SPOILER: hottttOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gegen die wand. moet je eens checkenquote:Op maandag 22 februari 2016 20:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
gegen die mauer, in zijn eigen taal.
quote:Op maandag 22 februari 2016 20:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jouwe is vast:
o: joint en koffie
t: mars
l: 2 broodjes met kaas en ham
t: joint en koekje
d: 250 gram groente, frikandel en patat
t: joint
t: koffie
zulke mensen kunnen bredere gedachtengangen vaak makkelijker volgen en aanvullen. Twijfels waar ze zelf mee hebben gezeten bespreken, en de uitkomsten van dat soort gedachten zijn vaak heel interessant. Maar voor echt vragen kan ik beter bij een geestelijke zijn, dat is waar.quote:
Mooi meisje hjb.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
Ik vind haar echt niet mooi Montelly
Had je dit niet anoniem kunnen melden, straks komt er allerlei ongedierte mee in zo'n kwaliteits-SC.quote:
Some things should stay untouched.quote:
krijgt goede recenties. Maar ff downen.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
gegen die wand. moet je eens checken
Oh srry zal aanpassen ;$quote:Op maandag 22 februari 2016 20:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had je dit niet anoniem kunnen melden, straks komt er allerlei ongedierte mee in zo'n kwaliteits-SC.
Ik heb nog geen joint gerookt vandaag.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jouwe is vast:
o: joint en koffie
t: mars
l: 2 broodjes met kaas en ham
t: joint en koekje
d: 250 gram groente, frikandel en patat
t: koffie
Ja wrom mad op DV toen ze nieuw fernandes topique opende?quote:Op maandag 22 februari 2016 20:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Some things should stay untouched.
8/10quote:Op maandag 22 februari 2016 20:14 schreef Vanillekwark het volgende:
Had [KLB SC] Zonder zikafilmpjes van enorme dikke fatties met kutvirus
Aight ik snap het.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
zulke mensen kunnen bredere gedachtengangen vaak makkelijker volgen en aanvullen. Twijfels waar ze zelf mee hebben gezeten bespreken, en de uitkomsten van dat soort gedachten zijn vaak heel interessant. Maar voor echt vragen kan ik beter bij een geestelijke zijn, dat is waar.
JA IK LEES DIT GVDquote:Op maandag 22 februari 2016 20:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had je dit niet anoniem kunnen melden, straks komt er allerlei ongedierte mee in zo'n kwaliteits-SC.
wie ben jijquote:Op maandag 22 februari 2016 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja wrom mad op DV toen ze nieuw fernandes topique opende?
quote:Op maandag 22 februari 2016 20:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
krijgt goede recenties. Maar ff downen.
afgelopen jaar nog gewassen gvd.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik had het niet eens over dat milieu in je haar.
nu geloof ik het antwoord van gister niet meerquote:Op maandag 22 februari 2016 20:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Dit vroeg je gister ook al, murdertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |