abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6971119
Zo allemaal de floggin molly week overleeft maar geen evaluatie gesprek? Wat waren ze weer geweldig. Op festivals en album vind ik ze niet zo great maar in een zaal zijn ze dus wel brilliant jammer van de stagedivers die niet sprongen in 013.
pi_6971191
ik wilde ook maar mijn geld is op
pi_6971305
had weinig tijd/geld/energie maar had ze dit jaar al 3 x gezien dus echt een MUST was het niet (hoewel ik net ff een mp3tje luisterde en toch wel weer erg zin kreeg in een flogging molly feestje... *zucht*)
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_6972183
k u t ...

Waarom kom ik daar nou pas achter
Daar wou ik naar toe.
Dan maar de volgende keer.
Stagedivers die op het podium blijven?
Die zijn lam, en verneuken vaak een optreden, ook erg jammer.

"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_6972202
floyd mcandrew
Ik vraag me af hoeveel tekst ik hier kan typen. Ik vind dit op zich al vrij veel. Maar er kan nog meer bij zo te zien. Nou dan ga ik lekker verder. Bevalt me op zich wel. Op een gegeven moment zal er wel een eind aan komen, denk ik. Dus ja, op zich.
pi_6972463
ja vooral als 't constant dezelfde mensen zijn die in een rij voor de band blijven staan in nighttown was er security die mensen van 't podium gooide dat is ook irritant maar in 013 was irritanter hoe kon je trouwes niet weten dat ze speelde, ze hebben 5 shows gegeven in nederland deze week ofzo
  zondag 24 november 2002 @ 15:20:18 #7
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6972486
Ik ken alleen het nummer 'salty dog'. Is de rest van de nummers ook n beetje zo, want dan kan ik me voorstellen dat er nogal ge-pogood wordt
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_6972613
quote:
Op zondag 24 november 2002 15:18 schreef wendydependie het volgende:
ja vooral als 't constant dezelfde mensen zijn die in een rij voor de band blijven staan in nighttown was er security die mensen van 't podium gooide dat is ook irritant maar in 013 was irritanter hoe kon je trouwes niet weten dat ze speelde, ze hebben 5 shows gegeven in nederland deze week ofzo
5? En ik wist er niets van af??
Crap, heb ik weer.
Naja, volgende keer beter.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  zondag 24 november 2002 @ 19:35:01 #9
3878 Vork
Manisch creatief
pi_6976125
Had dat niet hierbij gekund? Flogging Molly

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo