SPOILER: hottttOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je een buikje dan?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil echt dat iemand nu over mn buikje wrijft heb srsly te veel donuts gegeten
goeie ahah xDquote:Op maandag 22 februari 2016 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Maarre crip, vertel eens. Hoeveel glazen azijn heb je al op?
niemand caredquote:Op maandag 22 februari 2016 18:32 schreef JimmyDean het volgende:
Kijk trouwens een filmpje van Erik Scherder, best boeiend.
Op maandag 22 februari 2016 18:29 schreef Le_Professeur het volgende: [..] is wel vies om in een bed te slapen waar je altijd op ligt/zit als je niet slaapt. [/quote]
hahaha goeie man xDquote:Op maandag 22 februari 2016 18:34 schreef Crip het volgende:
Weetje wat ik geen goede vader zou vinden Jimmy? Mag ik het zeggen of ga je dn huilen?
Muah een buikje wat zo'n 2 m vooruit steekt enzoo xdquote:Op maandag 22 februari 2016 18:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb je een buikje dan?![]()
Kijk trouwens een filmpje van Erik Scherder, best boeiend.
Je mag alles zeggen, maar het is wel een beetje sneu.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:34 schreef Crip het volgende:
Weetje wat ik geen goede vader zou vinden Jimmy? Mag ik het zeggen of ga je dn huilen?
quote:Op maandag 22 februari 2016 18:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik erken jou niet als autoriteit op dit gebied.
quote:
kom er zo maybe op terug als ik zin heb, ben nu gevulde paprika en courgette aan t eten xquote:Op maandag 22 februari 2016 18:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je mag alles zeggen, maar het is wel een beetje sneu.
Ja, hij heeft ook een leuke manier van presenteren.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Nee maaruhm interessant he, neuropsychologen zijn sowieso leuk om naar te luisteren
een gevulde Crip met gevulde paprika's en courgette'squote:Op maandag 22 februari 2016 18:35 schreef Crip het volgende:
[..]
kom er zo maybe op terug als ik zin heb, ben nu gevulde paprika en courgette aan t eten x
Van mij had dat gezeur niet gehoeven hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:35 schreef Crip het volgende:
[..]
kom er zo maybe op terug als ik zin heb, ben nu gevulde paprika en courgette aan t eten x
;$quote:Op maandag 22 februari 2016 18:36 schreef zeer het volgende:
[..]
een gevulde Crip met gevulde paprika's en courgette's
Maar Niels vindt alles met 2 benen interessantquote:Op maandag 22 februari 2016 18:37 schreef Crip het volgende:
[..]
wrm denk je anders dat Niels zo'n interesse toont
Ik heb sowieso wel een beetje het idee dat jij een no-lifer bent. No offence hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:36 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben etende en fokkende
No leven-er gespot
drie benen bedoel jequote:Op maandag 22 februari 2016 18:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar Niels vindt alles met 2 benen interessant
Takes one to know onequote:Op maandag 22 februari 2016 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wel een beetje het idee dat jij een no-lifer bent. No offence hoor.
Dus zo komt MMG aan zijn geld.quote:
Online op FOK! tegen iemand zeggen dat ie geen leven heeft, goeie xDquote:Op maandag 22 februari 2016 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wel een beetje het idee dat jij een no-lifer bent. No offence hoor.
Doe vooral stoer met jouw drugsleven waarbij je zelfs op feestjes fokt. Wederom iedereen hier is een no-lifer. Waarom doen mensen of ze hier een leven hebben door anderen af te katten.quote:
Ben heel weekend niet op FOK! geweest, heb echt mad veel leven.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Online op FOK! tegen iemand zeggen dat ie geen leven heeft, goeie xD
2nutz is gewoon real life god hoorquote:Op maandag 22 februari 2016 18:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Online op FOK! tegen iemand zeggen dat ie geen leven heeft, goeie xD
Drugsleef beste leef toch?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe vooral stoer met jouw drugsleven waarbij je zelfs op feestjes fokt. Wederom iedereen hier is een no-lifer. Waarom doen mensen of ze hier een leven hebben door anderen af te katten.
Stoer doen met dat je van je vriendin niet online mocht.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben heel weekend niet op FOK! geweest, heb echt mad veel leven.
Het zit diep he?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe vooral stoer met jouw drugsleven waarbij je zelfs op feestjes fokt. Wederom iedereen hier is een no-lifer. Waarom doen mensen of ze hier een leven hebben door anderen af te katten.
Hahaha owjowwquote:Op maandag 22 februari 2016 18:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja maarquote:Op maandag 22 februari 2016 18:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stoer doen met dat je van je vriendin niet online mocht.
behalve dan dat 'ie sociopaat is maar goedquote:Op maandag 22 februari 2016 18:41 schreef Oberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou echt een goede vader zijn
wat een kneus iddquote:Op maandag 22 februari 2016 18:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, ik probeer je te laten zien dat jij nog meer levenloos bent dan anderen.
Geeft niks hoor achter elke rijke man staat een strenge vrouw ja tochquote:
Jaa perfect gewoonquote:Op maandag 22 februari 2016 18:41 schreef zeer het volgende:
[..]
behalve dan dat 'ie sociopaat is maar goed
check die ogen gek
okquote:Op maandag 22 februari 2016 18:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, ik probeer je te laten zien dat jij nog meer levenloos bent dan anderen.
wow goedmanquote:Op maandag 22 februari 2016 18:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben heel weekend niet op FOK! geweest, heb echt mad veel leven.
Ik mag heus wel online maar sociaal leven dit dat allesquote:Op maandag 22 februari 2016 18:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geeft niks hoor achter elke rijke man staat een strenge vrouw ja toch
quote:Op maandag 22 februari 2016 18:41 schreef zeer het volgende:
[..]
behalve dan dat 'ie sociopaat is maar goed
check die ogen gek
Ik kies ervoor om de sarcastische ondertoon niet op te pikken en dit als een aardig compliment op te vatten.quote:
Je zou haast een fok abbo nemen om bepaalde users te blokken hequote:Op maandag 22 februari 2016 18:43 schreef JimmyDean het volgende:
Bepaalde users komen binnen en het is meteen weer ongezellig en een vervelend sfeertje. Jammer.
Hoe vaak we dat wel niet bij jou hebbenquote:Op maandag 22 februari 2016 18:43 schreef JimmyDean het volgende:
Bepaalde users komen binnen en het is meteen weer ongezellig en een vervelend sfeertje. Jammer.
Ja dat is nu eenmaal een van de consequenties als jij inlogt.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:43 schreef JimmyDean het volgende:
wie de fuck is ditquote:Op maandag 22 februari 2016 18:41 schreef Chai het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ook_aan_vloggen.html
Crip ken je dit
Ik word elke dag uitgedaagd.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe vaak we dat wel niet bij jou hebben
box ouwequote:Op maandag 22 februari 2016 18:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind het kut om hem gelijk te geven, maar het is toch echt zo.
quote:Op maandag 22 februari 2016 18:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind het kut om hem gelijk te geven, maar het is toch echt zo.
droomvrouwquote:Op maandag 22 februari 2016 18:45 schreef JimmyDean het volgende:
Arwen uit LotR is wel moeder material.
morgen lekker baggeren op de pleequote:Op maandag 22 februari 2016 18:46 schreef Catkiller het volgende:
Ik eet alle bullshit in dit topic, hoop dat het niet te zwaar valt
Krijg je aids vanquote:Op maandag 22 februari 2016 18:46 schreef Catkiller het volgende:
Ik eet alle bullshit in dit topic, hoop dat het niet te zwaar valt
ik eet nu kip met broccoli, bruine bonen, champignons en wat 30+ kaas met sojasaus. erover.quote:
Is dat kaas speciaal voor mensen boven de 30?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik eet nu kip met broccoli, bruine bonen, champignons en wat 30+ kaas met sojasaus. erover.
Walgelijk maar te doen tho
Western Digitalquote:
iPhone Xperia 09quote:Op maandag 22 februari 2016 18:48 schreef Vanillekwark het volgende:
JONGENS OPHOUDEN MET FITTIE IK HEB EEN NIEUWE TELEFOON NODIG WELKE ZOU IK HALEN GR GR
Minder blowen, misschien maak je dan nog leuke opmerkingen.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is dat kaas speciaal voor mensen boven de 30?
Zijn jouw klanten dus ff dimmen hequote:Op maandag 22 februari 2016 18:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Van drugs ook dus stop met het verwisselen van naalden met je junk matties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |