Haha dat was 'm dus: ben bijna tegen m op gebotst op de Westerstraat. Even oogcontact, normaal stappen mannen voor mij opzij maar deze bleef even aan mn blik hangen om mij te bestuderen, kwestie van secondes maar t viel op. Ik dacht: tjee wat een ijdele charmeur, en wat moet ie zo vroeg op de morgen al op straat. Hij 'bekeek' mij even, stopte en stapte toen pas alsnog opzij zodat ik langs een stortbak kon die op de stoep staat. Bijna was ik in mn stadse snelheid alweer omgelopen ware het niet dat ik dan zoiets heb van "kom op eikel, werk even mee dan passen we allemaal op die halve meter stoep"... Ik dacht dat hij een artiest voor Cafee Nol was die zijn optreden kwam regelen maar dat was nog gesloten. Hij was gewoon te verzorgd en duur gekleed voor ons doen. Ik meende dus dat het een slagerzanger was, een of andere Nederlandse backstreetboy-achtige figuur, want hij had zo'n bekende kop. Nou blijkt dus achteraf dat ik een beetje op een ex van die Pitt lijk dus dat zal t zijn geweest dat hij zo staarde...
Kijk de dames helemaal opnemen, dat doen wij hier dus niet! Humpf.
Best leuk weer een artiest erbij in de buurt maar hij moet zich wel aanpassen.