Ik zou dat niet erg vinden. Beter dan wat wij nu hebben.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:42 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
volgend jaar weer zoiets, toch?
Als de tering een shirt had....quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:46 schreef DonRaja het volgende:
Deze was trouwens ook zeldzaam lelijk:
[ afbeelding ]
Onze Ed ?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:45 schreef DonRaja het volgende:
Welke keeper heeft in dit gedrocht gespeeld?
[ afbeelding ]
Ed Konijn .quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, om de aandacht van z'n hoofd af te leiden.
Ado, keeperstrainer jeugdquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:51 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ed Konijn .
Maar een topgozer, je ziet hem niet meer tegenwoordig. Waar is tie?
Zal inmiddels wel een verzamelobject zijn.. die ontwerper moet wel onder invloed zijn geweestquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:46 schreef DonRaja het volgende:
Deze was trouwens ook zeldzaam lelijk:
[ afbeelding ]
Dit grijze shirt sloeg inderdaad ook helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:42 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
volgend jaar weer zoiets, toch?
Eens, alleen een sponsor er mooi/niet storend opzetten is dan erg lastig.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ook een mooi shirt ja. Ik vind die 'half-half shirts' altijd wel mooi. Past bij Feyenoord.
Dat Jeep-shirt is prachtig. En zoals gezegd, meestal helpt een sponsorlogo een shirt niet. Maar soms hoeft het geen afbreuk te doen en een enkele keer geeft het extra kracht.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:23 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Eens, alleen een sponsor er mooi/niet storend opzetten is dan erg lastig.
Bijv zoiets prachtig in eenvoud is onmogelijk.
[ afbeelding ]
Met het oog op die lastige lijnen vind ik de sponsor van PSV ook op een prachtige manier op het thuisshirt verwerkt. Het zou mooi zijn als wij ook umbro krijgen, ipv dat kutAdidas.
[ afbeelding ]
Het helpt ook wel mee dat Philips er niet zo'n debiel groot lohgo bijhoeft, zoals Opel.
Net had je nog een hele andere mening, koekwausquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:36 schreef BadderHaring het volgende:
En zoals gezegd, meestal helpt een sponsorlogo een shirt niet.
Het doet altijd afbreuk aan het shirt. De enige keer ooit in de geschiedenis bij Feyenoord dat het wel leuk was, was toen onze Dierentuin erop verscheen.quote:Maar soms hoeft het geen afbreuk te doen en een enkele keer geeft het extra kracht.
Opel is het bewijs hoe aids een shirtsponsor is.quote:Opel had beter alleen het logo kunnen doen, zonder de naam. En dan wel iets kleiner, inderdaad. Het logo opzich is namelijk wel krachtig.
Esthetisch helpt het vaak niet, maar het hoort er wel op. Volgens mij is dat wat ik de hele tijd al zeg.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:57 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Net had je nog een hele andere mening, koekwaus
[..]
Het doet altijd afbreuk aan het shirt. De enige keer ooit in de geschiedenis bij Feyenoord dat het wel leuk was, was toen onze Dierentuin erop verscheen.
[..]
Opel is het bewijs hoe aids een shirtsponsor is.
Vind het niet eens zo lelijk. Honderd keer beter dan wat we nu hebben. Ik meen ergens gelezen te hebben dat we volgend jaar weer grijs/rood krijgen. Maar dat zal wel weer zo'n slap op niets gebaseerd gerucht zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dit grijze shirt sloeg inderdaad ook helemaal nergens op.
Koekwaus is schelden?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Esthetisch helpt het vaak niet, maar het hoort er wel op. Volgens mij is dat wat ik de hele tijd al zeg.
Bovendien is schelden om zoiets wel wat zielig.
Nee, maar onnodig is het wel, zeker als het wordt veroorzaakt door je eigen gebrek aan leesvermogen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:54 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Koekwaus is schelden?Overgevoelige brabanter?
Ik had het vorige topic niet meer gelezen. Ben jij gek, ik ga even teruglezen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, maar onnodig is het wel, zeker als het wordt veroorzaakt door je eigen gebrek aan leesvermogen.
Nogmaals, qua esthetiek ben ik het vrijwel altijd met je eens. Maar het is nu eenmaal een gegeven dat je een shirtsponsor hebt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:02 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Ik had het vorige topic niet meer gelezen. Ben jij gek, ik ga even teruglezen.
Overigens blijft het ridicuul wat je zegt. Een shirtsponsor verkracht een shirt per definitie.
quote:"Tja, ik snap de vergelijkingen wel die nu komen, maar ik vind het heel moeilijk om het te bevestigen of te ontkennen. De resultaten van Feyenoord na de winterstop zijn niet goed. Maar hoe het binnen de club gaat, dat is ook zó belangrijk. Daar heb ik helemaal geen zicht op", aldus Cocu in een interview met het Algemeen Dagblad.
"Van Hiddink wist ik: die kijkt met een helikopterview naar hoe alles zat bij ons. Mij lukte dat toen niet. Ik denk dat je als trainer sowieso al meer door een koker kijkt, maar je blikveld wordt helemáál nauw als je net begint en het elftal draait niet." Door de inbreng van Hiddink verruimde Cocu zijn blik en kreeg hij een betere ‘wisselwerking’ met de spelersgroep.
We hebben inmiddels alle kleuren wel gehad. Ik vond zelf de shirts in de periode 2001-2005 erg mooi.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Vind het niet eens zo lelijk. Honderd keer beter dan wat we nu hebben. Ik meen ergens gelezen te hebben dat we volgend jaar weer grijs/rood krijgen. Maar dat zal wel weer zo'n slap op niets gebaseerd gerucht zijn.
Dat was de Kappa-periode toch? Tot 2010 ofzo hebben die de shirts gemaakt, dacht ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
We hebben inmiddels alle kleuren wel gehad. Ik vond zelf de shirts in de periode 2001-2005 erg mooi.
Die zwarte in 2001-2002 en het lichtblauwe Europese shirt.
Die groene in 2002-2003, simpel maar toch mooi.
Die groen-witte 2003-2004, beste uitshirt wat we gehad hebben.
En tot slot die blauw-witte die Donraja al aanhaalde.
Je kan, heel vreemd, misschien ook proberen om gewoon normaal tegen elkaar te doen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:54 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Koekwaus is schelden?Overgevoelige brabanter?
Ja klopt, maar vanaf 2005 vond ik het wat minder. Ook nog prima hoor, maar vanaf 2010 vind ik het helemaal niets.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat was de Kappa-periode toch? Tot 2010 ofzo hebben die de shirts gemaakt, dacht ik.
Dit vind ik nou echt een topselectie. Kan ik me uitstekend in vindenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:56 schreef V-for-Vendetta het volgende:
http://www.lunaticnews.nl/feyenoord/shirts/
Hier een mooi overzicht van de wat oudere shirts
Mijn favorieten
Thuis:
[ afbeelding ]
11/12
[ afbeelding ]
05/06
Uit:
[ afbeelding ]
03/04
[ afbeelding ]
08/09
Jep, ik ben weer gewoon van de partij.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:41 schreef Scrummie het volgende:
Serieus zin in morgen.
Wat een kutclub.
quote:Lex Immers is op dreef bij zijn nieuwe club Cardiff City. De Feyenoord-huurling was zaterdagmiddag wederom trefzeker. Ditmaal scoorde Immers tijdens het thuisduel met Brighton & Hove Albion. Het was al zijn tweede treffer in drie duels voor de formatie uit Wales. Na afloop van de wedstrijd, die in 4-1 voor Cardiff eindigde, werd de Hagenaar uitgeroepen tot Man of the Match.
Op de een of andere manier heb ik wel het idee dat je wel wat positieve verandering terug gaat zien in het veld dankzij Advocaatquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:41 schreef Scrummie het volgende:
Serieus zin in morgen.
Wat een kutclub.
Oh goed, want dat is dan een beetje tegenwicht voor het nieuws dat Nelom weer speeltquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik wel het idee dat je wel wat positieve verandering terug gaat zien in het veld dankzij Advocaat
Tsja. Van Beek hoef ik ook niet te zien hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:50 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Oh goed, want dat is dan een beetje tegenwicht voor het nieuws dat Nelom weer speelt
Ik ben eigenlijk wel klaar met de hele selectie op Vermeer na...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja. Van Beek hoef ik ook niet te zien hoor
Mwah Tapia en Gustafson mag je gewoon eerlijk een kans geven. Botteghin ook nog wel. Verder heb je wel gelijk jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:44 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel klaar met de hele selectie op Vermeer na...
Het was lichtelijk gechargeerd iddquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah Tapia en Gustafson mag je gewoon eerlijk een kans geven. Botteghin ook nog wel. Verder heb je wel gelijk ja
Het is ook idioot dat sommige mensen hier beweren dat een Janssen hetzelfde niveau zou hebben als Kramer als hij bij Feyenoord zou spelen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:36 schreef Kuiver het volgende:
En Vincent Janssen blijft maar scoren![]()
Feyenoord is echt een amateuristische bende geworden als je dat soort spitsen laat gaan en wel 3 miljoen aftikt voor 3 Kramer.
Immers ook gewoon weer gescoord, de reden dat Koeman en Rutten hem opstelde is omdat hij gewoon een toegevoegde waarde was, Gio stelt hem niet op omdat hij net zoveel verstand van tactiek heeft als de gemiddelde FR12 bezoeker
Lekker interessant. Dat is absoluut niet het niveau spitsen dat je moet najagen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:36 schreef Kuiver het volgende:
En Vincent Janssen blijft maar scoren![]()
Dat soort spitsen laten gaan: primaquote:Feyenoord is echt een amateuristische bende geworden als je dat soort spitsen laat gaan en wel 3 miljoen aftikt voor 3 Kramer.
Immers kan er geen tering van. Mooi dat hij opgetyft is. Ga een beetje een vliegende start in de Championship gebruiken om Immers goed te praten, donder op zegquote:Immers ook gewoon weer gescoord, de reden dat Koeman en Rutten hem opstelde is omdat hij gewoon een toegevoegde waarde was, Gio stelt hem niet op omdat hij net zoveel verstand van tactiek heeft als de gemiddelde FR12 bezoeker
Iteraties:quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook idioot dat sommige mensen hier beweren dat een Janssen hetzelfde niveau zou hebben als Kramer als hij bij Feyenoord zou spelen.
Wat is volgens jou wel het niveau wat je moet nastreven dan? AZ scoort 10x in de laatste 2 wedstrijden. Wij in de laatste 10 wedstrijden. Kramer raakt geen kut, loopt nog geen 20 meter. Janssen is bij zowat elke aanval betrokken.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:52 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Iteraties:
Te Vrede: 1.0
Kramer: 1.0.1
Kazim: 1.0.5
Janssen: 1.1
Allemaal niveau grafaids dat je niet moet willen nastreven.
Feyenoord speelt in de Eredivisie hoor niet de Premier League.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:52 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Iteraties:
Te Vrede: 1.0
Kramer: 1.0.1
Kazim: 1.0.5
Janssen: 1.1
Allemaal niveau grafaids dat je niet moet willen nastreven.
De beste spits?quote:Op zondag 21 februari 2016 00:59 schreef Kuiver het volgende:
[..]
Feyenoord speelt in de Eredivisie hoor niet de Premier League.
Janssen is momenteel de beste spits van de eredivisie, als hij die reeks bij ons had neergezet was het de nieuwe Guidetti/Pelle geweest maar omdat hij dat nu bij AZ doet kan hij er ineens niks van.
Triest dat AZ een competenter bestuur en technische staf heeft dan Feyenoord. Kon je ook zien aan de situatie met Vlaar.
Zie liever zo'n Perreiro. Dat wordt echt een topper.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:59 schreef Kuiver het volgende:
[..]
Janssen is momenteel de beste spits van de eredivisie,
Ja dat is geen spits Hansquote:Op zondag 21 februari 2016 01:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Zie liever zo'n Perreiro. Dat wordt echt een topper.
Als je hem op de plek van Kramer zet ramt ie er drie keer zoveel in. Waarom richt iedereen zich altijd op het kopen van een targetman? Zo lang je dramatische en egoistische buitenspelers blijft kopen zal dat type spits mislukken bij Feyenoord. Janssen net zo goed.quote:
Eens. Maar blijkbaar geven ze 7 miljoen liever uit aan Eredivisie-middelmaat dan aan zuid-amerikaans talentquote:Op zondag 21 februari 2016 01:18 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Als je hem op de plek van Kramer zet ramt ie er drie keer zoveel in. Waarom richt iedereen zich altijd op het kopen van een targetman? Zo lang je dramatische en egoistische buitenspelers blijft kopen zal dat type spits mislukken bij Feyenoord. Janssen net zo goed.
Kramer krijgt amper bruikbare ballen. Bij Az krijgt Janssen er meer dan 10 per wedstrijd.
Hollandse schoolquote:Op zondag 21 februari 2016 01:18 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Als je hem op de plek van Kramer zet ramt ie er drie keer zoveel in. Waarom richt iedereen zich altijd op het kopen van een targetman? Zo lang je dramatische en egoistische buitenspelers blijft kopen zal dat type spits mislukken bij Feyenoord. Janssen net zo goed.
