Ik probeer het nog wel eens op vakantie. Helaas, lukt mij niet meer zo goed.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kon ik ook ja. Denk nu nog wel, als ik beetje hard zwam
Na een tijdje bad leeg laten lopen, afkoelen en weer vullen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik krijg het altijd veel te heet in bad. Word ik duizelig en week.
quote:
Je moet ook niet de kraan op het heetst zetten, Hans.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik krijg het altijd veel te heet in bad. Word ik duizelig en week.
Serieus? Na 1x ben ik dat wel zat hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Na een tijdje bad leeg laten lopen, afkoelen en weer vullen.
Dat is genot hoor.
Oh nee hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serieus? Na 1x ben ik dat wel zat hoor
Niet op zijn heetst, op 40 graden ofzo.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet ook niet de kraan op het heetst zetten, Hans.
Je lijkt mij welquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh nee hoor.
Kan er ook gerust een paar uur in zitten.
Lol wtfquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet op zijn heetst, op 40 graden ofzo.
Jij bent zeker zo nasty dat je meteen gaat zitten ruften zodat je een bubbelbad krijgt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet op zijn heetst, op 40 graden ofzo.
Is dan lekker om in te stappen. Helaas is het niet lang vol te houden
Nee hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol wtf
Dat is zowat op z`n heetst
Nee dat is goorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo nasty dat je meteen gaat zitten ruften zodat je een bubbelbad krijgt.
Ik begin onder de douche met 38 graden, en dan smeer ik me telkens in met iets en terwijl ik dat doe zet ik de temperatuur steeds iets hoger. Zoveel genot is dat.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
En douchen zo warm mogelijk, en dan smerig rode rug krijgen
Weirdo.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat is goor
En ik heb al een bubbelbad thuis. Maar ga ik echt eens per jaar in. Om dan te beseffen dat het best saai is.
Ohja dat hbe ik ook altijdquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
En douchen zo warm mogelijk, en dan smerig rode rug krijgen
Samen netflixen is ook chill.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
2 persoonsbad wel chillste wat er is
gewoon beetje die leef bespreken
Een spoedig herstel gewenst van Insomnia van het FOK!forumquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:37 schreef JanCees het volgende:
Morgen ochtendje werken daarna opa bezoeken
Lijkt me ook ja. Flesje wijn erbij.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
2 persoonsbad wel chillste wat er is
gewoon beetje die leef bespreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |