abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7016868
Haha dat was 'm dus: ben bijna tegen m op gebotst op de Westerstraat. Even oogcontact, normaal stappen mannen voor mij opzij maar deze bleef even aan mn blik hangen om mij te bestuderen, kwestie van secondes maar t viel op. Ik dacht: tjee wat een ijdele charmeur, en wat moet ie zo vroeg op de morgen al op straat. Hij 'bekeek' mij even, stopte en stapte toen pas alsnog opzij zodat ik langs een stortbak kon die op de stoep staat. Bijna was ik in mn stadse snelheid alweer omgelopen ware het niet dat ik dan zoiets heb van "kom op eikel, werk even mee dan passen we allemaal op die halve meter stoep"... Ik dacht dat hij een artiest voor Cafee Nol was die zijn optreden kwam regelen maar dat was nog gesloten. Hij was gewoon te verzorgd en duur gekleed voor ons doen. Ik meende dus dat het een slagerzanger was, een of andere Nederlandse backstreetboy-achtige figuur, want hij had zo'n bekende kop. Nou blijkt dus achteraf dat ik een beetje op een ex van die Pitt lijk dus dat zal t zijn geweest dat hij zo staarde...
Kijk de dames helemaal opnemen, dat doen wij hier dus niet! Humpf.
Best leuk weer een artiest erbij in de buurt maar hij moet zich wel aanpassen.
pi_7017917
Ooooeh, I hate that fokking pikey!!!
Superfly.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 november 2002 @ 11:55:20 #53
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7018054
Dat die Pitt een woninkie in Amsterdam heeft, heeft-ie ook wel eens in een interview gezegd. Ergens na de opnames van Thelma & Louise woonde hij ook een tijdje in Amsterdam.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_7019889
quote:
Zijn fiets stond er nog. Het frame althans. Hollywoodster Brad Pitt verliest er zijn liefde voor Amsterdam niet door. Bij zijn eerste bezoek, enige jaren geleden, verloor hij zijn hart aan de hoofdstad. Na zijn promotie voor 'Thelma & Louise was hij drie maanden blijven hangen. En natuurlijk had hij een fiets aangeschaft. "Hij had een lekker zadel", zegt hij begripvol over de dieven ervan. Pitt is weer wat wijzer over de cultuur van Amsterdam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')