neequote:
same herequote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:48 schreef defokkingfoker het volgende:
Bij GoT denk ik aan gathering of tweakers
Misschien kun je beter de weg van de minste weerstand kiezen en ook homo wordenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Bijna elke vrouw valt al op vrouwen, als dat straks ook nog eens bij mannen zo gaat zijnIs straks de hetero de minderheid in de samenleving, dan moet ik straks nog gaan protesteren voor heterorechten.
Het gevoel van een harde bolus die met geweld terug je endeldarm in kruipt lijkt me niet prettig.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:46 schreef defokkingfoker het volgende:
MAar poepen is lekker. dus dan is kontsex ook lekker #nohomo
Ik ook altijdquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:48 schreef defokkingfoker het volgende:
Bij GoT denk ik aan gathering of tweakers
Ik heb twee zussen, een vriendin en best wat vriendinnen. Denk ook dat ik meer weet van make up dan de gemiddelde manquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:47 schreef Parawan het volgende:
[..]
Geen waardeoordeel, maar vond het wel opmerkelijk dat hij zo veel over make up wist.
Ik heb gehoord dat dat goed voelt bij je prostaat.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien kun je beter de weg van de minste weerstand kiezen en ook homo worden
entourage was coolquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
BCS>GoT.
Wie kent hier Suits of Entourage?
Kijk je maar één serie?!?!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:48 schreef deadprez het volgende:
flikkers ik moet nog een half jaar ofzo op nieuwe south park wachten
Je moet eens weten hoe weinig mannen er werkelijk 'echt' hetero zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Bijna elke vrouw valt al op vrouwen, als dat straks ook nog eens bij mannen zo gaat zijnIs straks de hetero de minderheid in de samenleving, dan moet ik straks nog gaan protesteren voor heterorechten.
Ha, travestiet gespotquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb twee zussen, een vriendin en best wat vriendinnen. Denk ook dat ik meer weet van make up dan de gemiddelde man
Zou je liever net zo een baas zijn als Ari Gold en vierduizend per maand verdienen of McDonaldsmedewerker en achtduizend per maand verdienen?quote:
Misschien moet je het een keertje proberen danquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat dat goed voelt bij je prostaat.
wat denk je zelfquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zou je liever net zo een baas zijn als Ari Gold en vierduizend per maand verdienen of McDonaldsmedewerker en achtduizend per maand verdienen?
Het laatstequote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zou je liever net zo een baas zijn als Ari Gold en vierduizend per maand verdienen of McDonaldsmedewerker en achtduizend per maand verdienen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |