Ik kijk eigenlijk alleen Feyenoord, en wat Cl en samenvattingen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je naar die onzin kan kijken.
Al vraag ik mezelf dat ook vaak af als ik Studio Sport kijk.
Ik kijk wel Premier League vaak, maar veel ook met een half oog. Eredivisiepotjes vaak ook met half oog behalve Ajax.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk alleen Feyenoord, en wat Cl en samenvattingen.
Echt hele dag live potjes kijken, niks aan
En ik raad je aan om een oud tshirt aan te doen (wel een schone natuurlijk) 's nachts.quote:
Spannendquote:
En als je tshirt vast zit na de 1ste nacht:quote:
quote:Laat het kledingstuk in dat geval even weken met een natte washand of onder de douche
pff veel gedoe, veel gedoe.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En als je tshirt vast zit na de 1ste nacht:
[..]
Valt wel mee. Gewoon even oud shirtje aan doen de 1ste nacht (of 2 nachten).quote:
Nicequote:
Nee folie. Vershoudfolie.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
en krijg je ook verband op die tattoo na afloop
Ja, zit beetje met die probleem moet daarna naar wedstrijd van mn broertje kijken dus zal wel uur of 8 zitten voordat ik weer thuis benquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:27 schreef Amarantha het volgende:
En die zal je adviseren, als het goed is, om het na een paar uur weer eraf te halen. Of hij gaat zeggen dat je het 's nachts ook moet doen. Maar in principe is het beter om folie zo snel mogelijk eraf te laten.
Ik heb met mijn voet ook wel vaak folie erom gehad maar goed dat moest wel want sokken en schoenen aan. Dus duurde iets langer voor het genezen was. MAAR als het meteen na het zetten is dan zal ik het folie sowieso lekker laten zitten tot je thuis bent.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, zit beetje met die probleem moet daarna naar wedstrijd van mn broertje kijken dus zal wel uur of 8 zitten voordat ik weer thuis ben
hoezo vies mag wordenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:31 schreef Amarantha het volgende:
En dan als je thuis bent voorzichtig schoonmaken met lauw water. En dan een wijd katoenen tshirt aandoen die ook vies mag worden. EN GOED INSMEREN! Niet met vaseline.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |