buiten american dad en south park zijn er niet echt series die ik volg iddquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kijk je maar één serie?!?!
Op de parkeerplaats bij het homobos hebben ze allemaal een vrouw hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:50 schreef Parawan het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe weinig mannen er werkelijk 'echt' hetero zijn.
eerste natuurlijk a retardquote:
Hypocriet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien moet je het een keertje proberen dan
Wat doe je dan met je tijd?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
buiten american dad en south park zijn er niet echt series die ik volg idd
beetje gamen, beetje FOK!kenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat doe je dan met je tijd?
wut dat doen ze altijd hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter dat ze dit keer gewoon één aflevering per week uitbrengen
wanneer spreken we af?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien moet je het een keertje proberen dan
wat stel je allemaal rare vragenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
DIMM het tweede wat zegt dat over DIMM volgens jou?
McDonalds moet je gewoon betalen voor je eten bij de meeste vestigingen wel krijg je korting.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:53 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
4000 verdienen
Maar bij de macc kan ik gratis big macs eten![]()
![]()
Moeilijk
is gewoon experimenterenquote:
Vorige keer in één keer vier afleveringen gelekt.quote:
preciesquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
is gewoon experimenteren
doen hermann en ik ook
trustequote:
Hongerigquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hey grote vriend
Ben jij nou gay of is dat een act?
Dat ik logisch kan nadenken. 8000 verdienen ipv 4000 betekend dat je meer kunt reizen en 2 keer zo vroeg met pensioen kan. Met een beetje burgers flippenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
DIMM het tweede wat zegt dat over DIMM volgens jou?
Doet dat er nog toe gezien je DM?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hey grote vriend
Ben jij nou gay of is dat een act?
Ben het hier eigenlijk wel mee eens. Veel minder stress en shit voor het dubbele per maand.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat ik logisch kan nadenken. 8000 verdienen ipv 4000 betekend dat je meer kunt reizen en 2 keer zo vroeg met pensioen kan. Met een beetje burgers flippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |