Fokker is al 2 topics nogal geobsedeerd met mijn fotos postenquote:
triestquote:Op zondag 21 februari 2016 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fokker is al 2 topics nogal geobsedeerd met mijn fotos posten
Hoe zit het nou met die meerderheid?quote:
Nee, gaat om delegates.quote:Op zondag 21 februari 2016 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met die meerderheid?
Win je als je de meerderheid van de staten gewonnen hebt of telt de een meer mee dan de ander?
Beetje jammer dat jij geen foto wilt verwijderen die hier onvrijwillig wordt gepost.quote:Op zondag 21 februari 2016 02:44 schreef Remqo het volgende:
Beetje jammer dat KLB mods hier voor ingezet moeten worden
Hoe werkt dat dan?quote:
delegates is kiesmannen toch? Als de meerderheid voor bernie zou stemmen, betekent dat dat alle kiesmannen stemmen op bernie in een staat. Een kleine overwinning in californie zou dan al veel kiesmannen binnenbrengen.quote:
Nope.quote:Op zondag 21 februari 2016 02:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als de meerderheid voor bernie zou stemmen, betekent dat dat alle kiesmannen stemmen op bernie in een staat. Een kleine overwinning in californie zou dan al veel kiesmannen binnenbrengen.
#FeelTheBernquote:Op zondag 21 februari 2016 02:50 schreef Fok-it het volgende:
http://www.isidewith.com/(...)1938192462:801556210
Lawl 93 met Bernie
10 procent met Ted Cruz
Maar in Iowa was het toen zo dat het qua percentage echt 0,1 procent verschil was ofzo maar Clinton had veel meer delegaties. Snap daar vrij weinig vanquote:Op zondag 21 februari 2016 02:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
delegates is kiesmannen toch? Als de meerderheid voor bernie zou stemmen, betekent dat dat alle kiesmannen stemmen op bernie in een staat. Een kleine overwinning in californie zou dan al veel kiesmannen binnenbrengen.
i think
Ja, dat had toen met superdelegates te maken.quote:Op zondag 21 februari 2016 02:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar in Iowa was het toen zo dat het qua percentage echt 0,1 procent verschil was ofzo maar Clinton had veel meer delegaties. Snap daar vrij weinig van
Heeft 'ie gedaan,maar voor iedereen is het zondagochtend heel vroeg. Je hoeft je echt niet af te geven op remqo hoor.quote:Op zondag 21 februari 2016 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer dat jij geen foto wilt verwijderen die hier onvrijwillig wordt gepost.
Hm. Ja ik dacht dus 3 states gehad: 2-1 voor Clinton, maar zo makkelijk werkt het dus nietquote:Op zondag 21 februari 2016 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, dat had toen met superdelegates te maken.
Daar snap ik echt helemaal niets van.
Hij wist dat er in het vorige topic nog een foto stond, en hij gaat vervolgens eerst 2x vragen of hij me niet als paint mag gebruiken ipv die foto gewoon verwijderen. Heeft niks met afgeven te maken.quote:Op zondag 21 februari 2016 02:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heeft 'ie gedaan,maar voor ieder is het zondagochtend heel vroeg. Je hoeft je echt niet af te geven op remqo hoor.
Probleem oplossen met humor. Kan ook. En ach, het is nu allemaal weg. En daar gaat het om. Kunnen we boos naar elkaar kijken, maar laten we eerlijk zijn, mensen die privezooi gaan rondstrooien zijn gewoonweg treurig. En als je het dan toch perse moet doen, heb dan ook het lef om je eigen bakkes tentoon te stellen. Maar ook dat niet.quote:Op zondag 21 februari 2016 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij wist dat er in het vorige topic nog een foto stond, en hij gaat vervolgens eerst 2x vragen of hij me niet als paint mag gebruiken ipv die foto gewoon verwijderen. Heeft niks met afgeven te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |