abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6972683
Kent iemand dat? Dat je je vriendin vanmorgen nog hebt gezien en dat je haar nu zo vreselijk mist dat het gewoon fysiek pijn doet? Dat je niets liever zou willen doen dan heel hard gillend naar haar toerennen? Maar dat je dat niet doet omdat ze er gewoon ff niet is. En je dus waarschijnlijk een hele week moet wachten tot je haar weer ziet.

Ik bedoel: liefdesverdriet doet pijn, hoor. Maar dit ook!

Immer nur Filme machen!
pi_6972703
quote:
Op zondag 24 november 2002 15:38 schreef RainerWernerF het volgende:
Kent iemand dat?
Aneurism.
Iemand zo missen dat het pijn doet
pi_6972720
Ow, die had ik ff niet gezien. Sorry ''bout that. Slotje dan maarrrrrrr.
Immer nur Filme machen!
pi_6972726
looks like someone here needs his balls reattached
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_6972736
quote:
Op zondag 24 november 2002 15:40 schreef RainerWernerF het volgende:
Ow, die had ik ff niet gezien. Sorry ''bout that. Slotje dan maarrrrrrr.
Nee, zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde meer dat je wellicht wat had aan de reply's die daarin staan.
pi_6972747
Ik mis nu al weer een jaar iemand
En ja dat doet zeer, hartezeer, je hebt letterlijk pijn op die plek.

Maar alles slijt of krijgt een plek, waardoor je op een gegeven moment de mooie momenten kunt herinneren zonder meteen weer kompleet van slag te zijn.
Het houden van gaat niet over en wordt, na verloop van tijd, iets om te koesteren ipv iets dat alleen maar pijn doet.

Oh jij had het over een paar dagen iemand moeten missen

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_6972750
quote:
Op zondag 24 november 2002 15:41 schreef CloudBox het volgende:

[..]

Nee, zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde meer dat je wellicht wat had aan de reply's die daarin staan.

daar heb ik idd wat aan. het meeste heb ik denk ik aan een verrassingsbezoekje deze week. of vanavond. of nu ofzo
Immer nur Filme machen!
pi_6972800
Ik wil niet lullig doen hoor maar is een verrassingbezoekje wel zo slim ??
Van mezelf weet ik als vriendje langskomt moet ik voorbereid zijn , terwijl ik de rotzooi aan het opruimen was , belde die dat het steeds vroeger werd en toen werd ik al gek .
Laat staan dat iemand onverwacht op mijn stoep staat .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_6972810
quote:
Op zondag 24 november 2002 15:47 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Van mezelf weet ik als vriendje langskomt moet ik voorbereid zijn , terwijl ik de rotzooi aan het opruimen was , belde die dat het steeds vroeger werd en toen werd ik al gek .
ehm, ze is niet zo into opruimen, dus dat zal het probleem niet zijn. ik denk eerder dat het grote probleem is dat er dan weer een nacht met heeeeeeeeeeeeel weinig slaap volgt
en dat is ff niet verstandig qua werken de volgende dag.
Immer nur Filme machen!
pi_6972861
Ja, maar ik herinner me ook een topic waarin je verteld over verleden vriendin en begreep eruit ook bindingsangst .
Ik heb zelf zo'n soort verleden gemeen , en misschien verwarren onverwachte dingen haar te veel omdat ze er zelf geen controle op heeft .
pi_6972899
quote:
Op zondag 24 november 2002 15:48 schreef RainerWernerF het volgende:

[..]

ehm, ze is niet zo into opruimen, dus dat zal het probleem niet zijn. ik denk eerder dat het grote probleem is dat er dan weer een nacht met heeeeeeeeeeeeel weinig slaap volgt
en dat is ff niet verstandig qua werken de volgende dag.

kortom je bent gewoon geil
pi_6972903
quote:
Op zondag 24 november 2002 15:51 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ja, maar ik herinner me ook een topic waarin je verteld over verleden vriendin en begreep eruit ook bindingsangst .
Ik heb zelf zo'n soort verleden gemeen , en misschien verwarren onverwachte dingen haar te veel omdat ze er zelf geen controle op heeft .
ok, ik snap je punt. wat dat betreft is een verrassingsbezoek niet helemaal handig idd. ik zal vantevoren wel ff bellen

want afwachten tot zondag houden we allebei niet uit.

Immer nur Filme machen!
pi_6972950
quote:
Op zondag 24 november 2002 15:53 schreef Frenkie het volgende:

[..]

kortom je bent gewoon geil

nu, ja. ik ben de laatste om dat te ontkennen

maar het is wel heel wat meer, hoor. ff met haar praten, ff aanraken. gewoon bij elkaar zijn.

you get the point?

Immer nur Filme machen!
pi_6973008
Dat kan ik wel begrijpen , ik mis ook mijn vriendje maar we zien elkaar ff niet omdat er te veel gebeurd (ja te maken met verleden ) .
We praten veel aan de telefoon , maar heb nu zoiets van wil hem wel zien , hij ook wel maar is nog een beetje onzeker .
Had hem meegevraagd om naar Harry Potter te gaan , maar hij zei geen ja , maar ook geen nee . Vroeg wel wanneer en zei ook we zien wel hoe het verder loopt met ons .
pi_6973010
quote:
Op zondag 24 november 2002 15:56 schreef RainerWernerF het volgende:
you get the point?
ja je bent gewoon geil
pi_6973034
quote:
Op zondag 24 november 2002 16:00 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Dat kan ik wel begrijpen , ik mis ook mijn vriendje maar we zien elkaar ff niet omdat er te veel gebeurd (ja te maken met verleden ) .
We praten veel aan de telefoon , maar heb nu zoiets van wil hem wel zien , hij ook wel maar is nog een beetje onzeker .
Had hem meegevraagd om naar Harry Potter te gaan , maar hij zei geen ja , maar ook geen nee . Vroeg wel wanneer en zei ook we zien wel hoe het verder loopt met ons .
zo ging dat met ons in het begin ook met afspraakjes maken. ze was er best onzeker over etc. gelukkig is dat de laatste paar weken zwaar aan het bijtrekken (in de zin van: zij is nu steeds degene die vraagt wanneer we elkaar weer zien).
Immer nur Filme machen!
pi_6973203
Gelukkig nog nooit meegemaakt, wel liefdesverdriet, al 2 maanden. En het lijkt niet over te gaan. Rotzooi.
pi_6973660
quote:
Op zondag 24 november 2002 15:47 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Dat overkomt mij NOOIT Ik krijg altijd wel een belletje of een smsje dat het later wordt
pi_6988292
Ikzelf heb precies hetzelfde heb nu 3 weken en een paar dagen verkering met een hele leuke meid.

Elke keer als ik bij haar ben is het zo fijn.
Maar als ik dan weg ga en weet dat ik haar een paar dagen niet zie omdat ik werk en zij op school zit en vaak huiswerk heeft, gaat dat erg pijn doen.

Maar ik weet dat ik er zelf overheen moet komen maar het is best lastig heb een paar best slechte relaties gehad en wil dit niet nogmaals meemaken.

Dus ik hoop dat het ooit overgaat en denk van wel maar hoelang dat duurt weet ik niet

-
pi_6988528
quote:
Op maandag 25 november 2002 15:33 schreef Gijsje het volgende:
Bla bla bla...

Dus ik hoop dat het ooit overgaat en denk van wel maar hoelang dat duurt weet ik niet

Bij mij precies hetzelfde gevoel en het lijkt zelfs erger te worden

We hebben nu ruim 2 maanden met elkaar

pi_6988610
quote:
Op maandag 25 november 2002 15:44 schreef Westlife-fan het volgende:

[..]

Bij mij precies hetzelfde gevoel en het lijkt zelfs erger te worden

We hebben nu ruim 2 maanden met elkaar

Hoop niet dat het erger wordt verliefd zijn moet iets leuks zijn toch ???
-
pi_6988738
missen dat het fysiek pijn doet...
*sigh*

ik ken het,
maar het gaat dan meer om personen die om wat voor reden dan ook geen deel (meer) uitmaken van m'n leven...

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_6988770
quote:
Op maandag 25 november 2002 15:54 schreef extreme het volgende:
missen dat het fysiek pijn doet...
*sigh*

ik ken het,
maar het gaat dan meer om personen die om wat voor reden dan ook geen deel (meer) uitmaken van m'n leven...

GVD, wil dit niet, maar moet zegge dat je gelijk heb
Lambo of Rekt
pi_6988837
quote:
Op maandag 25 november 2002 15:48 schreef Gijsje het volgende:

[..]

Hoop niet dat het erger wordt verliefd zijn moet iets leuks zijn toch ???

Ja, maar wat is er nog van liefde over als je haar niet meer zou missen ?
pi_6989028
quote:
Op maandag 25 november 2002 15:59 schreef Westlife-fan het volgende:

[..]

Ja, maar wat is er nog van liefde over als je haar niet meer zou missen ?

Ja ok maar dat het elke keer pijn doet en je maar aan een ding kan denke en je voor de rest nergens meer intereseert ??
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')