Idols (deel 7) was vorige topic
En die Wanda was echt grappig. Wat een koe zeg. Maar ze had gelijk: ze kan andere mensen wel aan het lachen maken.
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 24-11-2002 15:13]
en die dikke neger met zn zilveren shirtje
lol
maar een van de mooisten vond ik toch wel die gast die "met meer volume moest gaan zingen" en ipv van dat daadwerkelijk te doen met zn armen ging zwaaien
prachtig!
quote:La isla bonita
Op zondag 24 november 2002 13:29 schreef SmashBro het volgende:
Die 15-jarige jongen met die zware stem was echt fijn om naar te luisteren. Ik wil eigenlijk nu al een cd van hem.En die Wanda was echt grappig. Wat een koe zeg. Maar ze had gelijk: ze kan andere mensen wel aan het lachen maken.
quote:Nee dat was iemand anders
Op zondag 24 november 2002 13:51 schreef erikh het volgende:[..]
La isla bonita
Wanda deed "De Speeltuin" van Marco Borsato en een stukje Shakira.
quote:Oeh yeah, die zal ik zeker kopen! Werkt altijd goed als je je lachspieren wilt stimuleren
Op zondag 24 november 2002 14:54 schreef Sonho het volgende:
Ze zouden eigenlijk een video/dvd uit moeten brengen met de ergste audities! Want ik vind het echt zo jammer dat die audities voorbij zijn!
quote:zal dan wel een 5 dvd box worden denk ik
Op zondag 24 november 2002 14:54 schreef Sonho het volgende:
Ze zouden eigenlijk een video/dvd uit moeten brengen met de ergste audities! Want ik vind het echt zo jammer dat die audities voorbij zijn!
:''geen stem meer?"
"aaah ik heb toch wel goeie stem? "
quote:was zeker meesterlijk
Op zondag 24 november 2002 18:41 schreef karoltje het volgende:
beste aflevering tot nu toe gister
Da's pas zelfvertrouwen!
En hij was nog goed ook...
quote:Ik vond het maar magertjes, er zat ook een hoop lucht tussen. Snap ook niet echt waarom de jury zo lyrisch was over hem.
Op zondag 24 november 2002 21:14 schreef Vamos het volgende:
Die ene gast dan, die wel even zou laten zien hoe veel hij met zijn stem kan, vervolgens een ritmisch kunstwerkje laat zien, doorgaat met 2 vingers in zijn neus en tegen zijn pa lacht van 'we hadden niet anders verwacht'Da's pas zelfvertrouwen!
En hij was nog goed ook...
quote:Hij was gewoon goed, beetje arro ook wel, maar absoluut goed en ik acht de jury bekwaam
Op zondag 24 november 2002 21:46 schreef SmashBro het volgende:
Ik vond het maar magertjes, er zat ook een hoop lucht tussen. Snap ook niet echt waarom de jury zo lyrisch was over hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |