quote:Quik vraagje!
Op zondag 24 november 2002 14:18 schreef kicker-id het volgende:
Ik heb inmiddels 4 senseo crema apparaten gehad. De koffie is super, maar het apparaat sucks echt zwaar de pan uit. Alle 4 hebben ze wel wat, de een sluit niet goed af, de andere warmt niet meer op etc...Ben ik nu de enige of hebben er meer mensen last van?
quote:Kort antwoord: Veel! lekkerder.
Op zondag 24 november 2002 14:24 schreef frank_woei het volgende:[..]
Quik vraagje!
Smaakt de koffie echt beter met zo'n apparaat of is een standaard koffieapparaat ook wel goed ?
quote:Wat is het verschil dan
Op zondag 24 november 2002 14:26 schreef qbus het volgende:[..]
Kort antwoord: Veel! lekkerder.
quote:Allebei. Je merkt dat de koffie van een uitstekende kwaliteit is en het romige crema-laagje vormt een soort finishing touch.
Op zondag 24 november 2002 14:27 schreef frank_woei het volgende:[..]
Wat is het verschil dan
Romiger, of smaakvoller?
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 24-11-2002 14:30]
quote:Maar dan wel DE Cafitesse prestige graag
Op zondag 24 november 2002 14:28 schreef -roys- het volgende:
gewoon een vers bakje uit een goeie automaat is veel beter.
quote:*Gaat voor kerst van zijn vriendin een senseo crema machine vragen
Op zondag 24 november 2002 14:30 schreef qbus het volgende:[..]
Allebei. Je merkt dat de koffie van een uitstekende kwaliteit is en het romige crema-laagje vormt een soort finishing touch.
quote:Ja.
Op zondag 24 november 2002 14:28 schreef -roys- het volgende:
gewoon een vers bakje uit een goeie automaat is veel beter.
Maar ze zijn alle 4 al bij de import geweest voor reparatie............
Maar ik zie dat er tot nu toe nog weinig mensen problemen hebben gehad, dus het zal dan wel bad luck zijn geweest.......
quote:"Zijn nieuwe koffiemachine kreeg dus niet zo heel veel gehoor, al heeft-ie er nu wel koffie voor"
Op zondag 24 november 2002 14:18 schreef kicker-id het volgende:
Ik heb inmiddels 4 senseo crema apparaten gehad. De koffie is super, maar het apparaat sucks echt zwaar de pan uit. Alle 4 hebben ze wel wat, de een sluit niet goed af, de andere warmt niet meer op etc...Ben ik nu de enige of hebben er meer mensen last van?
quote:Wacht maar tot ik er een keer één koop. Ik heb áltijd dat soort ellende.
Op zondag 24 november 2002 14:37 schreef kicker-id het volgende:
Nee, ik heb er 4. 1 op de zaak, 1 thuis, 1 bij vriendin, 1 bij moeder..........
Dus ik heb 4 x 2 jaar garantie = 8 jaarMaar ze zijn alle 4 al bij de import geweest voor reparatie............
Maar ik zie dat er tot nu toe nog weinig mensen problemen hebben gehad, dus het zal dan wel bad luck zijn geweest.......
quote:Dat begrijp ik als de topicstarter er al vier gehad heeft...
Op zondag 24 november 2002 14:24 schreef GizartFRL het volgende:
is ook een verkoop succes, die dingen zijn niet aan te slepen bij de DE winkels.
1.lekkage tussen deksel en apparaat, meestal veroorzaakt door niet goed plaatsen van de pad of vuil in de rubber ring.
2. Lekkage uit onderkant apparaat, ding is dan echt defect
3. Deksel gaat niet meer open, niet forceren maar af laten koelen en dan kan het deksel wel open.
4. Apparaat doet niets bij ingebruikname, eerst de gebruiksaanwijzing lezen daar staat duidelijk in dat je hem eerst met water door moet spoelen voordat hij functioneerd oftwel: RTFM
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |