abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6971628
Zoals de afgelopen jaren zijn en komen er dit jaar een heleboel nieuwe rap-albums uit van de "grote" artiesten:
Jay-Z- The Gift and the Curse (2cd)
Nas- God's Son
Snoop Dogg- Paid the cost to be the bo$$
2pac- Better Dayz (2cd)
Ja Rule- The Last Temptation
En waarschijnlijk ben ik er nog een aantal vergeten.

Welke albums vinden jullie de beste en welke gaan jullie kopen?
Vinden jullie het vervelend dat alles zo tegelijk uitkomt?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Om voor mezelf te spreken heb ik niet genoeg geld om alles te kopen en download eerst veel om er een paar uit te kiezen. Tot nu toe heb ik vier albums geluisterd 2pac, jay-z, snoop en ja rule. 2pac en jay-z vielen me tegen. Vooral de 2pac cd bevat veel slechte beats en ondanks dat het 2pac is, twijfel ik of ik deze cd nog ooit ga kopen (heb wel alle andere 2pac cd's). Jay-z ben ik niet zo'n fan van, maar de vorige cd was erg goed, maar op deze dubbel cd staan teveel slechte nummers. De snoop cd heeft me positief verrast en in een opwelling heb ik hem gekocht.
De ja-rule cd viel me mee, lekkere luister-cd, maar met weinig replay potentie. Ga hem ook niet kopen.

Van Nas verwacht ik veel, maar de tracklist ziet er mager uit en ook de producers zijn anders. Ben benieuwd, maar verwacht een teleurstelling (al is het dat dan niet meer)

MBN

pi_6971706
Dit is R&B en geen rap.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_6971743
Waarom luister je nog naar nieuwe sjit van deze lui? Verlaag jezelf eens niet zo.
Bigheadz R.I.P.
pi_6971817
zeker geen R&B

hmmzz... 2pac's album is echt goed, ik heb em al.
JesusPimp... 2pacs album is wel nieuw maar t zijn oude liedjes.. ik durf te wedden dat je hem wel had gekocht als dit album in 1996 uit was gekomen.

Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_6971841
quote:
Op zondag 24 november 2002 13:56 schreef mbn het volgende:
Zoals de afgelopen jaren zijn en komen er dit jaar een heleboel nieuwe rap-albums uit van de "grote" artiesten:
Jay-Z- The Gift and the Curse (2cd)
Nas- God's Son
Snoop Dogg- Paid the cost to be the bo$$
2pac- Better Dayz (2cd)
Ja Rule- The Last Temptation
En waarschijnlijk ben ik er nog een aantal vergeten.

Welke albums vinden jullie de beste en welke gaan jullie kopen?
Vinden jullie het vervelend dat alles zo tegelijk uitkomt?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Om voor mezelf te spreken heb ik niet genoeg geld om alles te kopen en download eerst veel om er een paar uit te kiezen. Tot nu toe heb ik vier albums geluisterd 2pac, jay-z, snoop en ja rule. 2pac en jay-z vielen me tegen. Vooral de 2pac cd bevat veel slechte beats en ondanks dat het 2pac is, twijfel ik of ik deze cd nog ooit ga kopen (heb wel alle andere 2pac cd's). Jay-z ben ik niet zo'n fan van, maar de vorige cd was erg goed, maar op deze dubbel cd staan teveel slechte nummers. De snoop cd heeft me positief verrast en in een opwelling heb ik hem gekocht.
De ja-rule cd viel me mee, lekkere luister-cd, maar met weinig replay potentie. Ga hem ook niet kopen.

Van Nas verwacht ik veel, maar de tracklist ziet er mager uit en ook de producers zijn anders. Ben benieuwd, maar verwacht een teleurstelling (al is het dat dan niet meer)

MBN

Ewwwww ....R&B Jank muziek.... Tsjah, voor mij zouden al die cd's wel verbrand mogen worden Maar ach, we moeten de gangstah bReEzAh jeugd bezig houden he!
pi_6971888
Rap is over de cultuur, over vrijheid en niet over siliconen tieten, rollende billen in strakke broekjes en dikke auto's. Dat is R&B, rap is toch echt wat anders.... De oude 2pac wordt zelfs in zijn grafkist nog verkracht... jammer.

Voor rappen moet je skills hebben en is een image overbodig.... en een knurft die een pleister op zijn wang plakt en zich Nelly noemt noem ik gewoon een miet met een ego probleem.

[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 24-11-2002 14:35]

Free people own guns! Slaves do not!
pi_6971919
quote:
Op zondag 24 november 2002 14:28 schreef Vampier het volgende:
Rap is over de cultuur, over vrijheid en niet over siliconen tieten, rollende billen in strakke broekjes en dikke auto's. Dat is R&B, rap is toch echt wat anders.... De oude 2pac wordt zelfs in zijn grafkist nog verkracht... jammer.
Mwah ach.. Rap & RnB.. beide soorten vind ik maar gejank.
pi_6971968
quote:
Op zondag 24 november 2002 14:28 schreef Vampier het volgende:

Voor rappen moet je skills hebben en ik een image overbodig.... en een knurft die een pleister op zijn wang plakt en zich Nelly noemt noem ik gewoon een miet met een ego probleem.

idd
pi_6971996
quote:
Op zondag 24 november 2002 14:20 schreef rthls het volgende:
zeker geen R&B

hmmzz... 2pac's album is echt goed, ik heb em al.
JesusPimp... 2pacs album is wel nieuw maar t zijn oude liedjes.. ik durf te wedden dat je hem wel had gekocht als dit album in 1996 uit was gekomen.

Ik denk het toch niet. Want zijn oude raps zijn over nieuwe beats heen gegooid. Ik weet zeker dat 2pac nooit akkoord was gegaan met zulke beats.
Bigheadz R.I.P.
pi_6972133
man oh man,

sorry hoor, maar dit is absoluut wel rap. Misschien zou je het niet onder hiphop plaatsen, maar daar kan je discussies over hebben.

Maar om nu op deze manier topics te verkrachten.

Doe effe normaal

pi_6972270
bwheeee
onder
pi_6972340
Slotje op verzoek van topicstarter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')