Ja het is een wond dus er komt vocht uit en dat is door het inkt zwart.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:31 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo vies mag worden
geeft het af?
eerst morgen maar die pijnsessie doorstaanquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:36 schreef Amarantha het volgende:
Nou ik hoop dat je hier iets mee kan InsoEn gewoon blijven smeren, elke keer als je tattoo weer droog aan voelt moet je er weer opsmeren. Zal zo'n 4 of 5x per dag zijn. Net zolang tot je tattoo gewoon aanvoelt als de rest van je huid.
Oooh zoquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja het is een wond dus er komt vocht uit en dat is door het inkt zwart.
Ja, maar nog niet morgen.quote:
Alles even op een rijtje:quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
eerst morgen maar die pijnsessie doorstaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Als je het 1x hebt gehad dan zul je zien dat het allemaal wel mee valt.quote:
Wat maakt het uit dat hij veel wedstrijden heeft dan? Heb jij toch ook neem ik aan?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar nog niet morgen.
Aangezien ie veel wedstrijden heeft komende maanden.
ja maar geen vechtsportquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat hij veel wedstrijden heeft dan? Heb jij toch ook neem ik aan?
Ik zal dat wel voorkomen jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
en stoten op je tat schijnt niet echt bevordelijk te zijn voor helingsproces
En hij zit al helemaal onderquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
en hij moet even beetje zuinig zijn met cash
Ze zeggen het wel jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
maar als het echt verslavend is moet ik mezelf ook wel misschien gaan inhouden
Het is maar goed dat ik er vaak geen geld voor heb.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
maar als het echt verslavend is moet ik mezelf ook wel misschien gaan inhouden
oooh ik dacht dat hij ook voetbaldequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |