SPOILER: hottttOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Ja boeie, maar de verhomoseksualisering van de samenleving gaat door...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
zoiets zei hij wel een keer, maar daarna weer niet ofzo
boeie ook verder
beterquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja boeie, maar de verhomoseksualisering van de samenleving gaat door...
straks plant de mensheid zich niet meer voort
Dat eerste lijkt me een fantastische ontwikkeling!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
straks plant de mensheid zich niet meer voort
Je denkt toch niet dat ik me tot zo'n niveau ga verlagen, hè?quote:
Ga in Saudi Arabië wonen ofzoquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
't Zou tijd wordenquote:straks plant de mensheid zich niet meer voort
verlagen zegt iequote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:47 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik me tot zo'n niveau ga verlagen, hè?
Geen waardeoordeel, maar vond het wel opmerkelijk dat hij zo veel over make up wist.quote:
Bijna elke vrouw valt al op vrouwen, als dat straks ook nog eens bij mannen zo gaat zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat eerste lijkt me een fantastische ontwikkeling!
Ga banshee kijken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:48 schreef deadprez het volgende:
flikkers ik moet nog een half jaar ofzo op nieuwe south park wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |