Maar dan ben je niet zo een baas als Harvey Specter.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat ik logisch kan nadenken. 8000 verdienen ipv 4000 betekend dat je meer kunt reizen en 2 keer zo vroeg met pensioen kan. Met een beetje burgers flippen
Maar dan ben je niet zo een baas als Ari Gold.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ben het hier eigenlijk wel mee eens. Veel minder stress en shit voor het dubbele per maand.
lkkr boeiequote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Maar dan ben je niet zo een baas als Ari Gold.
Mysterieusquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Doet dat er nog toe gezien je DM?
/Care.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Maar dan ben je niet zo een baas als Harvey Specter.
rtquote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Laten we dan met z'n allen naar de tering gaan.
nee blijfquote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan trek ik nog een biertje open en check ik over een kwartiertje terug
Oh ja je was pro oud geld verklaard dat wel enigszins.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
/Care.
Het gaat er niet om wat andere van mij vinden maar wat ik aan het eind van de maand onder mijn strookje heb staan
nee daarom uit ik dat hierquote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo bazig.
Pikt je vriendin dit?
quote:
Fitiieeeeeeequote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:08 schreef Simterklaas het volgende:
Is deadprez echt een uitkeringstrekker of zijn dat slechts geruchten?
idd, nieuw geld zijn vaak van die vieze patsertjesquote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:06 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh ja je was pro oud geld verklaard dat wel enigszins.
Oud geld betekend alleen maar dat je generaties hebt voortgebracht die fatsoenlijk met geld kunnen omgaanquote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:06 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh ja je was pro oud geld verklaard dat wel enigszins.
was het maar zo'n feestquote:
betekentquote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oud geld betekend alleen maar dat je generaties hebt voortgebracht die fatsoenlijk met geld kunnen omgaan![]()
Nieuw geld is vaak binnen twee generaties op
En jij staat morgen weer mijn geld te verdienen in de fabriek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |