abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 november 2002 @ 10:28:47 #26
14616 bluesparkle
Wat Suwannaphumaham
pi_6983657
quote:
Op zondag 24 november 2002 21:46 schreef SmashBro het volgende:
[..]
Ik vond het maar magertjes, er zat ook een hoop lucht tussen. Snap ook niet echt waarom de jury zo lyrisch was over hem.
Hij is een entertainer en daar zijn ze naar op zoek bij een POP idool
Explore the World
  maandag 25 november 2002 @ 11:17:03 #27
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_6984261
Er staan nu ook een paar filmpjes op de site (zie sig)
pi_6989450
Ik vind het zo leuk dat ik de laatste 2 afleveringen al 2x heb gezien.
Ben inderdaad benieuwd hoe het zal worden nu er geen mensen meer tussen zitten die totaal niet kunnen zingen, maar goed ik vind het ook leuk om naar mensen te kijken die wel kunnen zingen.
Ik hoop alleen dat die sunny er uit gaat, wat een lompe kut.
pi_6989579
quote:
Op zondag 24 november 2002 15:08 schreef _wie het volgende:
Je ziet straks alleen nog maar mensen die al redelijk kunnen zingen
Maar het blijft leuk!
In Duitsland zijn ze een week verder, en de ronde van 100 naar 30 was ook leuk om naar te kijken!
Mensen die spontaan hun tekst vergeten, domme dansjes verzinnen, juist verbazend goed zingen, jongen die 'from sarah with love' moet zingen maar de piano-begeleider speelt veel te hoog, het moment waarop bekend wordt gemaakt wie doorgaan en wie niet.

Ik hoop toch zooooooooooo, dat die Joel er uit gaat!

maandag 25 november 2002 @ 18:49:57 #30
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_6991879
quote:
Op maandag 25 november 2002 16:37 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Maar het blijft leuk!
In Duitsland zijn ze een week verder, en de ronde van 100 naar 30 was ook leuk om naar te kijken!
Mensen die spontaan hun tekst vergeten, domme dansjes verzinnen, juist verbazend goed zingen, jongen die 'from sarah with love' moet zingen maar de piano-begeleider speelt veel te hoog, het moment waarop bekend wordt gemaakt wie doorgaan en wie niet.

Ik hoop toch zooooooooooo, dat die Joel er uit gaat!

maak je daar maar geen zorgen om!
En als ie al door de jury zou worden doorgestemd, dan wordt ie er de eerst volgende aflevering wel uitgekijld door publiek/kijkers/whatever die iemand weg mogen stemmen.

toch?

patat ftw :)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 25 november 2002 @ 19:51:16 #31
39237 crew  H_T
2733
pi_6993129
Ik vind die Joel ook erg, maar zijn vader is nog erger

[offtopic]Is het mogelijk om je accountnaam te (laten) veranderen? Ik heb nu liever een andere[/offtopic]

Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_6993218
quote:
Op maandag 25 november 2002 16:31 schreef Chayenn het volgende:
Ik vind het zo leuk dat ik de laatste 2 afleveringen al 2x heb gezien.
Ben inderdaad benieuwd hoe het zal worden nu er geen mensen meer tussen zitten die totaal niet kunnen zingen, maar goed ik vind het ook leuk om naar mensen te kijken die wel kunnen zingen.
Ik hoop alleen dat die sunny er uit gaat, wat een lompe kut.
ja die sunny is egt een lompe precies zoals ze der op de idols site noemen: de vrouwelijke emile ratelband tjakkaa!
quote:
Op maandag 25 november 2002 18:49 schreef daniman het volgende:

[..]

maak je daar maar geen zorgen om!
En als ie al door de jury zou worden doorgestemd, dan wordt ie er de eerst volgende aflevering wel uitgekijld door publiek/kijkers/whatever die iemand weg mogen stemmen.

toch?

welke is joel eigelijk?
erik ellington
pi_6994114
quote:
Op maandag 25 november 2002 19:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[offtopic]Is het mogelijk om je accountnaam te (laten) veranderen? Ik heb nu liever een andere[/offtopic]
Je kunt wel een andere naam pakken, maar dan moet je een kloon aanmaken. Je kunt niet je posts meenemen naar een andere naam.
pi_6998865
het is eigenlijk wel een goeie methode om aan een idool te komen alleen ik snap niet dat ze dan bijvoorbeeld zo'n iemand als Tim niet doorlaten gaan.. terwijl ze zelf ook dondersgoed weten dat het aanslaat anders mocht hij niet op zondag voor de "echte" jury staan. Dus het moraal van het programma is al verdwenen maar toch zal ik ernaar blijven kijken want het is toch echt een grappig programmaatje
" Werkend brein! "
pi_6999100
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 09:06 schreef Rubend het volgende:
het is eigenlijk wel een goeie methode om aan een idool te komen alleen ik snap niet dat ze dan bijvoorbeeld zo'n iemand als Tim niet doorlaten gaan..
Dat snap ik wel. Tim kan niet zingen, heel simpel. Maar dat heb ik allemaal al een keer uitgelegd... Tim is een hype. Tim is origineel. Tim is cool. Tim is Tim. Tim is geen Idol.
quote:
terwijl ze zelf ook dondersgoed weten dat het aanslaat anders mocht hij niet op zondag voor de "echte" jury staan.
Beetje onzin... lijkt wel of jij je mening uit een boekje haalt
quote:
Dus het moraal van het programma is al verdwenen maar toch zal ik ernaar blijven kijken want het is toch echt een grappig programmaatje
Tja... make up you're mind - kijk dan niet...
pi_7005518
Een terugblik op aflevering 1 op idols.nl

K-Otic

De Kast

Zosja:

dinsdag 26 november 2002 @ 22:20:49 #37
14940 Borin
”ɯo pɹ&#
pi_7011133
Wat een sterren!

”ɯo pɹǝǝʞɹǝʌ ʞı ʇız ɾıɯ uǝƃןoʌ
pi_7012681
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 22:20 schreef Borin het volgende:
Wat een sterren!

Zosja wel... (!)
pi_7015681
nah jij probeert ook snel vrienden te maken hier zeg damn... ik plaats me eerste berichie hier en ik wordt gelijk van alle kanten flink bekritiseerd.. hahaha grappig... maar ja... misschien heb je ook gelijk maar tis maar net hoe je het bekijkt
" Werkend brein! "
pi_7017184
quote:
Op woensdag 27 november 2002 09:28 schreef Rubend het volgende:
nah jij probeert ook snel vrienden te maken hier zeg damn... ik plaats me eerste berichie hier en ik wordt gelijk van alle kanten flink bekritiseerd.. hahaha grappig... maar ja... misschien heb je ook gelijk maar tis maar net hoe je het bekijkt
Was dat tegen mij, Rubend?

Zal wel heel vroeg of heel laat zijn geweest, dan ben ik nooit zo vriendelijk (ochtendhumeurtje of moe )... Sorry!

pi_7017700
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

Zal wel heel vroeg of heel laat zijn geweest, dan ben ik nooit zo vriendelijk (ochtendhumeurtje of moe )... Sorry!

haha geeft niets... ik moet ook effe wennen aan zo'n forum
maar komt wel goed.. ik vindt het wel altijd grappig hoe er hier gepraat wordt over die programma's enzow en hoe mensen worden afgezeken.. nou zal ik dat niet zo snel doen hoop ik... maar tis wel grappig om allemaal te lezen en hoe sommige sterke antwoorden gegeven worden..
nu net zoals met die Tim Fanpage.. geweldige antwoorden zijn gegeven door jou (sebastard) en door die gelly.. vink echt toppie....

" Werkend brein! "
pi_7018963
quote:
Op woensdag 27 november 2002 11:39 schreef Rubend het volgende:
quote:

haha geeft niets... ik moet ook effe wennen aan zo'n forum
maar komt wel goed.. ik vindt het wel altijd grappig hoe er hier gepraat wordt over die programma's enzow en hoe mensen worden afgezeken.. nou zal ik dat niet zo snel doen hoop ik... maar tis wel grappig om allemaal te lezen en hoe sommige sterke antwoorden gegeven worden..
nu net zoals met die Tim Fanpage.. geweldige antwoorden zijn gegeven door jou (sebastard) en door die gelly.. vink echt toppie....

Mhoa, volgens mij zeik ik amper mensen af. Ik heb altijd wel een mening waar ik voor uit kom en dat lukt soms wel maar soms ook niet... Gelly is wat feller als ik, ik vind mezelf (mening!) wat rustiger en ik onderbouw meestal dingen een beetje - dat doet helaas niet iedereen hier. Maar nogmaals, da's mijn mening... mag iedereen anders over denken

En jij was gewoon hierboven even de lul, nu ik het terug lees was die hele post eigenlijk niet nodig en onnodig hard... maargoed, het was om half tien 's ochtends. Zal i.v.v. niet weer voor de lunch posten

woensdag 27 november 2002 @ 14:53:08 #43
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7021638
Vanavond weer... zou degene die screenies gaat maken even een paar extra van Phill willen maken (meisje met de mini-disc speler die blaadjes uitdeelt aan de jury)??

(het was me al door iemand beloofd, maar ik zou niet meer weten door wie... iemand hier van fok! Even ter herinnering dan maar)

woensdag 27 november 2002 @ 15:05:34 #44
40046 lizzle
jij bent groot en ik ben klein
pi_7021959
quote:
Op maandag 25 november 2002 19:55 schreef slutch het volgende:

welke is joel eigelijk?

Die met die vader, van: Joel is zo'n jongen waarvan je zegt dat er geen 12 in een dozijn gaan!!!
en dat is niet eerlijk![br]Is het trotse vriendinnetje van [url=http://fotoboek.fok.nl/TriuMpH]HEM[/url] [br] [url=http://213.84.84.88/pix/amiro.jpg]Ik heb ook een paardje KLIK![/url][br]En nu ook in het [url=http://fotoboek.fok.nl/lizzle] FOTOBOEK [/url]
  woensdag 27 november 2002 @ 15:06:37 #45
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7021988
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 16:55 schreef Tom_Tom- het volgende:

Owwwwwwww bedankt, voor boven m'n bed!!!!!

Jammer dat haar stoere broek er niet op staat... die had ze speciaal gekocht voor de auditie. Toch zonde...

pi_7023978
* Navelpluisje verheugt zich op de aflevering van vanavond
pi_7024052
quote:
Op woensdag 27 november 2002 16:23 schreef Navelpluisje het volgende:
* Navelpluisje verheugt zich op de aflevering van vanavond
Let op de 15-jarige jongen met de Barry White-stem, die is erg goed!

[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 27-11-2002 17:06]

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_7024301
quote:
Op woensdag 27 november 2002 16:26 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Let op de 15-jarige donken met de Barry White-stem, die is erg goed!

Volgens mij heb ik hem in het voorstukje gezien. Ik ben wel benieuwd naar het volledige stukje
  woensdag 27 november 2002 @ 18:02:52 #49
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_7025724
quote:
Op woensdag 27 november 2002 14:53 schreef Christine het volgende:
Vanavond weer... zou degene die screenies gaat maken even een paar extra van Phill willen maken (meisje met de mini-disc speler die blaadjes uitdeelt aan de jury)??

(het was me al door iemand beloofd, maar ik zou niet meer weten door wie... iemand hier van fok! Even ter herinnering dan maar)

Ik zou wel wat extra screenshots maken. Ook nog een filmpje gewenst?
  woensdag 27 november 2002 @ 18:15:20 #50
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7025890
quote:
Op woensdag 27 november 2002 18:02 schreef _wie het volgende:

[..]

Ik zou wel wat extra screenshots maken. Ook nog een filmpje gewenst?

Owwwww kan dat???? If zo.. graag! Super!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')