abonnement Unibet Coolblue
pi_160164703
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 21:18 schreef loveli het volgende:

[..]

Gewoon uit het blikje lepelen en naar de sportschool ijzer tillen. Goede eiwitten ftw.
^ dit, maar is verstandiger om het erna te doen. Tonijn op-bulken tijdens het tillen is niet echt plezierig.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 21:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Meal preppin' als een baas hier, kippensoep gebrouwen voor enkele dagen lunch en voor morgenavond na het sporten heb ik een kliekje boerenkool 8-)
^O^

Ik heb eindelijk een manier gevonden waarop ik rijst lekker vind die ook nog eens makkelijk op te warmen is. Ik eet nu 5 dagen per week Thais :9 pandanrijst FTW!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_160164923
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 23:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Brood met kikkererwtenmeel, schaapjen? Klinkt intrigerend, ik ga even Googelen! Ah, gevonden :D

Lekker lijstje in z'n totaal denk ik zo :9 Lust alleen geen wijn :+
Si! Dat is het recept. Erg lekker (vind ik dan :D)

Wijn O+ misschien wel beter als ik dat niet lekker zou vinden :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 24 februari 2016 @ 09:33:38 #53
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_160168982
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 19:53 schreef Ewelina het volgende:
Overigens: ik heb hier nog een behoorlijke voorraad tonijn in blik. Wie heeft er tips om dat op te maken?
Weggooien. :')

Alhoewel, je kunt het ook inzetten als kattenvoer. Alleen het wikkeltje is anders :P.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 24 februari 2016 @ 09:34:28 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_160168998
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 17:51 schreef Tinkepink het volgende:
Zat net nog even terug te lezen in het vorige topic, maar volgens mij ben je hartstikke slank XM. Is je figuur veranderd na de zwangerschap? Ik heb het gevoel dat je meer vorm hebt dan vroeger, terwijl je slanker lijkt/bent.
Denk dat dat het jurkje is.. Ik pas bijna alles van voor de zwangerschap weer.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 24 februari 2016 @ 09:35:21 #55
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_160169011
Syrena, beterschap! Blaasontstekingen zuigen grote tijden.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 24 februari 2016 @ 09:36:36 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_160169037
En *O* 75,6 *O* een gezond bmi! *O*

Wel niet helemaal fit en compleet leeggekakt, maar dat mag de pret niet drukken :7.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_160169048
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 09:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
En *O* 75,6 *O* een gezond bmi! *O*

Wel niet helemaal fit en compleet leeggekakt, maar dat mag de pret niet drukken :7.
*O* *O*
  woensdag 24 februari 2016 @ 14:08:56 #58
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_160175393
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 23:44 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^ dit, maar is verstandiger om het erna te doen. Tonijn op-bulken tijdens het tillen is niet echt plezierig.

[..]

^O^

Ik heb eindelijk een manier gevonden waarop ik rijst lekker vind die ook nog eens makkelijk op te warmen is. Ik eet nu 5 dagen per week Thais :9 pandanrijst FTW!
Oe en pittig is weer goed voor de spijsvertering, dus dubbel-win :D Lekkere receptjes nog? :+

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 23:50 schreef Skoap het volgende:

[..]

Si! Dat is het recept. Erg lekker (vind ik dan :D)

Wijn O+ misschien wel beter als ik dat niet lekker zou vinden :D
Wil ik wel eens proberen denk ik! En ha, ik heb genoeg slechte gewoontes, maar goed dat alcohol er niet een van is :+

quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 09:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
En *O* 75,6 *O* een gezond bmi! *O*

Wel niet helemaal fit en compleet leeggekakt, maar dat mag de pret niet drukken :7.
*O* hurrah voor gewicht!

-O- Booh voor kakperikelen!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_160176730
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 14:08 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oe en pittig is weer goed voor de spijsvertering, dus dubbel-win :D Lekkere receptjes nog? :+

Kratiem Prik Thai is wel m'n favoriet want dat kan met rundvlees, kip, of varkensvlees.
Zijn dunne lapjes vlees met veel zwarte peper, knoflook, pepers(naar smaak, gewone rode voor mild of habanero voor extra pittig) en scheut oestersaus.

Knoflook fijnhakken en de pepers in dunne reepjes.
Vlees in dunne lapjes snijden en flink wat gemalen zwarte peper erover en klein beetje zout.

In de wok een druppel olie doen en de pepers en knoflook kort aanbakken, vervolgens vlees erbij en op hoog vuur bakken en op het einde nog even scheut oestersaus erover. En dat dus met pandanrijst.

Zit alleen geen groente bij :P Maar denk als je gestoomde broccoli erbij door zou doen het ook niet verkeerd smaakt. Ik eet er gewoon altijd een salade naast of op ander moment van de dag.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_160180257
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 09:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
En *O* 75,6 *O* een gezond bmi! *O*

Wel niet helemaal fit en compleet leeggekakt, maar dat mag de pret niet drukken :7.
Gefeliciteerd! *O*
pi_160180750
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 09:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
En *O* 75,6 *O* een gezond bmi! *O*

Wel niet helemaal fit en compleet leeggekakt, maar dat mag de pret niet drukken :7.
We juichen gewoon even mee *O*
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_160182355
Lijstjuh!

O: havermout-banaan pannenkoekjes met banaan, blauwe bessen en agave siroop. Thee met melk
L: kaasbroodje en cola light :+
S: half uur yoga, uur en kwartier yogales geven. Tempo opgevoerd en ze kwamen allemaal mee! *trots
T: een kleine Tony's. Smaak: hint, tis slankies schuld :+
D: een zoete aardappel met roomkaas, een broccoli met een beetje chilisaus
T: karnemelk met vlierbloesemsiroop

In gevecht om een anti buikgriep halo om mij heen te creeeren. Mannetje is doodziek. Net alle belangrijke ruimtes onder handen genomen O+ O-)
pi_160182921
Tonijn zo uit het blik vind ik niet lekker (het is tonijn op water). Vanmiddag het eerste blikje opgemaakt, mijn collega vroeg zich af wat ik in hemelsnaam in mijn salade had. :+

O: 2 boterhammen pain d'ardenne
L: tonijnsalade (veldsla, rucola, tonijn, cherrytomaatjes, bosui, appel, beetje mayo (had geen yoghurtdressing in huis) en 2 boterhammen pain d'ardenne
T: 2 boterhammen pain d'ardenne
D: pasta met gegrilde groenten en kleine blokjes chorizo

Overigens: ik eet speltbrood.
Godzijdank is mijn andere collega op dieet - wat betekent dat geen koekjes meer in onze kamer zijn.

Mijn beloning voor dit dieet:een mega opgeblazen buik. :') _O-
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_160182960
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 09:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
En *O* 75,6 *O* een gezond bmi! *O*

Wel niet helemaal fit en compleet leeggekakt, maar dat mag de pret niet drukken :7.
*O* *O* *O*
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_160191162
Gefeliciteerd XM!

Ik kan me al nauwelijks meer herinneren of ik vanochtend een appel of een peer in mijn yoghurt had. Ik herinner me alleen dat ik twijfelde :'). Ik vermoed dat het vanwege de twijfel een appel is geworden, om de peer te bewaren voor interessantere gelegenheden :D.

O: appel, yoghurt, muesli
B: boodschappen
L: 2 boterhammen gekookt ei, appel
T: 1 dropje
D: gele groentecurry (bloemkool, sperziebonen, paprika, tofu) en zilvervliesrijst
S: anderhalf uur survival, veel op armkracht
T: halve appel, handje rozijnen, half handje havermout, kwark. Chocoladekoekje

Erg mager lijstje vind ik eigenlijk. Maar ik had geen last van protesterend avondeten tijdens het sporten. En de kwark met havermout maakt wel wat goed.
pi_160191548
XM ^O^

Hier vastendag

L: groen sapje
D: 400 gram roerbakgroenten met 80 gram gerookte kipfilet
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_160195994
Dank allen, maar het was zoals te verwachten van korte duur.

Vanochtend 75,8, dus 2 ons erbij en nu heb ik weer overgewicht :') _O-
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 25 februari 2016 @ 09:30:58 #68
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_160196451
Mijn lijstje van eergisteren
o. havermout (5 lepels) met kokos, cacaobits, melk
t. banaan
l. salade van selderie, koriander, couscous, turkse kaas, courgette
t. magnum
s. drie kwartier sportschool
d. zak wortels met bakje humus + lunchsalade met hele avocado en paar plakjes zalm erbij

Lijstje van gisteren
s. kwartier yoga
o. havermout (5 lepels) met water en melk + "ijs" van gepureerd zomerfruit/banaan/scheutje melk
l. geitenkaassalade met verschillende groente + 1,5 snee brood met boter
d. broodje met boter + meloen met parmaham + stamppot andijve met grote moot gegrilde kabeljauw + koekje
t. 1,5 glas wijn, 2 jägermeister
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 25 februari 2016 @ 11:34:21 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_160198517
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 09:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
En *O* 75,6 *O* een gezond bmi! *O*
Even mee juichen! *O* Knap hoor!
En nu die onsjes loslaten! Wel registreren maar net om stressen en een 7-daags gemiddelde gaan pakken. Elke week op 1 dag het gemiddelde gewicht pakken van de afgelopen 7 dagen, dat is veel realistischer dan elk hobbeltje gaan analyseren.
***
  donderdag 25 februari 2016 @ 14:19:37 #70
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_160202929
Vandaag:

O: Griekse yoghurt met bessenspul
L: verse kippensoep
T: studentenhaver
T: appel
T: mogelijk nog een boterham met kipfilet
D: couscous met gehaktballetjes en spinazie en tajinesaus

quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 14:57 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Kratiem Prik Thai is wel m'n favoriet want dat kan met rundvlees, kip, of varkensvlees.
Zijn dunne lapjes vlees met veel zwarte peper, knoflook, pepers(naar smaak, gewone rode voor mild of habanero voor extra pittig) en scheut oestersaus.

Knoflook fijnhakken en de pepers in dunne reepjes.
Vlees in dunne lapjes snijden en flink wat gemalen zwarte peper erover en klein beetje zout.

In de wok een druppel olie doen en de pepers en knoflook kort aanbakken, vervolgens vlees erbij en op hoog vuur bakken en op het einde nog even scheut oestersaus erover. En dat dus met pandanrijst.

Zit alleen geen groente bij :P Maar denk als je gestoomde broccoli erbij door zou doen het ook niet verkeerd smaakt. Ik eet er gewoon altijd een salade naast of op ander moment van de dag.
Klinkt wel lekker! Dank u!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_160214929
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vandaag:

O: Griekse yoghurt met bessenspul
L: verse kippensoep
T: studentenhaver
T: appel
T: mogelijk nog een boterham met kipfilet
D: couscous met gehaktballetjes en spinazie en tajinesaus

[..]

Klinkt wel lekker! Dank u!
Lekker lijstje!

Conclusie: vastendag is best zwaar op een 60 urige werkweek :')

O: gekookt ei, pruim, blauwe bessen
T: koffie met beetje melk
D: soepje van tomaat, paprika, rode peper, ui, courgette. Door de blender, beetje parmezaan
T: thee met melk
  donderdag 25 februari 2016 @ 21:53:28 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_160215101
Ik lurk hier alleen maar mee hoor, maar wat is in hemelsnaam het idee achter die vastendagen?
disclaimer
pi_160215949
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik lurk hier alleen maar mee hoor, maar wat is in hemelsnaam het idee achter die vastendagen?
Door twee vasten krijgt je lichaam de tijd om energie te gebruiken voor herstel van cellen, in plaats van energie verbruiken om eten te verwerken. Dat is ook een reden waarom sommigen zeggen in de avond niet meer te eten. (Ayurveda afkomst) Er zijn zelfs succesvolle experimenten geweest bij kankerpatienten die tijdens de chemo vasten: ze komen er iets beter uit. Mijn slokdarm en darm problemen zijn erdoor opgelost. Ook omdat je naast je vastendagen ook beter gaat eten. Je traint je hersenen: op vastendagen heb ik ook geen junk nodig.

Als je af wilt vallen is het handig: maar twee dagen op je calorie intake letten en verder geen omkijk hebben.
  donderdag 25 februari 2016 @ 22:17:25 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_160216025
Twee dagen van de hoeveel? Ik neem aan dat je dat regelmatig moet herhalen?
disclaimer
pi_160216200
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
Twee dagen van de hoeveel? Ik neem aan dat je dat regelmatig moet herhalen?
Ik doe het 5:2 dieet, dus twee dagen per week. Als ik zou blijven afvallen ga ik weer terug naar 6:1.

Intermittend Fasting komt ook in andere vormen voor: bijvoorbeeld elke dag eten tussen een window. Bijv hele dag niet, maar tussen 16 en 19 uur alles eten wat je nodig hebt. Daar maken mensen dan een levensstijl van. Net als ik met 5:2 of 6:2 IF
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')