Kramer krijgt amper bruikbare ballen. Bij Az krijgt Janssen er meer dan 10 per wedstrijd.
Onzin. Het is na de winterstop slecht gegaan omdat we voor de winterstop vaak al het geluk vd wereld hadden en na de winterstop niet meer.quote:Op zondag 21 februari 2016 03:11 schreef BlauweSporttas het volgende:
Bij FC Rijnmond zeiden ze dat het na de winterstop slecht is gegaan omdat de aankopen van vGeel meer speelminuten moesten maken. Hoe wordt daar hier over gedacht?
Bij een club die ergens voor speelt krijg je pas bruikbare ballen op het moment dat je zelf doorhebt hoe je moet bewegen en dat je ook moet werken voor je kansen.quote:Op zondag 21 februari 2016 01:18 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat over 75% van de aankopen van Feyenoord gezegd voor ze bij Feyenoord spelen. Ja, die speler is daar en daar goed, die is toch veel beter dan persoon x? Vervolgens faalt 99% van die aankopen, vanwege redenen.quote:Op zondag 21 februari 2016 08:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bij een club die ergens voor speelt krijg je pas bruikbare ballen op het moment dat je zelf doorhebt hoe je moet bewegen en dat je ook moet werken voor je kansen.
Janssen begrijpt dat goed, Kramer niet. Ik zeg niet dat Janssen het bij Feyenoord fantastisch zou doen trouwens, want er komt meer bij kijken. Medespelers en hun kwaliteiten bijvoorbeeld. Janssen heeft bij AZ veel betere spelers om zich heen dan hij bij Feyenoord zou hebben.
Maar dat Janssen een betere spits is dan Kramer zal toch iedereen wel duidelijk zijn.
QFTquote:Op zondag 21 februari 2016 09:49 schreef H.FR het volgende:
Zelfs havenaar is beter dan kramer, dus tja.
Zeg eerlijk: Heb jij ooit een spits gezien die zo tweebenig is als Janssen?quote:Op zondag 21 februari 2016 01:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Zie liever zo'n Perreiro. Dat wordt echt een topper.
Heeft Gudde de supporters serieus 'klanten' genoemd?quote:Op zondag 21 februari 2016 09:19 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Gudde straks bij de tafel van jood
Vincent Janssen is een speler uit de categorie-Kuyt: een uitstekende instelling, intelligent en een drive waardoor hij zich zal blijven ontwikkelen. Dat Feyenoord de potentie van deze jongen niet zag maar wel types als Te Vrede, Kazim en Kramer binnenhaalde is echt ongelofelijk slecht. En als je Achahbar en Janssen vergelijkt dan heeft Janssen ook meer potentie dan Achahbar. Qua drive en fysiek is Janssen meer geschikt voor topvoetbal. Achahbar is te traag en fysiek veel te zwak.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:51 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Lekker interessant. Dat is absoluut niet het niveau spitsen dat je moet najagen.
[..]
Dat soort spitsen laten gaan: prima
Ja. Vind het overigens een zwaktebod om Gudde de zondebok te maken. Degenen die sportief hebben gefaald zijn Van Geel en Gio. Van Geel maakt steeds meer slechte keuzes. Dat begon al toen hij vorig jaar weigerde om Vilhena naar Southampton te laten gaanquote:Op zondag 21 februari 2016 11:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heeft Gudde de supporters serieus 'klanten' genoemd?
De tafel van jood? Volgens mij zijn er weinig objectievere programma's dan De Tafel van Kees.quote:Op zondag 21 februari 2016 09:19 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Gudde straks bij de tafel van jood
Pijnlijk.quote:
Beetje muggenzifterij. In zekere zin zijn supporters ook gewoon klanten van een voetbalclub natuurlijk. Een BVO is gewoon een onderneming, alleen met klanten die zich meer betrokken voelen bij een organisatie, maar puur bedrijfsmatig gezien zijn wij supporters gewoon klanten ja.quote:
Eens. De pijlen zijn gericht op de verkeerde personen.. pak liever Van Geel aanquote:Op zondag 21 februari 2016 11:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Beetje muggenzifterij. In zekere zin zijn supporters ook gewoon klanten van een voetbalclub natuurlijk. Een BVO is gewoon een onderneming, alleen met klanten die zich meer betrokken voelen bij een organisatie, maar puur bedrijfsmatig gezien zijn wij supporters gewoon klanten ja.
We spreken informeel ook nog steeds over de klantenservice bij Feyenoord toch?
Ik snap dat supporters zich ergeren aan Gudde, maar het op alle slakken zout leggen komt een beetje gezocht en sneu over.
Eens.quote:Op zondag 21 februari 2016 11:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Beetje muggenzifterij. In zekere zin zijn supporters ook gewoon klanten van een voetbalclub natuurlijk. Een BVO is gewoon een onderneming, alleen met klanten die zich meer betrokken voelen bij een organisatie, maar puur bedrijfsmatig gezien zijn wij supporters gewoon klanten ja.
Ik snap dat supporters zich ergeren aan Gudde, maar het op alle slakken zout leggen komt een beetje gezocht en sneu over.
Er zijn altijd nog Feyenoorders met een hardnekkig calimero-complexquote:Op zondag 21 februari 2016 11:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De tafel van jood? Volgens mij zijn er weinig objectievere programma's dan De Tafel van Kees.
Het is gewoon een vrij merkwaardige woordkeuze van iemand die sowieso al niet uitblinkt in zijn communicatieve vaardigheden. Zette zichzelf weer eens weg als lulletje rozenwater op TV. Een regelrechte schande dat zo'n marionet die nooit iets heeft gepresteerd het 'gezicht' van Feyenoord is.quote:Op zondag 21 februari 2016 11:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat hij communicatief en qua uitstraling erg matig is daar is iedereen het wel over eens.quote:Op zondag 21 februari 2016 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is gewoon een vrij merkwaardige woordkeuze van iemand die sowieso al niet uitblinkt in zijn communicatieve vaardigheden. Zette zichzelf weer eens weg als lulletje rozenwater op TV. Een regelrechte schande dat zo'n marionet die nooit iets heeft gepresteerd het 'gezicht' van Feyenoord is.
Groen-wit.quote:Op zondag 21 februari 2016 11:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kijk je vanmiddag Feyenoord in het paars-groen?
In plaats van Gudde, terecht overigens, te bekritiseren over zijn communicatie en gebrek aan zelfreflectie, zou ik liever zien dat er een diepte analyse komt van het transferbeleid van Van Geel en het functioneren van de scouting.quote:Op zondag 21 februari 2016 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is gewoon een vrij merkwaardige woordkeuze van iemand die sowieso al niet uitblinkt in zijn communicatieve vaardigheden. Zette zichzelf weer eens weg als lulletje rozenwater op TV. Een regelrechte schande dat zo'n marionet die nooit iets heeft gepresteerd het 'gezicht' van Feyenoord is.
Lekker naar de schuimsaan gaan!quote:Op zondag 21 februari 2016 12:00 schreef MPC60 het volgende:
Onze chauffeur heeft z'n kniebanden afgescheurd tijdens het keepen.Nu rij ik met iemand mee die al om 3 uur bij de Kuip wil zijn.
Extra tijd om te zuipen dusquote:Op zondag 21 februari 2016 12:00 schreef MPC60 het volgende:
Onze chauffeur heeft z'n kniebanden afgescheurd tijdens het keepen.Nu rij ik met iemand mee die al om 3 uur bij de Kuip wil zijn.
Voor wie, is alleen nog maar de vraagquote:
Beetje een Ajax-houding. De club meer zien als bedrijf dan een voetbalclub.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:18 schreef Tortugal het volgende:
Hoe kun je nou ooit Feyenoordsupporters 'klanten' noemen. Die vent leeft in een andere wereld.
Daarvoor heb ik te weinig gezien van Janssen. Ik vind het belangrijker dat een spits niet statisch is (dus geen fan van Kramer) en niet de bal constant van zijn voeten af laat springen of te veel kansen nodig heeft (dus geen fan van De Jong).quote:Op zondag 21 februari 2016 11:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zeg eerlijk: Heb jij ooit een spits gezien die zo tweebenig is als Janssen?
Als de klanten het product Feyenoord ook objectief zouden bekijken, zouden ze massaal een claim hebben neergelegd dat het niet voldoet aan de verwachting..quote:Op zondag 21 februari 2016 11:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Aan die twee voorwaarden voldoet Janssen ook. Maar tweebenigheid is voor een moderne spits gewoon een vereiste. Meteen kunnen schieten als er een gaatje is, en niet eerst naar je andere been terug hoeven kappen.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:33 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik te weinig gezien van Janssen. Ik vind het belangrijker dat een spits niet statisch is (dus geen fan van Kramer) en niet de bal constant van zijn voeten af laat springen of te veel kansen nodig heeft (dus geen fan van De Jong).
Als ik maartenfr12 moet geloven is Lewandowski er niks bij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |