard van der Steur, Hans van Baalen, Erdogan ...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:22 schreef Gutmensch het volgende:
Altijd vervelende mannen, die met die kleine piemeltjes.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Al lopen er hier genoeg reincarnaties van Hitler rond.
Ik weet uit betrouwbare bron (een hoer) dat Hans 40 centimeter heeft.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Putin, Sarkozy, Ard van der Steur, Hans van Baalen, Erdogan ...
't Is te hopen voor deze dame van lichte zeden dat Hans dan niet bovenop haar lag.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:36 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik weet uit betrouwbare bron (een hoer) dat Hans 40 centimeter heeft.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
't Is te hopen voor deze dame van lichte zeden dat Hans dan niet bovenop haar lag.
Bedankt voor je intellectuele bijdrage!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:31 schreef Ericr het volgende:
[..]Het gaat hier om een flutverhaaltje over de lul van Hitler niet om de geschiedenis nog verder te herschrijven met nog grotere flutverhaaltjes.
Als het waar zou zijn is deze dan niet het bewijs dat men geen grote behoefd te hebben of niet?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:00 schreef matthias24 het volgende:
zou dit nou echt waar zijn? lijkt me in ieder geval heel genant.
nou stel dat het waar is dan zal dat voor hem ongetwijfeld heel frustrerend zijn geweest. lijkt me ook heel erg genant als je bijv een keer een gezelig onderonsje wilt hebben met een leuke dame ofzo.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als het waar zou zijn is deze dan niet het bewijs dat men geen grote behoefd te hebben of niet?
Denk dat een dame vooral naar de achterzak kijkt, en dan pas naar de rest?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:20 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nou stel dat het waar is dan zal dat voor hem ongetwijfeld heel frustrerend zijn geweest. lijkt me ook heel erg genant als je bijv een keer een gezelig onderonsje wilt hebben met een leuke dame ofzo.
zou je denken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
Denk dat een dame vooral naar de achterzak kijkt, en dan pas naar de rest?
Ja dat denk ik, denk zelfs dat een vrouw kijkt naar potentiėle genen, en zit er in die achterzak of hoe je het noemen wilt, niet genoeg denk ik dat ze helemaal nergens anders meer heen kijken?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:25 schreef matthias24 het volgende:
[..]
zou je denken.ik weet het allemaal niet hoor.
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |