Geraldine>Gwen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 02:09 schreef MrSalazar het volgende:
Dit is de geile reet van Gwen 8=============D
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Zelden zo'n ware reactie gezienquote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:16 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nou als er nou een ranzig vercrackte inteelt wijf is dan is het wel Gwen
Vrijen? of compleet hard uitwonen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 07:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik weet het ook niet.
Ik zou wel met haar willen vrijen een keertje of misschien wel meer
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:15 schreef La_Moustache het volgende:
Haha die Geraldine is best lekker man. Zij heeft gewoon iets geils maar kan het niet plaatsen. Als ik haar tegenkom op tv krijg ik altijd meteen zin om haar zo hard te pakken.
dikke reet is toch geilquote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dikke reet bedoel je.
No squat.
Gigi Ravelliquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:12 schreef LethalNinja het volgende:
overhyped wijf idd, doe mij dan maar Gigi Ravelli, of die blondine van het journaal om even snel wat te noemen. Willekeurige blondines in de trein zien er vaak nog beter uit.
Maar jij valt op mannen dus wat praat jequote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:11 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Gigi RavelliLame artiestennaam. Verder vind ik dat ook een smerig wijf.
Nee hoezo? Genoeg wijven diequote:
Noem eens eentje dan, kan ik ze ook even keuren.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:46 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee hoezo? Genoeg wijven die![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zijn. Die jij noemt vallen daar echter niet onder.
Als we het toch over GTST-vrouwen hebben: Inge Schrama 10 jaar geleden tot d'r zwangerschap (gok ik zo). Nu is het niet veel meer.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:46 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Noem eens eentje dan, kan ik ze ook even keuren.
Caroline de Bruijn nog steedsquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:48 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Als we het toch over GTST-vrouwen hebben: Inge Schrama 10 jaar geleden tot d'r zwangerschap (gok ik zo). Nu is het niet veel meer.
Inge Schrama ff gegoogled, opzich wel te doen. Verder kijk ik die onzin niet dus zou niet weten welke chicks er allemaal in rondlopen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:48 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Als we het toch over GTST-vrouwen hebben: Inge Schrama 10 jaar geleden tot d'r zwangerschap (gok ik zo). Nu is het niet veel meer.
Geen. Misschien die Robin Martens.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:53 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Inge Schrama ff gegoogled, opzich wel te doen. Verder kijk ik die onzin niet dus zou niet weten welke chicks er allemaal in rondlopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |